זוועה בתל אביב: גופת עגל נסחפה לחוף

עגל מת נסחף היום לחוף הצוק בת"א לעיניהם של מאות המתרחצים ● בארגון "אנימלס" מעריכים שהעגל נמצא על אוניית משלוחים חיים ונפל או נזרק למים ● "אנימלס": "להפסיק את הזוועה"

גופתו של עגל נסחפה היום (שבת) מהים לחוף הצוק בתל אביב, לעיניהם הנדהמות של מאות המתרחצים בחוף.

אור קרן, שבילה על חוף, תיעד את המראה המזעזע וסיפר: "בן אדם הולך בשבת לים עם המשפחה שלו, ורואה פרה מתה. סירחון נורא. למה זורקים פרות לים, ולמה ילדים צריכים לראות את הדברים האלה?"

בעמותת "אנימלס" לזכויות בעלי החיים (לשעבר אנונימוס) מעריכים כי ככל הנראה מדובר בעגל שהיה על אונית משלוחים חיים ונועד לפיטום ושחיטה.

"אין לנו דרך לדעת בוודאות, אבל אין לנו שום הסבר אחר למה שקרה שם. למה שעגל יופיע פתאום במי הים?" הסבירה ל"זמן ישראל" שירה הרצנו, דוברת עמותת אנימלס, "יש מקרים שבהם משליכים מאוניות המשלוחים החיים עגלים חולים ומתים ואנחנו מעריכים שזה אחד המקרים הללו. קרו גם מקרים שבהם העגלים המיוסרים קופצים למים מרצונם כשמנסים להוביל אותם לחוף, וגם זאת אפשרות, אבל בסבירות נמוכה יותר. צריך להפסיק את הזוועה הזאת".

מעמותת אנימלס נמסר: "בעלי החיים במשלוחים החיים מובלים בצפיפות מחרידה, מתבוססים בצואה ובשתן של עצמם, ורבים מהם חולים ופצועים, או מתים בייסורים. ישראלים רבים רואים את זוועות המשלוחים החיים ובוחרים להוציא את הבשר מהצלחת, ואפילו אלו שעדיין אוכלים בשר מתנגדים למשלוחים החיים מתנגדים למשלוחים החיים".

עוד 182 מילים
סגירה