ליברמן: "נתניהו ניהל מו"מ עם מפלגת העבודה עוד לפני המו"מ איתנו"

אביגדור ליברמן בראיון לערוץ 12: "נתניהו ניהל מו"מ עם השמאל מאחורי גבי, עם סתיו שפיר ושלי יחימוביץ' ואיציק שמולי (עוד) לפני שהתחילו את המשא ומתן"

אביגדור ליברמן במליאת הכנסת לפני ההצבעה על פיזור הכנסת ה-21 (צילום: נועם רבקין פנטון/פלאש90)
נועם רבקין פנטון/פלאש90
אביגדור ליברמן במליאת הכנסת לפני ההצבעה על פיזור הכנסת ה-21

יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן, שלף תשובה ל"האשמות" שהטיח בו ראש הממשלה בנימין נתניהו לפיהן הפך ל"חלק מהשמאל" עם האשמה חדשה משלו: נתניהו ניהל מו"מ קואליציוני עם מפלגת העבודה, לטענת ליברמן, עוד מתחילת המו"מ הקואליציוני. כך הצהיר ליברמן הערב (מוצ"ש) בחדשות ערוץ 12.

לדברי ליברמן: "מאחורי גבי, נתניהו ניהל משא ומתן עם השמאל, עם סתיו שפיר, שלי יחימוביץ' ואיציק שמולי, עוד לפני שהתחיל במשא ומתן איתנו".

כשהמראיינת דנה וייס הקשתה על ליברמן ושאלה, אולי בליכוד פנו לעבודה כי  הרגישו שליברמן אינו מעוניין בהסכם אתם, ליברמן שאל: "מאיפה הם יכלו לדעת את זה מראש? מה, נתן אשל הפך למתקשר ומנבא עתידות? המשא ומתן איתנו אז עוד לא התחיל".

בתשובה לשאלה, למה ליברמן שבמשך הרבה שנים השתתף בקואליציות עם המפלגות החרדיות והסתדר איתן, ענה ליברמן: "הייתה כאן הצטברות של דברים: חוק המרכולים, וגשר יהודית (העבודות בשבת), והחרם על מפעל פניציה, והנסיון לסגור את גן החיות התנ"כי בשבת, החרדים נכנסו לשיכרון כוח".

בתשובה לשאלה, אם יהיה מוכן להיכנס לממשלה של הליכוד אחרי הבחירות החוזרות "אבל לא לממשלה של נתניהו" כיוון ש"זה הפך לעניין אישי", ענה ליברמן: "אנחנו לא בוחרים מי יעמוד בראש הליכוד. אנחנו רוצים להיכנס לממשלת ימין אבל לא לממשלה חרדית. רוצים מדינה יהודית, לא מדינת הלכה, והוכחנו הפעם שלא נוותר על עקרונותינו".

 

עוד 197 מילים
סגירה