טל רוסו מתמודד לראשות העבודה ומוותר על השיריון

במכתב ששלח ח"כ טל רוסו להנהלת סיעת העבודה הוא מצהיר כי הוא שוקל להתמודד על ראשות המפלגה ואומר: "החלטתי לוותר על השריון שקיבלתי בבחירות לכנסת ה-21" ● המשמעות היא שאם טל רוסו לא יזכה בראשות מפלגת העבודה הוא לא ייכנס לכנסת ה-22

טל רוסו (צילום: נועם רבקין, פלאש 90)
נועם רבקין, פלאש 90
טל רוסו

האלוף במיל' טל רוסו, שבזמן כהונתה הקצרה של הכנסת ה-21 משמש כח"כ מטעם מפלגת העבודה, שוקל להתמודד על ראשות המפלגה. כך הודיע טל רוסו במכתב להנהלת הסיעה.

רוסו נכנס לכנסת במקום השני ברשימת העבודה, ששוריין לו על ידי יו"ר העבודה, אבי גבאי. במכתב ששלח להנהלת הסיעה רוסו מודיע כי הוא מוותר על השיריון בבחירות הבאות.

מאחר ורוסו לא התמודד בפריימריז של מפלגת העבודה, המשמעות היא ככל הנראה שרוסו ייכנס לכנסת הבאה (הכנסת ה-22) רק אם ייבחר ליו"ר המפלגה.

במקרה שרוסו לא לא ייבחר ליו"ר בפריימריז, או שיחליט לבסוף שלא להתמודד בכלל, הוא לא ייכנס לכנסת. זאת, למעט בתרחיש שבו העבודה תקיים פריימריז לבחירת הרשימה לכנסת ושרוסו יתמודד בהם ויזכה במקום ריאלי. כרגע ההערכה היא שהעבודה תקיים פריימריז רק לראשות הסיעה ולא לרשימה.

"החלטתי לוותר על השריון שקיבלתי מיו"ר המפלגה אבי גבאי למקום השני ברשימה בבחירות לכנסת ה-21", כתב רוסו להנהלת הסיעה, "מפלגת העבודה היא מפלגה אידיאולוגית חשובה וערכית מעל לכל שיקול אישי. באתי למפלגה ולפוליטיקה בתקווה לשנות ולהשפיע ולא להיצמד לכיסא. עקב פיזור הכנסת והיציאה לבחירות חוזרות אשקול להתמודד על תפקיד יו"ר המפלגה".

עוד 169 מילים
סגירה