סיפור לשבת אז אם כבר דיברנו על קורונה, כן?

דינוזאור. אילוסטרציה (צילום: Orla/iStock)
Orla/iStock
דינוזאור. אילוסטרציה

לפני 65 מיליון שנה נחת על פני כדור הארץ האסטרואיד צ'יקסולוב – כן, זה שמו האמיתי, והוא קרוי כך כיום על שם האזור ביוקטאן שבמקסיקו שבו נחת.

קוטרו של האסטרואיד מוערך בכ-10 קילומטר, ועצמת הפגיעה שלו בכדור הארץ מוערכת בכ-100 טרהטון דינמיט, שזה עוצמה של בערך פי שני מיליון יותר מפצצת המימן הגדולה ביותר שפוצץ האדם אי-פעם על פני כדור הארץ.

האסטרואיד גרם לשקע בעומק 900 מטר באזור יוקטן שבמקסיקו, התחפרות שלקחה לא יותר משניה, ואז זינקו אל האטמוספירה מיליוני טונות של חלקי עפר ומולקולות של מתכות שונות שהיו בעומק הקרקע ופלטו חום אדיר, מה שכיסה את פני כדור הארץ בשריפות, כמו גם בעננים שחורים של חלקיקים אשר כיסו את פני השמש ומנעו מאור השמש ומהחום שלה להגיע אל הצמחייה הקיימת ואל בעלי החיים שעל פני הקרקע, ובסופו של תהליך זה נכחדו כ-50% מהמינים שחיו על פני כדור הארץ וכ-80% מן היצורים החיים בכלל.

עבור הדינוזאורים זה היה סופם המוחלט – אחרי ההתנגשות הם נכחדו והשאירו לנו רק מאובנים בקרקע וסדרה אינסופית של סרטים נוסח סטיבן ספילברג, שכרגיל רק הראשון מביניהם היה שווה משהו.

לי עצמי עדיין לא ברור לחלוטין איזה אסון גדול יותר – נחיתת האסטרואיד, או הסרטים ההוליוודיים על הדינוזאורים, אבל יש שאלות שהמדע עדיין לא יודע לענות עליהן גם כיום, וטוב עושים המדענים שעדיין ממשיכים לחקור, עד שנדע טוב יותר את התשובה לשאלה הזו.

עד היום קיימת מחלוקת בין המדענים מה בנפילה של האסטרואיד גרם למותם של הדינוזאורים – האם כיסוי פני השמש והפסקת הפוטוסינתזה של הצמחים, מה שגרם שלכל בעלי החיים שהיו ברובם אוכלי צמחים לא נשאר מה לאכול. או אולי, טוענים אחרים, ההתקררות שנגרמה מחסימת קרינת השמש הביאה עמה מוות והכחדה.

אם אתם שואלים אותי, שבועיים-שלושה אחרי שאני נתון בעניין הזה של הקורונה, היום כבר ברור לי שכך או כך הדינוזאורים מתו מוות קל, מהיר, בלי הרבה סבל וייסורי נפש והתחבטויות, כי נחסכו מהם טונות של תיאוריות קונספירציה שונות, שבאות להסביר למה נפל על ראשם האסטרואיד הזה ואיפה הם חטאו.

הם הבינו שהוא נחת וזהו זה, רבאק!

ועל כן היום, 65 מיליון שנה אחרי שהדינוזאורים כבר לא איתנו, אני יכול לומר בפה מלא: איזה מזל היה לדינוזאורים הללו שלא היו להם וואטסאפ ופייסבוק ורשתות חברתיות, כי אז הם לא היו זוכים כמו שבאמת קרה להיכחדות מהירה ללא סבל וייסורי נפש גדולים והתחבטויות, אלא היו צריכים לסבול גם מאינסוף טפשויות, ובורות אנושית מצויה, ותיאוריות קונספירציה אינסופיות וללא קץ, עד שהנפש הדינוזאורית שלהם הייתה כואבת ומלאה דאבה, ועד שבייאושם היו הדינוזאורים הללו עולים אל ראש ההר ועומדים שם ונוערים לשמיים: "נו כבר! שייפול האסטרואיד החרא הזה על ראשנו ולא נצטרך להמשיך לשמוע את כל השטויות הללו!"

ברי מזל היו החארות האלה, הדינוזאורים.

לנו אין מזל כזה!

* * *

אתם זוכרים איך גם בימים השפויים ההם, ימים שבהם לא עמדנו כולנו בפני סכנת הכחדה בידי וירוס רגיל שהוא במקרה גם עצבני מהממוצע, איך בימים ההם היינו כולנו חשופים למטוסים ממשלתיים סמויים שפיזרו קרינה בשמיים ובין העננים? קרינה שאכלה לנו את הראש ואת המוח?

אני בן שישים ושש היום, ולא זכיתי בימי חיי עדיין להיתקל בקרינה שניתן לפזר אותה במטוסים בשמיים, אבל כשקראתי על זה בזמנו בדף פייסבוק ממש רציני, שנקרא "דברים שלא ידעתם שממשלות עושות לנו", מיד הסתגרתי בחדר השינה של חניה ושלי וסגרתי את הסלולרי שלי בקופסת נעליים שמצאתי בארון, עד שחניה נכנסה לחדר ושאלה: "מה בדיוק אתה עושה שם?"

"אוסף את הקרינה של הסלולרי שלי בקרטון", אמרתי לה. "אני הולך לפזר אותה על החארות האלה מהממשלה שמפזרים עלינו קרינה בין העננים".

לחניה אשתי אין גישה מדעית רצינית לחיים, ועל כן היא קראה מיד לרופא והדבר האחרון שאני זוכר מהניסוי המדעי שלי הוא את הזריקה שהרופא נתן לי, ואת שני האחים הגדולים בחלוקים לבנים שהתייחסו אלי בהמון אהדה.

לשמחתי מאז עברו כמה שנים, העולם נעשה למקום רציני ומדעי יותר, ואני מוצא המון שותפים למחקרים המעמיקים שלי, שאם הרופא ההוא שחניה הביאה היה עדיין קיים, הוא בשמחה היה מחלק לכל אלו זריקות מהסוג החזק ומביא אליהם את האחים הרחמנים ובא לציון גואל.

אבל זה לא קורה, אז אני מוצא קרקע פורייה ושותפים אלמונים למחקרים המדעיים שלי על הסיבות לקורונה ולהתפשטותה.

ועל כן דבר ראשון אני יכול לומר לכם שהקורונה היא משהו אחר לגמרי ממה שהעולם הכיר.

כלומר, אם פעם – לפני שהופיעה הקורונה – אנשים היו מדביקים זה את זה בשפעת, נניח, על ידי זה שהיו מתעטשים עליך ואולי אפילו משתעלים עליך מכל הלב, וכל מיני רסיסים קטנים וטיפות היו עושים את דרכם אל מערכת הנשימה שלך ואל הבגדים שלך שבהם נגעת ואל כל החפצים שסביבך, הרי בניגוד לכל זה, הקורונה, שהיא תוצר הנדסי של לוחמה ביולוגית סודית שנוצרה על ידי חייזרים מכוכב אלפא סנטאורי 2 ששיווקו אותה לסינים כדי שיפיצו אותה בעולם, מדביקה אותך בדרך הבאה, שהיא כל כך מתוחכמת ובלתי נתפסת עד שברור לכל צופה מהצד שמדובר בדרך חייזרית שהומצאה בעולם אחר, אולי אפילו בגלאקסיה רחוקה מאוד מפה, ודרך ההדבקה המתוחכמת הזו עובדת ככה: אם עושים עליך אפצ'י רציני או משתעלים עליך או מרססים אותך ואת סביבותיך ברסיסי מוחטה ושיעול ו…

אה… רגע… בעצם… לא היה לנו כבר את זה?

עכשיו תקשיבו לי היטב: ברור לכל הדיוט שהקורונה היא תוצאה של פיתוח מתוחכם וסודי ממשלתי, ולא מדובר בממשלות המוכרות לכם אלא הממשלה האמיתית של העולם המורכבת מהאילומינטי והבונים החופשיים ומסדרי אבירים סודיים מימי הביניים והיהודים ששולטים בבנקים ובתקשורת, אלה יחד מרכיבים את הממשלה העולמית האמיתית שמאחורי הקלעים, והיא ששולטת בנו בלי שנדע, והממשלה הזו הקימה לנו את הרשת הסלולרית החדשה הקרויה 5G.

הרשת הזו, למי שלא יודע, נועדה לכך שכולנו נידבק בקורונה, וזה עובד בשיטה המתוחכמת הבאה: אתה רואה קישור לסרטון שחבר שלח לך בוואטסאפ או במסנג'ר, ואתה לוחץ על הלינק כדי שהסרטון יעלה, והסרטון מתחיל לצייר לך עיגול על המסך, והעיגול הזה מסתובב ומסתובב ומסתובב, ושום דבר לא עולה, ואתה מתחיל להתחרפן ולהתעצבן ולהכות עם המכשיר במשהו קשיח, נניח בקיר או משהו, ואתה מסנן בין השיניים: "נו, תעלה כבר, יא מניאק מזדיין!", ואשתך מתחילה להרים את הקול ולהגיד: "למה אתה משתולל?? מה קרה??", ואתה מרים עליה את הקול וצועק: "סססאמו כל הסלולרי הדפוק הזה!!!", שעל זה היא מתעצבנת וצועקת עליך: "אולי כבר תירגע!", ואתה צועק בחזרה: "לא בא לי! אני הולך מהבית! תעזבי אותי בשקט!", ובזה אתה יוצא את הבית בטריקה והולך לפאב, נניח.

ושם אתה נדבק בקורונה.

והכל מאללה.

יודעי דבר מספרים בלחישה שרשת 5G נועדה לערבב לנו את המוח ולהפוך אותו לדייסה, כי ככה יותר קל לשלוט בנו, אם אנחנו זומבים חסרי אישיות וחסרי עמוד שדרה, ואני אומר לכם כאן שכל זה סתם קונספירציה, כי לא צריך שום רשת 5G להפוך את המוח שלנו לכרוב קצוץ, או למשהו שמזכיר דייסת תרד – בשביל זה מספיק מה שעשו ועושים עדיין מדי יום ביומו שידורי הטלוויזיה היומיומיים, החדשות, האח הגדול, האחיין הקטן, הכוכב הבא, הכוכב שהיה, הכוכב הנופל והכוכב המתרומם.

במצב הזה לא צריך שום וירוס משום סוג שהוא להפוך אותנו לזומבים כי כל העיסה הדוחה הזו מסתובבת לנו במוח ממילא, שלא לדבר על זה שאנחנו צופים בפרסומות, ובתשדירי תוכן שיווקי, ורוכשים בעלי אקספרס ובאמזון ובאיביי ובכל אתר של מזבלה אינטרנטית את כל מה שהאכילו אותנו שאנחנו זקוקים לו נואשות ובלעדיו חיינו אינם מה שהיו יכולים להיות.

אז הנה ההסבר הבא שלי לכל מה שקורה עכשיו: הווירוס נועד להסתיר מאתנו את כל מה שכתבתי למעלה. הווירוס נועד להיות האליבי לכך שהמוח שלנו נראה כמו דייסה שנהגו לחלק בארוחת הבוקר במחנה שמונים – משהו נוזלי ומימי ודליל וחסר כל טעם.

כי הווירוס הוא האליבי: אנחנו לא אידיוטים בגלל שכאלה אנחנו, אנחנו לא אידיוטים כי בנינו מערכת צרכנית שעושה אותנו טפילים של צריכה יומיומית המונית, סוג של וירוס, אם תרצו, אנחנו לא אידיוטים כי אנחנו נותנים יום יום לתקשורת ההמונים לעשות אותנו לכאלה – אנחנו אידיוטים בגלל הווירוס.

הוא זה שפוגע לנו במוח. עובדה.

הוא משחרר אותנו מאחריות, הווירוס הזה. הוא מעביר אותה מאיתנו אליו.

ישתבח שמו.

* * *

הגיע אלי לאחרונה סרטון של כמה חבר'ה שמספרים לנו שהקורונה היא חלק ממזימה בינלאומית שנמשכת כבר למעלה משבעים שנה וששותפים לה אובמה, ובוש האב והבן, וממשלת ישראל, והיטלר (!) וצ'רצ'יל ומי לא, (איך זה שמאו וסטלין לא מופיעים בסרטון הזה??? איך אני אמור לקחת אתכם ברצינות ככה???), ושמסתבר שיש כאן תכנית עליונה שמאחורי הקלעים, תכנית עליונה שרק מי שמבין בספרות הגבוהות של עולם הקבלה יוכל לקרוא ולהבין אותה.

הסרטון הזה משובץ בהרבה סמלים של מגן דוד ומנורה והייתה לי איזו הרגשה לא נוחה שהחבר'ה האלה לא לקחו את הכדורים שלהם בזמן ושאולי בכל זאת תערובת של גראס ופטריות הזיה היא לא המתכון המומלץ לאיזון הנפש, אבל אז הגיע הקטע בסרט שבו דובר על הקבלה, והכל נעשה לי ברור.

וזאת הסיבה:

הייתי עוסק פטור הרבה שנים, והיו לי הרבה פנקסי קבלה, והתעמקתי מאוד בעולם הקבלה, כמו כל עצמאי, כדי לוודא שעולם הקבלה לא יפגע לי בעולם ההכנסה, וגם למדתי שככל שמעמיקים בעולם הקבלה, בסוף מגיעים למסקנה שהאמת מצויה במזומן, ורק שם, אבל את האמת הזו יכולים להרשות לעצמם רק רבנים שאינם שמים זין על רשות המסים.

לי אסור לעשות דברים כאלה.

על כן, כמו שכולנו יודעים, כל הרבנים הללו שמופיעים לנו פתאום בסרטונים על פרשנויות הקורונה ומשמעויותיה מעולם הקבלה, הם עם כל הקבלה שלהם בסוף חיים בשחור, ואני לא מתכוון לבגדים שלהם.

אז רק רציתי לומר שגם אני מוכן לתת לכם עכשיו שיעור בקבלה על מה שרק תרצו, קורונה והייעוד הנסתר של האל ומה לא, כל פרשנות והסבר שרק תרצו.

ובלבד שזה יהיה בשחור ובלי קבלה.

פוסטים המתפרסמים בבלוגים של זמן ישראל מייצגים את כותביהם בלבד. הדעות, העובדות וכל תוכן המוצג בפוסט זה הם באחריות הבלוגר/ית וזמן ישראל אינו נושא באחריות להם. במקרה של תלונה, אנא צרו קשר.

תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך

comments icon-01
3
לא יודע מה בקשר לוירוסים מיקרובים רבנים ועוד תיאוריות קונספירציה אבל אתה הדי איש יקר מכל פז .רגיש חכם מוכשר שכמו את רובינו רימתה דרסה המערכת.ְ..אבל כמו שכבר אנחנו יודעים .לידע ונסיון א... המשך קריאה

לא יודע מה בקשר לוירוסים מיקרובים רבנים ועוד תיאוריות קונספירציה אבל אתה הדי איש יקר מכל פז .רגיש חכם מוכשר שכמו את רובינו רימתה דרסה המערכת.ְ..אבל כמו שכבר אנחנו יודעים .לידע ונסיון אין מחיר..גם אם נמות טיפשים בכל דרך שתגיע. כפויה או לא. כאדם שנולד בקן הקוקיה אני מוכן לכל צרה מאין שלא תגיע.

עוד 1,449 מילים ו-3 תגובות
סגירה