לייב משיירת המכוניות שדגל שחור מתנוסס מעליהן בדרך לכנסת ישראל

מחאת הדגלים השחורים (צילום: "מחאת זעם אזרחית נגד הרס הדמוקרטיה")
"מחאת זעם אזרחית נגד הרס הדמוקרטיה"
שיירת המכוניות עם הדגלים השחורים בדרך לכנסת

08:30:
התחלנו את הבוקר בשמונה וחצי עם פתיחת מזכירות בג"צ, אז הגשנו עתירה בשם עמותת "חוזה חדש" נגד יושב-ראש הכנסת והיועץ-המשפטי לממשלה בדרישה שיחייב את ביטול הקפאת הכנסת.

הגשת העתירה לבג"צ
הגשת העתירה לבג"צ
atira2
atira2

10:00:
החל משעות הבוקר עושים אזרחים רבים מכל רחבי הארץ כחלק משיירת זעם אזרחית בדרכה לכנסת בירושלים.
כל המכוניות נושאות דגלים שחורים.

מתוך שיירת המכוניות עם הדגלים השחורים בדרך לכנסת (צילום: "מחאת זעם אזרחית נגד הרס הדמוקרטיה")
מתוך שיירת המכוניות עם הדגלים השחורים בדרך לכנסת (צילום: "מחאת זעם אזרחית נגד הרס הדמוקרטיה")

כזכור, משבית אדלשטיין את הכנסת בשמו של נתניהו כדי למנוע את כינוס הוועדה המסדרת ההכרחית לתחילת הקמת קואליציה חדשה. בכך שותף אדלשטיין להפיכה שלטונית בפועל המתרחשת בימים אלה בישראל. יועמ"ש הכנסת קבע אתמול, כי הנחיית אדלשטיין פסולה. הוא הגדיר את מצבו של בית המחוקקים כך: "הכנסת מתה מיתת נשיקה. לא קיימת. המצב הזה לא מאפיין אף מדינה דמוקרטית אחרת כרגע בעולם המערבי סובל מהקורונה לא פחות מאיתנו".

מתוך שיירת המכוניות עם הדגלים השחורים בדרך לכנסת (צילום: מחאת זעם אזרחית נגד הרס הדמוקרטיה.)
מתוך שיירת המכוניות עם הדגלים השחורים בדרך לכנסת (צילום: מחאת זעם אזרחית נגד הרס הדמוקרטיה.)

11:30:
חגית שדה מוסיפה: השיירה ארוכה, נוסעת על 60-70 קמ"ש, ובכל זאת בכל כשלושה ק"מ ממתינה ניידת משטרה כדי לעצור את המפגינים בעילות שונות. "עד כה עברתי כשש מכמונות משטרה כאלה".

מתוך הווטסאפ הקבוצתי
מתוך הווטסאפ הקבוצתי

12:07:
חיים שדמי: אנחנו הגענו, ויש כבר כ-20 מכוניות מחוץ לכנסת. יש עיכובים של אחרים על ידי המשטרה בכניסה לעיר. שאלנו את השוטרים ואמרו שמפקד מחוז ירושלים הוציא כנראה צו איסור כניסה לעיר. לא יודע אם זה נכון

חלק מהשיירה הגיעה לכנסת (צילום: "מחאת זעם אזרחית נגד הרס הדמוקרטיה")
חלק מהשיירה הגיעה לכנסת (צילום: "מחאת זעם אזרחית נגד הרס הדמוקרטיה")

חדשות 13:00:
המשטרה עצרה חלק גדול מהשיירה בלטרון.

13:05:
סרטון של חגית שדה:

13:10,
עידכון מהשיירה בטוויטר:

 

15:01:
ציוץ של נגה איתן

18:35:
חיים שדמי מתחנת המשטרה בירושלים מעדכן: ממתין לשיחרור בערבות, סלפי מעצר על שרידי הסוללה.

חיים שדמי בתחנת המשטרה
חיים שדמי בתחנת המשטרה

המשך יבוא…

חיים שדמי עושה סרטים, כותב ספרים והרבה שנים שהוא עיתונאי (לרוב בפרינט או בכתובה, אבל גם בטלוויזיה). הוא פיראט ממייסדי חבורת הקריים-מיניסטר גאנג ובסוף יפליג בנחת אל האופק, אבל עד אז – יש לו כמה עניינים לסדר

פוסטים המתפרסמים בבלוגים של זמן ישראל מייצגים את כותביהם בלבד. הדעות, העובדות וכל תוכן המוצג בפוסט זה הם באחריות הבלוגר/ית וזמן ישראל אינו נושא באחריות להם. במקרה של תלונה, אנא צרו קשר.

תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך

comments icon-01
1
שיירת המחאה לירושלים עם שדמי השמאלן. תגובה קיצונית לשמאלנים שאינם מכבדים את המדינה וחוקיה.יש בית משפט יש יועצים משפטיים שיחליטו .למה אינכם מפגינים נגד הטיקונים ששודדים את המדינה . למה א... המשך קריאה

שיירת המחאה לירושלים עם שדמי השמאלן. תגובה קיצונית לשמאלנים שאינם מכבדים את המדינה וחוקיה.יש בית משפט יש יועצים משפטיים שיחליטו .למה אינכם מפגינים נגד הטיקונים ששודדים את המדינה . למה אינכם מפגינים על יוקר המחיה.למה אינכם מפגינים על זיהום האויר. מדוע אינכם מפגינים על שחיתות במערכת המשפט כולה כולל בגץ כי הם מהאגנדה של השמאל . אתם מפגינים בלהיטות רק נגד ביבי .השמאל שממומן מאויבי ישראל מפגין בלהיטות רק נגד ביבי .בעיקר בגלל שביבי קיצץ לשמאל את כוחו והשפעתו לשלילה במדינה .אני לא אוהב את ההתנהלות של ביבי בחלק מהדברים אך תרומתו למדינה ביחסי חוץ בטחון כלכלה טובים יכולות וכישורים שלו אין דומה לו היום במדינה.

עוד 204 מילים ו-1 תגובות
סגירה