1.זו לא "עמדה מוזרה" כך צריך לנהוג כל אירגון יהודי מחוץ לגבולות ישראל.מי שקובע ,זה רק מי שחי כאן! הניסוח "עמדה מוזרה" זה כולה wishful thinking ועצם הניסוח הוא המוזר
2.בהפוך על הפוך,אדרבא,טייסי טייסת 69 לא נדרשו מעולם לצאת דוקא מפני שעד עתה אנחנו בדיקטטורה משפטית שכפתה את עצמה על ממשלות ורמטכ"לים ומנעה מראש החלטה כזו בשלטון פחד /מתוך עידוד מפקדים וראשי ארגוני הבטחון שלנו לפעול בחו"ל כנגד הפוליטיקאים ולטרפד כך את מהלכיהם-בכל מדינה דמוקרטית מהלך שמתפרש כבגידה ,לא פחות מכך….בקיצור,גם כך לא היה בדל של אפשרות שזה יקרה.אדרבא,דוקא כעת יש סיכוי שזה שהשמדת ראש הנחש האיראני תתבצע בפועל,אחרי שהטייסים הלא דמוקרטיים יפנו את מקומם!!!!!!
ומשפט הסיום שלך מסביר בצורה הכי בהירה את דרככם ה"דמוקרטית" כשלמדתי פסיכולוגיה בלימודי הוראה,הגדירו את סגנון ההנהגה שלכם-"דיקטטור אבהי" קרי,דיקטטור שמספר לעצמו שהוא אב רחום.
בקיצור,ולסיכום,נא להביט במראה(מומלץ להחזיק דלי בקרבתכם ,זהירות תמונות קשות לצפיה!)
מבצע "כנפי דרור" יצא לדרך מרגשת. חטופות ראשונות חזרו הביתה. ועדיין לא ברור האם הפסקת האש הזמנית תוליך להפסקת המלחמה. האם בנימין נתניהו יוסיף להיאחז בנוסחה המטורללת של "מלחמה עד לניצחון המוחלט".
וגם אני חוששת מהשלכות צפויות של מלחמה שאין רואים את סופה, "מלחמה שאף פעם לא די לה", כמאמר יהודה עמיחי. נזקיה כבר ניכרים. התמשכות המלחמה כבר פוגעת בלכידות החברתית, בכלכלה, במשמעת של החיילים המותשים.
שלומית טנא היא עיתונאית לשעבר (ב"על המשמר" ובהמשך ב"ידיעות אחרונות")..יוצאת קיבוץ. ב-1981 החלה בסיקור עיתונאי שוטף של הקיבוצים.
"כרגע אנחנו בתקופה אפלה שהאופטימיות הריאליסטית היא לראות איך אני מגן על הילדים שלי"
ייתכן שביום א', ה-19 בינואר 2025, הסתיימה המלחמה בעזה, אם כי אנחנו עדיין לא יודעים זאת בוודאות. מלחמות בדרך כלל מסתיימות ב"הפוגות" וב"הסכמי הפסקות אש".
כחוקר שלום, אני יכול להרשות לעצמי לדמיין מתווה אפשרי לסיום המלחמה, הממלא את ה"חורים" של נספח א' (הסכם להפסקת האש) אשר נחתם בדוחה ב-17 בינואר 2025. נספח המבוסס בחלקו הגדול על התכנית הישראלית של מאי 27, 2024, נאום הנשיא ג'ו ביידן של ה-31 במאי 2024, והחלטת מועצת הביטחון של האו"ם 2735 מיוני 10, 2024.
פרופ' אריה קצוביץ הוא מרצה במחלקה ליחסים בינלאומיים באוניברסיטה העברית מאז פברואר 1993, חוקר יחסים בינלאומיים של אמריקה הלטינית, גלובליזציה, ובעיקר מחקרי שלום (רב הספרים שכתב או ערך הם על שלום והוא מלמד 20 שנה על הסכסוך הישראלי-ערבי במסגרת קורס של "תהליכי שלום במזרח התיכון").
היי,
אני יושבת לכתוב לך, ולא בגלל שאני חושבת שאני יודעת יותר ממך או שיש לי את כל התשובות. אני כותבת לך כי אני מרגישה שחייבים לדבר על זה. על מה? על מה שמחכה לך אם תבחרי להתחתן ברבנות.
אירית רוזנבלום היא עורכת דין, פילוסופית של המשפט, מייסדת ומנכ"לית הארגון "משפחה חדשה", הפועל להכרה ערכית וחוקתית במשפחה. לרבות כל התאים המשפחתיים בישראל והשוואת זכויותיהן של משפחות מכל הסוגים והמינים. מחברת הספר "בגן של אלוהים – תולדות המהפכה המשפחתית".
תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
מה המשמעות של נישואים לדעת כותבת הטור? הרי אפשר גם לגור ביחד ולהקים "משפחה" בלי להתחתן.
ובחרת להדגיש את הפסקה שמעודדת אינדיבידאליזם בטור על בניית תא משפחתי, מי שישקיע רק בעצמו ויחשוב על חירותו או כבודו בלבד סופו להתגרש.
לא פלא שבציבור הזה אחוז הגירושים מגיע מעל 1:3
בדיחה עצובה.
הגיע הזמן לומר את דעתך
רוצים להגיב? הצטרפו לזמן ישראל רוצים לפרסם פוסט? הצטרפו לזמן ישראל רוצים לפרסם פוסט ולהגיב לכתבות? הצטרפו לזמן ישראל רוצים שנשמור לכם את הלייקים שעשיתם? הצטרפו לזמן ישראל
- לכל תגובה ופוסט עמוד בזמן ישראל שניתן לשתף ישירות ברשתות החברתיות ולשלוח באימייל
- עמוד הפרופיל הפומבי שלך ירכז את כל התגובות שפרסמת בזמן ישראל
- אפשרות להגיש פוסטים לפרסום בזמן ישראל
- אפשרות להגיב לכתבות בזמן ישראל
- קבלו את המהדורה היומית ישירות לתיבת האימייל שלכם
תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם