אבי גבאי הודיע: לא אתמודד על ראשות מפלגת העבודה

יו"ר מפלגת העבודה הודיע שלא ישתתף בבחירות לראשות המפלגה שיתקיימו בחודש הקרוב ● גבאי יפרוש מתפקיד יו"ר המפלגה בתום בחירת היו"ר החדש ● קורא למפלגה לבחור יו"ר חדש בפריימריז פתוחים

אבי גבאי (צילום: פלאש 90. יונתן סינדל)
פלאש 90. יונתן סינדל
אבי גבאי

יו"ר מפלגת העבודה אבי גבאי הודיע היום (ג') שלא ישתתף בבחירות לראשות מפלגת העבודה שיתקיימו בחודש הקרוב ויפרוש מתפקיד יו"ר המפלגה עם בחירת היו"ר החדש.

כפי שפורסם לראשונה בזמן ישראל, גבאי, שסופג מאז הבחירות ביקורת קשה בתוך המפלגה ומחוץ לה, החליט שלא לרוץ מיד אחרי הבחירות, והודיע על כך רשמית היום.

"אני מבקש לעדכן אתכם שלא אתמודד על ראשות המפלגה בבחירות שיתקיימו בחודש הקרוב", כתב היום גבאי בעמוד הפייסבוק שלו, "הכיוון היה ברור כבר בליל הבחירות האחרונות, אבל החלטות גדולות לא מקבלים בעת סערה, ולכן המתנתי עד שהדברים יהיו אקטואלים, כדי להחליט ולהודיע.

"כשחשבתי על הדברים בשבועות האחרונים, ראיתי עיניים רבות. עיניים שמאמינות ואומרות שאסור לוותר, עיניים שאני יודע שהן עצובות לקרוא את הדברים. לצערי הגדול זה לא הצליח.

"לא היה לנו קל. הלכנו במסע עם אינסוף היתקלויות מכל הכיוונים, מסע רצוף באתגרים מורכבים, מבית ומחוץ, שהפכו את המשימה שלנו לקשה מאוד. והיו גם טעויות, עליהן אני לוקח אחריות מלאה, ויודע כי אלו נעשו מתוך אמונה אמיתית בדרך ובמחויבות לניצחון.

"אני רוצה להגיד לכם תודה. תודה שלא הפסקתם להאמין ולתמוך. לעולם לא אשכח זאת. זוהי גם הזדמנות להודות לצוות הנפלא והכי מחוייב שיש שליווה אותי מקרוב.

"ועידת המפלגה תכריע מחר בעניין הבחירות ליו"ר הבא. עמדתי היא שיש ללכת בדרך המלך של המפלגה ולבחור יו"ר בפריימריס של כלל חברי המפלגה. בחירת יו"ר היא הדרך המרכזית שבה החברים משפיעים על כיוון המפלגה ואסור לקחת מכם את הזכות והחובה הזאת".

 

עוד 221 מילים
סגירה