נפתלי בנט: אתמודד בבחירות הבאות

שר החינוך המפוטר אומר הערב שהמיתוג של הימין החדש ינסה לאחד חלקים רחבים בעם ● "לכל אדם יש תחליף, גם לי ... לא נריב עם השמאל, נסחוף ישראלים טובים"

נפתלי בנט בכניסה לישיבת הקבינט, שעות ספורות לפני שפוטר מתפקידו כשר חינוך בממשלה. 2 ליוני 2019 (צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)
יונתן סינדל / פלאש 90
בנט מחוץ לישיבת הקבינט, היום, שעות ספורות לפני שפוטר מתפקידו. 2 ליוני 2019

נפתלי בנט, אמר הערב שבכוונתו להתמודד בבחירות הבאות במסגרת הימין החדש והמיתוג של המפלגה ינסה לאחד לתוכה חלקים רחבים יותר בעם מבלי להתפשר על עמדותיה. בנט לא השיב לשאלות והמשיך בדרכו לכנס של המפלגה יחד עם איילת שקד, שפוטרה אף היא מתפקיד שרת המשפטים.

"רוה"מ הודיע לי מוקדם יותר שהוא מפטר אותי מתפקידי. לראשונה אוכל להקדיש את פתיחת שנת הלימודים לארבעת ילדיי … היתה לי זכות נדירה להוביל את מערכת החינוך של ילדי ישראל בארבעת השנים האחרונות ועשיתי הכי טוב … לכל אדם יש תחליף, גם לי. אני מתחייב לבצע חפיפה מסודרת לכל שר שיחליף אותי לקראת פתיחת שנת הלימודים".

"מדינת ישראל נקלעה למערכת בחירות נוספת, זה לא טוב אבל יש הזדמנות לבוא חכמים וצנועים יותר, גם לי. הימין החדש תביא בשורה של ימין ממלכתי שמאחד את כל חלקי העם. זו תהיה מפלגה שלא מוותרת על עמדותיה ולא מחפשת רק לריב עם השמאל. נשאף לסחוף הרבה ישראלים טובים".

עוד 146 מילים
סגירה