אל תמצמצו ואל תהססו

מימין: אשכנזי, לפיד, ליברמן, גנץ ויעלון (צילום: אלעד מלכה)
אלעד מלכה
מימין: אשכנזי, לפיד, ליברמן, גנץ ויעלון

הם יביאו משפחות שכולות וינפנפו בכאבן. ישלחו אותן להפגין מתחת לחלונכם. יעלו לשידור את נפגעי פעולות הטרור המזוויעות ביותר וינסו לקשור בין נציגיהם של חצי מיליון בוחרים ערבים לאותן פעולות של ארגוני טרור. אל תתפתו למלכודת המתועבת הזו. ערביי ישראל אינם טרוריסטים. הם אזרחי המדינה. הם רופאים ואחיות ורוקחים שמטפלים בכם ממש בימים אלה.

הם יעלו כל שעה פוסט אחר של אנשי הביטחון שלהם – דיכטר וגלנט – ויקראו לכם "משוגעים". הם ידברו בשפת החבר'ה ובשפתם הצבאית ויציגו מצג שווא לפיו אנחנו כולנו במלחמה נגד ערביי ישראל. לא נכון. שקר תעמולתי ממיטב הלכסיקון הגבלסי.

הם יביאו משפחות שכולות וינפנפו בכאבן. יעלו לשידור את נפגעי פעולות הטרור המזוויעות וינסו לקשור בין נציגיהם של חצי מיליון בוחרים ערבים לאותן פעולות של ארגוני טרור. אל תתפתו למלכודת המתועבת הזו

אין לאזרחי ישראל היהודים שום מלחמה עם האזרחים הערבים. אנחנו חיים בדמוקרטיה, בשוויון. זו המדינה היהודית והדמוקרטית שעליה נלחמו אבותינו וחרטו את דמותה במגילת העצמאות.

הם יפרשו עבורכם את סימן הווי של טיבי, כאילו הוא מנצח את היהודים. סילוף. הוא ניצח בבחירות את מסע ההסתה של נתניהו נגד כל בוחריו.

אל תיפלו למלכודת התעמולה. תחילה הופכים את כל הערבים ל"מאיימים להשמידנו" ואח"כ את כל מתנגדיו הפוליטיים של שלטון נתניהו לבוגדים.
השליט המושחת הזה יסרב להיפרד משלטונו. הוא יעשה הכל כדי לדחות את הקץ. כדי לעקוף את החוק, כדי להשתיק את שומרי הסף, כדי להפחיד את השופטים. זו דרכו הפלילית והמניפולטיבית לשמור על נכסיו למרות תוצאות הבחירות. שום שקר או תרגיל מכוער לא פסול בעיניו כדי להישאר בשלטון.

כחולבן. אופוזיציה יקרה ומורכבת. מסובכת ומבוהלת.
אני מקווה שלא תמצמצו ולא תיבהלו מכל שטיפת המוח ודברי ההסתה של נתניהו ותומכיו. אספו את אנשיכם המבוהלים ואימרו להם פשוט שצריך להתבגר. צריך לאזור אומץ דמוקרטי. לשכוח מדברים לא נעימים שהשמיעו בעבר שותפיכם מהיום ולהביט על המטרה.

צריך פשוט ללכת בכל הכוח ולהקים ממשלה. אפילו ממשלת מיעוט ולסלק את נתניהו ממשרד ראש הממשלה. אחר כך העולם גדול והפוליטיקה גמישה.
בדרך לשם אסור להיבהל מהצעקות על שת"פ עם "תומכי טרור" ולא מהקריאות "בוגדים" ולא מהטענות שהפרתם לכאורה הבטחות. פשוט להבין שזה הכל ספין של נתניהו כדי לשמור על שלטונו ולהימלט ממשפטו.

לא למצמץ ולא לפחד.

כחולבן. אופוזיציה יקרה ומורכבת. אני מקווה שלא תמצמצו ולא תיבהלו מכל שטיפת המוח ודברי ההסתה של נתניהו ותומכיו. אספו את אנשיכם המבוהלים ואימרו להם פשוט שצריך להתבגר. צריך לאזור אומץ דמוקרטי

ולכל ההנדלים והאוזרים אצלכם צריך לומר דבר אחד – ממשלה בראשות כחול לבן תשנה פה הכל. והצורך להישען על המפלגות הערביות הוא דמוקרטי. הכניעה לתעמולה נגדם היא אנטי דמוקרטית. ואת הויכוח עם בל"ד אפשר לקיים בכנסת ביושר ובאומץ.

תומכי הטרור הם אלה המפגעים כרגע בדמוקרטיה בחסות המאבק בנגיף הקורונה.
אסור לתת להם להמשיך את מסע הדה לגיטימציה.
גם אם תוקם ממשלת חירום או אחדות הם ימשיכו בשלהם. כי השלטון בשבילם הוא מעל לדמוקרטיה.

אל תפחדו לרגע. אל תהססו. אל תירתעו. אל תתנו לרעל ולפשע לנצח.
תודה.

איתי לנדסברג נבו הוא אזרח המודאג מעומק השחיתות השלטונית, חושש לגורל הדמוקרטיה ומזועזע מהגזענות והאלימות בחברה הישראלית. לשעבר עורך "מבט שני" ומנהל מחלקת תעודה בערוץ הראשון (2002-2017). בן קיבוץ תל יוסף וממקימי הפורום למען אנשי המילואים ( 1995-2017) . כיום במאי, עורך תוכן ומפיק עצמאי.

פוסטים המתפרסמים בבלוגים של זמן ישראל מייצגים את כותביהם בלבד. הדעות, העובדות וכל תוכן המוצג בפוסט זה הם באחריות הבלוגר/ית וזמן ישראל אינו נושא באחריות להם. במקרה של תלונה, אנא צרו קשר.

תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך

comments icon-01
2
אין לשמאל הקיצוני רוב לשום ממשלה ,וודאי לא לממשלת מיעוט בתמיכת תומכי טרור. גניבת הקולות שעשתה כחול לבן יחזרו אליה כמו בומרנג והיא לא תראה שלטון לעולם. או אחדות תחת נתניהו -או היכחדות פ... המשך קריאה

אין לשמאל הקיצוני רוב לשום ממשלה ,וודאי לא לממשלת מיעוט בתמיכת תומכי טרור. גניבת הקולות שעשתה כחול לבן יחזרו אליה כמו בומרנג והיא לא תראה שלטון לעולם. או אחדות תחת נתניהו -או היכחדות פוליטית. אתה מפיץ הרעל והשנאה רוצה שמיעוט בעם ישראל יצטרף למיעוט הערבי במדינת ישראל כדי לשלוט ברוב היהודי במדינת היהודים. בשם השנאה לנתניהו ובעצם לבוחריו אתה מוכן להוציא לעצמך עין ובלבד שלנו יוציאו שתיים. זה לא יקרה.

עוד 443 מילים ו-2 תגובות
סגירה