שוברים את הכלים ולא משחקים

אמיר אוחנה (צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90)
Noam Revkin Fenton/Flash90
אמיר אוחנה

הכירו את שיטת הממשלה לטיפול בקורונה: עיקרון הפחתת הרשויות.

ישנם תושבים שהחליטו בשל חשש מהידבקות בקורונה להכניס את עצמם לבידוד מרצון. השבוע התברר שגם הממשלה בשל חשש מהידבקות בנגיף הדיקטטורה/דיקטטורונה הכניסה את עצמה לבידוד והחליטה שבדמוקרטיה הישראלית ניתן להסתפק ברשות המבצעת בלבד וסגרה את הרשות המחוקקת ואת הרשות המבצעת.

השבוע התברר שגם הממשלה הכניסה את עצמה לבידוד, החליטה שבדמוקרטיה הישראלית ניתן להסתפק ברשות המבצעת בלבד וסגרה את הרשות המחוקקת ואת הרשות המבצעת

השר אוחנה "במעשה אמיץ" סגר את בתי המשפט/הרשות השופטת למען פטרונו הפוליטי נתניהו כדי שהמשפט ידחה, מעין פרשנות חדשה לעיקרון שוויון בפני החוק.

יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין ב"מעשה אמיץ, ממלכתי ודמוקרטי" לנוכח הרוב שנוצר נגד מפלגתו נקט גם הוא בשיטת "שוברים את הכלים ולא משחקים" וסגר לתקופה את הכנסת – הרשות המחוקקת.

במשבר הקורונה נותרה הממשלה ללא פיקוח משתי הרשויות האחרות.
כפי שנאמר ב"ארץ נהדרת" אם אתם מחפשים את הבלמים בשיטת האיזונים והבלמים בישראל – חפשו במוסך.

עיתונאי, בעל תואר B.A בממשל ודיפלומטיה ותואר MA במדיניות ציבורית מאוניברסיטת ת"א. עוסק בקידום נושאי סביבה וקיימות וממשל פתוח, שקיפות, ממשל מקוון ושיתוף ציבור. מאמין בהשפעת התקשורת על חיזוק הדמוקרטיה וחקר האמת

פוסטים המתפרסמים בבלוגים של זמן ישראל מייצגים את כותביהם בלבד. הדעות, העובדות וכל תוכן המוצג בפוסט זה הם באחריות הבלוגר/ית וזמן ישראל אינו נושא באחריות להם. במקרה של תלונה, אנא צרו קשר.
עוד 143 מילים
סגירה