לא
לא
עמית סגל טען לאחרונה במאמר בידיעות אחרונות כי טבח השבעה השביעי באוקטובר צריך להוות קו שאחריו אסור לשתף פעולה פוליטית עם המפלגות הערביות. ואכן, הטבח העמיק את המשבר הפוליטי המתמשך בין החברה הערבית בישראל למערכת הפוליטית הישראלית.
בעוד שבעבר נראה היה כי ישנה התקדמות מסוימת בשילוב פוליטי של ערביי ישראל, כיום שיתוף פעולה כזה נדמה כבלתי אפשרי. אך אין משמעות הדבר שהקו של חרם על הערבים מוצדק, מכיוון שאין שום סיכוי למהפך שלטוני בלי שיתוף פעולה עם ערביי ישראל.
עמית לוי מתל אביב, יליד 1995, הוא על הרצף האוטיסטי, מתעניין מאוד בחברה הישראלית ובחברה המזרח תיכונית בכלל.
המפעלים הפטרוכימיים ידועים כפוגעים בחיי אין ספור תושבים בצפון לאורך כל שנות קיומם. הם מזהמים את האוויר, האדמה, מי התהום, הנחלים, הים ועוד.
אין ספור החומרים המעורבים ומתהווים בתהליכי היצירה במפעלים הפטרוכימיים פוגעים בציבור עד מוות במחלות כמו סרטן, מחלות נשימה ועוד. יש אשר נפגעו מיידית ויש שחלו לאחר שנים.
יורם ישראל הוא צייר. לשעבר חבר אגודת האומנים בחיפה. זכה ב-2001 בפרס "שטרוק" בציור שמן לאזור הצפון מטעם עיריית חיפה והאגודה "בית שאגאל". עבד בתעשייה והתמחה בתחום אטימת פריצות במפעלים פטרוכימיים.
זה פשוט צריך להגדיל את תדירות הרכבות ל כל 2 דקות כמו בשעות השיא ברוב השעות
והכי חשוב להפוך את הרכבת לפועלת 24 שעות ביממה כמו באירופה לפחות בימי חול גם עם בתדירות נמוכה יותר
ולעשות סדר בקווים לא הגיוני שיש 3 רכבות ברצף לקרית אריה ואז 3 ברצף לפתח תקווה זה אמור ליהיות לסירוגין ככה שלא משנה לאיפה מישהו רוצה לנסוע הוא לא יצתרך לחכות יותר מ 4 דקות ברוב השעות
אף מילה על הפעלת הרכבת הקלה בשבת?!
כך ליותר אנשים יהיה תמריץ לוותר על האוטו הפרטי, הכבישים יהיו פנויים יותר, יותר ישתמשו ברכבת והחיים של כולנו יהיו טובים יותר.
בנוסף, קל לפתור את בעיית תחנות האוטובוס באמצעות גגון שהולך לשני צדדים, ונטיעת עצים.
תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם