אלפי מפגינים בככר רבין: "השטח בוער, רוצים כסף עכשיו"

פוליטיקאים לא נאמו במחאת העצמאים ומובטלי הקורונה נגד הממשלה ● אסף אמדורסקי: ביבי נוכל שצריך ללכת לכלא ● עובדות סוציאליות נעצרו מחוץ לאולפן ערוץ 12 אחרי שעיכבו את כניסת ישראל כ"ץ ● מייסד "אני שולמן" אביר קארה הכחיש שיתוף פעולה עם נתניהו והודה שהוא בקשר עם שר האוצר, אחרי שתועד מסתמס איתו בשידור

  • מחאת העצמאים והמובטלים בככר רבין, 11 ביולי 2020 (צילום: מרים אלסטר / פלאש 90)
    מרים אלסטר / פלאש 90
  • מחאת העצמאים והמובטלים בככר רבין, 11 ביולי 2020 (צילום: מרים אלסטר / פלאש 90)
    מרים אלסטר / פלאש 90
  • מחאת העצמאים והמובטלים בככר רבין, 11 ביולי 2020 (צילום: מרים אלסטר / פלאש 90)
    מרים אלסטר / פלאש 90
  • אנשי מחאת הדגלים השחורים הפגינו היום בצמתים ברחבי הארץ נגד השחיתות השלטונית, 11 ביולי 2020 (צילום: ענת חרמוני / פלאש 90)
    ענת חרמוני / פלאש 90
  • במקביל להפגנת העצמאים שתתקיים הערב בככר רבין, גם אנשי מחאת הדגלים השחורים מפגינים היום ב-170 צמתים ברחבי הארץ, 11 ביולי 2020 (צילום: מחאת הדגלים השחורים)
    מחאת הדגלים השחורים
  • מחאת הדגלים השחורים נגד השחיתות השלטונית, נפרסה בכ-170 צמתים ברחבי הארץ. 11 ביולי 2020 (צילום: מחאת הדגלים השחורים)
    מחאת הדגלים השחורים
16:00 עריכה

משטרת ישראל נערכת להפגנת העצמאים הערב בכיכר רבין, בצפייה לאלפי מוחים שיגיעו למקום.

לקראת ההפגנה, ייסגרו הרחובות סביב הכיכר החל מהשעה 17:00:

  • רחוב אבן גבירול – משד' שאול המלך עד ארלוזורוב
  • רחוב פרישמן – מכיכר מסריק עד אבן גבירול
  • שדרות דוד המלך – מרחוב ויצמן עד אבן גבירול
  • רחוב גורדון – מרחוב שלמה המלך ועד מלכי ישראל
  • רחוב מלכי ישראל – משדרות בן גוריון ועד שדרות חן
  • שדרות חן – מרחוב נצח ישראל עד פרישמן
  • שדרות בן גוריון – מרחוב שלמה המלך עד אבן גבירול
  • רחוב הדסה – מרחוב שלמה המלך עד אבן גבירול
  • רחוב בלוך – מרחוב ארלוזורוב עד אבן גבירול בשני הכיוונים.

מהמשטרה נמסר: "המשטרה תפעל על מנת לאפשר את קיום המחאה ובו בזמן תוודא עמידה בתקנות שעת החרום, כך שלא תהיה פגיעה בבריאות הציבור ומניעת התפשטות נגיף הקורונה".

במקביל להפגנה בכיכר רבין, יתקיימו הפגנות של מחאת הדגלים השחורים בעשרות צמתים ברחבי הארץ.

16:57 עריכה

אביר קארה, מייסד קבוצת המחאה "אני שולמן" למען זכויות העצמאים, הגיב היום לסערה סביב הופעתו אמש בתוכנית "אופירה וברקו" ודחה את ההאשמות כי הוא מייצג בסתר את האינטרסים של הממשלה.

קארה הופיע בתוכנית האקטואליה של ערוץ 12, ובמהלך הראיון עמו קלט אייל ברקוביץ' כי קארה מקבל סמסים משר האוצר ישראל כ"ץ. באולפן התעוררה מהומה קלה, כשמראייני התוכנית מטיחים בקארה כי הוא משתף פעולה בסתר עם ראש הממשלה בנימין נתניהו וכי שיקר כשאמר שלא נפגש עם שר האוצר.

הארוע חולל סערה רבה ברשתות החברתיות, והיום קארה הגיב לדברים ואמר לחדשות 12:

"במקום שנקבל סיקור אוהד על כל העבודה הטובה שאנחנו עושים למען הציבור ולמען אלפי אנשים, במקום שנקבל סיקור טוב – הופתעתי לקבל סיקור רע מאוד מצד שני אנשים שחיפשו לעצמם רייטינג וקיבלו אותו, עשו את העבודה, נגיד, העיתונאית שלהם, רק חבל שהם לא בדקו לעומק את הדברים לפני כן והוצאתי דיבתי רעה והוציאו את דיבתנו רעה – ועשו לנו עוול מאד מאד גדול".

קארה הבהיר כי הוא אכן בקשר עם שר האוצר "על בסיס יומי מעל לחודש ימים".

"כ"ץ בעצמו עמד על הפודיום בכנסת והצהיר: 'השולמנים הם אנשים נהדרים, נהדרים, ואני מזמין אותם לכתוב ביחד איתנו את חוק ההסדרים' – אז ככה אנחנו עשינו. אני הגעתי לפני חודש בדיוק לתוכנית אצל עמליה דואק ואמרתי, צעקתי בקול רם – יש שר אוצר בירושלים.

"אז נכון, עם ראש הממשלה – אני לא משתף איתו פעולה. עם שר האוצר – חד-משמעית אנחנו משתפים פעולה. ואני מאוד מקווה שלא תיפלו לספינים, כי אני לא אמור לשתף פעולה עם שר המים אלקין, אני משתף פעולה עם שצריך כדי להטיב עם העצמאים במדינת ישראל. אני אעשה הכל כדי שלעצמאים יהיה עתיד טוב יותר".

17:24 עריכה

ניצן הורביץ (מרצ) מציע לא לחשוש מתומכי נתניהו שינסו לחשוף את הפגנת העצמאים הערב כשלוחה של השמאל. "מציע שבמקום לרעוד מפחד מכל שלט סורר, תירגעו עם ה'בלי הפוליטיקה' שרק משחק לידי ביבי ותגידו להם: ההפגנות שלנו מעצבנות אתכם? מצויין. זו המטרה".

מרב מיכאלי (עבודה) חושבת שהטיפול הכלכלי של הממשלה במשבר נכשל עד כה וגם היא קוראת להגיע להפגנה הערב בככר רבין.

18:04 עריכה

מארגני מחאת העצמאים והעסקים בככר רבין הערב, דחו בשעות האחרונות בקשות של פוליטיקאים לנאום בהפגנה.

יו"ר התאחדות הסטודנטים הארצית שלומי יחיאב, אומר הערב כי עד "הניסיונות של ראש הממשלה לעצור את המחאה לא יצליחו – עד שהעסקים לא יראו את הכסף בחשבון, ועד שלא נראה מהלכים אופרטיביים להחזרת 400 אלף צעירים וצעירות מובטלים לשוק התעסוקה נמשיך להילחם ולצאת לרחובות".

18:14 עריכה

"מעל לחודש ימים שאנחנו עוברים התקפה מאד חריפה ברשת בגלל שראש הממשלה ואנחנו נושאים בעורכי דין עם שמות זהים", כך פתח היום אביר קארה, מייסד "אני שולמן", את דבריו בתגובה לסערה שהתעוררה סביב הופעתו אמש בתוכנית "אופירה וברקו".

אביר קארה
אביר קארה

"אין שום קשר בין עו"ד אפרתי שמלווה אותנו ועו"ד אפרתי שמלווה את ראש הממשלה – שום קשר ביניהם.

"יחד עם זאת זה הוביל להתקפה מאד חריפה עלינו ברשתות שכביכול אנחנו משתפים פעולה והדבר הזה הוא לא נכון".

קארה צודק: עו"ד גיל אפרתי, שרשם את עמותת שולמן בדצמבר האחרון ברשם העמותות הוא אינו עו"ד גיל אפרתי השותף במשרד עורכי הדין מולכו-שמרון, המייצגים את ראש הממשלה בנימין נתניהו.

והטעות הזו, כך נראה, מקורה בכתבה שפורסמה בזמן ישראל לפני חודשיים. בכתבה נכתב במקור:

עמותת "אני שולמן" נרשמה בדצמבר אצל עורך דין גיל אפרתי, שבמקרה שותף במשרד של שמרו-מלכו, צמד עורכי הדין של נתניהו (ששותף אחר שלהם, מיכאל ראבילו, מייצג אותו השבוע בבג"ץ).

הטעות נבעה מכך שחיפוש בגוגל אודות עורך הדין אפרתי העלתה את האפרתי הלא-נכון. הכתבה פורסמה והטעות הזו השתרשה כעובדה. זמן קצר אחר כך, אף נוסף לערך "שולמן" בוויקיפדיה הקביעה כי עורך הדין שרשם את העמותה הוא שותף במשרד מולכו-שמרון, ומשם הדרך היתה קצרה למתן בסיס עובדתי לכאורה לחשד שקארה למעשה משתף פעולה עם נתניהו.

לפני ימים ספורים, משנחשפנו לדיון בנושא והתברר לנו כי לא רק שהכתבה שלנו משמשת בסיס לטענות אלו נגד קארה אלא שהבסיס עצמו שגוי, ולאחר בדיקה מהירה, תיקנו את הכתבה ואף דאגנו להסיר את העובדה השגויה מוויקיפדיה.

למען הסר ספק: המדובר בטעות בתום לב, ואיש לא פנה אל זמן ישראל בשום שלב בבקשה לתקנה. עם זאת, חשוב לנו להבהיר מיוזמתנו כי מדובר בטעות, בתקווה שמבול הפייק ניוז שנולד בעקבותיה ייפסק.

18:18 עריכה

במקביל להפגנת העצמאים והעסקים בככר רבין, תתקיים הערב גם "מחאת הדגלים השחורים" נגד מה שהם מגדירים כשחיתות שלטונית של בנימין נתניהו הנאשם בפלילים.

מארגני המחאה הזו מצפים לאלפי מפגינים שיתמקמו ב-170 צמתים ברחבי הארץ. לטענתם, "קו ישר עובר בין השחיתות השלטונית לבין אי טיפול במחדל הקורונה. כשראש הממשלה עסוק בשכירת עורכי דין, הטבות מס למשפחתו ובריחה מהדין, אין לו פנאי או עניין באזרחי ואזרחיות המדינה".

18:41 עריכה

בקבוצת וואטסאפ של תומכי בנימין נתניהו הופצה הודעה כוזבת שלפיה הפגנת העצמאים הערב בוטלה בגלל חשש להדבקה המונית.

18:51 עריכה

ח"כ רם שפע (כחול-לבן) קורא להגיע להפגנת העצמאים הערב כדי לוודא שחברי הקואליציה יזכרו את "סדר העדיפויות הלאומי הנכון".

מנגד, שותפיו לשעבר ביש עתיד-תלם מאשימים את שפע בצביעות וניתוק ומבחינתם "להפגין נגד הקואליציה בה אתר חבר זו בהחלט רמה גבוהה של ניתוק".

19:11 עריכה

במקביל להפגנת העצמאים שתתחיל הערב בככר רבין, אנשי מחאת הדגלים השחורים כבר פרוסים בעשרות צמתים ברחבי הארץ ומוחים נגד השחיתות השלטונית.

במקביל להפגנת העצמאים שתתקיים הערב בככר רבין, גם אנשי מחאת הדגלים השחורים מפגינים היום ב-170 צמתים ברחבי הארץ, 11 ביולי 2020 (צילום: מחאת הדגלים השחורים)
במקביל להפגנת העצמאים שתתקיים הערב בככר רבין, גם אנשי מחאת הדגלים השחורים מפגינים היום ב-170 צמתים ברחבי הארץ, 11 ביולי 2020 (צילום: מחאת הדגלים השחורים)

19:22 עריכה

פרופ' שוקי שומר מקווה שאם נשמור על הכללים וההגבלות הנוכחיות לא נגיע לסגר מלא.

מנכ"ל משרד הבריאות לשעבר אמר ל"פגוש את העיתונות" כי הוא "מקווה שהתכנית הכלכלית תעמעם את הקושי שסוגרים … בבסיס יש וירוס שאיתנו והוא צריך כפונדקאי את הגוף שלנו … קו ההגנה הכי חשוב זה המסיכה והריחוק וההיגיינה, הדבר השני זה לשמור על סבא וסבתא וזה תלוי בנו … ואז בא הנושא של התקהלויות והממשלה נתנה כללי הימנעות מהתקהלויות. אחרי זה סגרים מוגבלים וסגר מלא שהוא נשק יום הדין. אני מקווה שנקיים את קווי ההגנה הראשונים ולא נגיע לשם".

"נחיה עם ולא ליד הקורונה עוד הרבה שנים, אם לא יהיה חיסון זה שנים וברגע שאנו בשגרת חירום יש שחיקה וצריך להגביר את ההסברה כי הציבור צמא להסבר וזה יביא להתנהגות נכונה".

ממשרד הבריאות נמסר שמאז חצות ישנם 630 נדבקים חדשים, 133 חולים קשים ו-49 מונשמים.

19:26 עריכה

עשרות עובדים סוציאלים המתינו לשר האוצר ישראל כ"ץ בכניסה לאולפני פגוש את העיתונות והניפו מולו שלטים עם הכיתוב "פגוש את המציאות". חלק מהמפגינים נעצרו. העו"סיות הודיעו הערב שהמחאה על תנאי העסקתן צפוייה להימשך עוד זמן רב והם נערכים להשבתה של חודשים.

שר הרווחה איציק שמולי תומך במחאה. "זכות המחאה היא זכות יסוד. במקום לרדוף אותם יש להיענות לדרישותיהם".

19:37 עריכה

מיקי זוהר (ליכוד) ואיתן גינזבורג (כחול-לבן) התעמתו הערב סביב שאלת התקציב (חד או דו שנתי) והפערים בהצבעה על ועדת חקירה לשופטי העליון.

העימות התרחש באולפן "פגוש את העיתונות", כאשר זוהר טען שלא ניתן לאמוד את העלויות והצרכים של משבר קורונה וגינזבורג טען שלצד המענקים שנה קדימה צריך להראות מנועי צמיחה ואופק לשלב השני.

זוהר: "אין לנו עניין לפרק את הממשלה הזו … הליכוד מבחינתו מודה שהסביבה הקואליציונית הזו לא הומוגנית, יש חילוקי דעות אדירים אבל יש ציבור שצריך ממשלה מתפקדת ולכן אנחנו מקיימים אותה עם כחול-לבן … יש הסכם ומכבדים אותו".

גינזבורג: כחול-לבן עמדו בכל ההסכמים ומי שהפרו אותו זה הליכוד … הפרתם משמעת קואליציונית ובחרתם בפוליטיקה, זה היה צעד רחוק מדי וצעד קרוב לפירוק הקואליציה".

זוהר: אני רוצה להגיד משהו אמיתי, אנחנו מייצגים ציבור עצום ונתנו חצי מהתפקידים לציבור קטן, אנחנו מייצגים חצי מיליון איש כדי לשמור על אזרחי ישראל מהקורונה, אי אפשר לוותר על אמונות ואידאולוגיה של שני מיליון איש, את העיתוי לטיפול בבעיות במערכת המשפט קבע סמוטריץ' … אני עושה הכל לייצב את הקואליציה אבל יהיו עניינים שקשורים לימין ואנחנו כמייצגי הימין לא נוכל לוותר עליהם … אנחנו חשופים לקיפוח מתמשך ממערכת המשפט, למה שאנשים בראש המערכת לא יהיו חשופים לביקורת, אם הם זכים וטהורים למה שלא תוקם ועדת חקירה כזו?".

19:40 עריכה

"אני נמצא בהרבה חזיתות ובמשרד מנסים למצוא פתרון. במסגרת העובדה שלא נפרוץ הסכמי שכר ויש הרבה מגזרים שצריכים לקבל טיפול, ביקשתי לפגוש אותם השבוע ונשמע אותם", אמר ישראל כ"ץ על מחאת העובדות הסוציאליות שהפגינו ועיכבו את כניסתו לאולפן "פגוש את העיתונות".

שר האוצר הוסיף שיינתן תקציב להגנה על העו"סיות מפני אלימות אך לא ייפרצו הסכמי השכר.

"התכנית היא לשנה מתוך הנחה שהקורונה תישאר עד שיימצא חיסון", אמר כ"ץ על התכנית הכלכלית שהציג השבוע לטיפול בנזק הכלכלי של הקורונה.

"כל מי שלא ילך לעבוד יקבל רשת בטחון, לגבי עצמאים, כולל בעלי שליטה, כולם יקבלו עד 15 אלף שקל שכר והעסק שלהם יקבל מענקים עד חצי מיליון שקל ועד 60% פיצוי על הירידה בפעילות וגם תשלום ארנונה. הציבור לא מודע לחלק מהפרטים והרבה מהמפגינים, יש לי קשר לראשי המוחים.

"נתנו הרבה למובטלים כי אני לא רוצה שאף אחד ייפגע מהקורונה, נתנו בצורה מרחיבה, אנשים לא יהפכו למיליונרים אבל תהיה להם רשת בטחון, נותנים דמי קיום, גם לעסקים".

לדברי כ"ץ, הוא שיתף את גם את בני גנץ בתכנית הכלכלית ויו"ר כחול-לבן ברך עליה.

במהלך הראיון רינה מצליח העלתה לשידור גם את אביר קארה, מייסד "אני שולמן". הוא הדף והכחיש (שוב) באופן נחרץ את הטענה שהוא קשור באיזשהו אופן לנתניהו.

לאחר מכן מצליח שאלה על החלפת המסרונים עם ישראל כ"ץ, ועל כך השיב שר האוצר שהוא בקשר עם הרבה ארגונים וגם עם זה של קארה:

כ"ץ: "עניתי לו במקרה כשהוא היה בשידור לא ידעתי שהוא היה בשידור…אביר תמשיך את מה שאתה עושה גם כשאתה מפגין נגדנו. אתה מייצג באופן אותנטי בעיות ורעיונות ואני שומע ממך רעיונות ומיישם אותם".

קארה: "לפני חודש השר הזמין אותנו לעבוד על חוק ההסדרים ואנו שמחים שהיינו חלק מהתכנית הזו".

20:42 עריכה

אלפים כבר החלו להתאסף בהפגנה סוערת בככר רבין במחאה על הטיפול הכושל בעצמאים והעסקים במשבר קורונה. המפגינים תוקפים גם את ראש הממשלה נתניהו, וזאת בניגוד להצהרות המוקדמות על כך שההפגנה תהיה לא פוליטית. הנואמים בכל מקרה לא יהיו פוליטיקאים אלא רק כאלה שנפגעו כלכלית מהמשבר.

ראש הממשלה החליפי בני גנץ תומך במחאה וכותב עכשיו כי "האזרחים שיצאו הערב לרחובות מביעים מצוקה אמיתית וצודקת … כחול-לבן תעמוד על כך שתוצג בהקדם מדיניות תקציבית רחבה הרבה יותר … לא נסתפק במענה לשלושה חודשים בלבד … אני קורא למפגינים לקיים את ההנחיות ולשמור על בריאותם".

רונן מיילי ממארגני ההפגנה: "תפקידי לא לדאוג איך לנהל את התקציב, בפגישה האחרונה עם ישראל כ"ץ הבהרנו שנגמרו המשחקים, נפסיק את המחאה כשהכסף יהיה בבנק. אנחנו לא מתעסקים בפוליטיקה אלא באזרח הפשוט שרוצה לחיות בכבוד".

האזרחים שיצאו הערב לרחובות מביעים מצוקה אמיתית וצודקת ויש להם את הזכות המלאה לעשות זאת – ולנו כממשלה את האחריות להקשיב…

פורסם על ידי ‏בני גנץ – Benny Gantz‏ ב- יום שבת, 11 ביולי 2020

20:54 עריכה

רם בן ברק (יש עתיד) מזדעזע מסרטון שבו נראה אדם שמציע לילדיו להאכיל בדואים דרך חלון המכונית. "התנהגות גזענית כנגד בני אדם באשר הם וכנגד אזרחי מדינת ישראל – היא מבחילה".

20:59 עריכה

במשרד הבריאות מעדכנים שנכון להיום יש 18,296 חולי קורונה, מהם 134 במצב קשה, 49 מונשמים.

21:21 עריכה

בליכוד יערכו השבוע דיון בכנסת על הקשר בין קרן וקסנר למדינה, ואף פנו לבג"ץ בעניין.

בכירי השירות הציבורי התראיינו ל-N12 וניסו להתעמת עם הטענות נגד הקרן, שבין היתר מימנה להם מלגות לימודים בהרווארד. מעל 500 ישראלים למדו בתכנית, בהם גבי אשכנזי, מנכ"ל משרד הבריאות חזי לוי והשופט עוזי פוגלמן.

כדי להתקבל לתכנית צריך המלצות מבכירים, וגם בנימין נתניהו נתן כמה כאלה במהלך השנים. בכתבה עולה השערה שאולי הקרן שומרת לעצמה נתונים על בכירים שלא התקבלו ללימודים, ואראל סג"ל טוען שפחות מדי אנשי ימין קיבלו את המלגה הזו.

לפני מעל 15 שנה אהוד ברק קיבל מהקרן סכום גדול יחסית של 2.3 מיליון דולר תמורת כתיבת מחקרים על סכסוך במזה"ת ומנהיגות. עו"ד פיני רובין מצביע בכתבה על קלסרים שלדבריו מכילים חלק מעבודות הייעוץ שברק עשה עבור הקרן. "זאת חרטא", אומרת עו"ד רובין על הטענות נגד הקרן.

בעיה נוספת בתדמית של הקרן נוצרה לאחר שהתברר כי הפדופיל ג'פרי אפשטיין היה קרוב מאוד וניהל חלק מהעושר של האיש המממן את הקרן, לסלי וקסנר.

21:25 עריכה

כעשרת אלפים מפגינים במחאת העצמאים והמובטלים על הטיפול הממשלתי בנזק הכלכלי של הקורונה. אתמול נפגשו חלק מהמוחים עם ראש הממשלה נתניהו אך לא הגיעו להסכמות. לדברי רונן מיילי, ממארגני המחאה, היא לא תיפסק עד שהפיצוי יעבור לחשבון: "השטח בוער, רוצים כסף עכשיו".

בהפגנה לא נואמים פוליטיקאים והיא זכתה לתמיכה והבנה מראש הממשלה החליפי בני גנץ.

הפגנת העצמאים בככר רבין, 11 ביולי 2020 (צילום: מרים אלסטר / פלאש 90)
הפגנת העצמאים בככר רבין, 11 ביולי 2020 (צילום: מרים אלסטר / פלאש 90)
22:12 עריכה

המחאה נגד הטיפול הממשלתי בנזק הכלכלי של הקורונה מתדלקת האשמות על פוליטיזציה מימין והאשמות משמאל על "ניתוק" של אנשי כחול-לבן שהביעו בה תמיכה.

במקביל, יש אנשי ימין וחרדים שתוקפים את הצביעות על כך שהמפגינים לא מקיימים את הגבלות הריחוק אך התקשורת וקובעי המדיניות רגילים לקרוא להגבלות רק על יישובים חרדיים.

מבחינת איילת שקד, הבעיה האמיתית היא בכלל המגזר הציבורי "השמן" שצריך לעזור למגזר הפרטי "הרעב".

ראש האופוזיציה יאיר לפיד תוקף חברים בקואליציה האטומה שמודיעים על תמיכה בהפגנה.

ח"כ מרב מיכאלי אומרת שהמחאה לא תיפסק עד שהממשלה תעביר את הכסף שהבטיחה "ובהזדמנות הראשונה נדאג להחליף אותה".

חגי סגל יוצא נגד ההתקפה של אסף אמדורסקי את נתניהו, כאשר כותרת ההפגנה מדברת על מחאת הקורונה.

 

העיתונאי יאיר לוי כותב בציניות שבתגובה להפגנה בככר רבין המל"ל תמליץ על הגבלות בשכונות חרדיות.

22:34 עריכה

אחד המפגינים בככר רבין היה המוזיקאי אסף אמדורסקי, שתקף במלים בוטות את ראש הממשלהץ

"יש נאשם בפלילים שיושב בראש הממשלה וחטף ת'מדינה שלנו … התקשורת עדיין מגמגמת. מחאה פוליטית? זה שירותי ניקיון, להעיף את הזוהמה שהשתלטה על ראשות המדינה ואנחנו שירותי הניקיון. שחיתות זה לא עניין פוליטי, ביבי צריך ללכת לכלא וכולנו יודעים את זה, כל רגע שלא מדברים על זה בתקשורת זה מש"תפיות, ביבי נאשם בפלילים ואין מצב שהוא יכול לעמוד בראשות הממשלה. איזה יד ואיזה כיס? מדובר בנוכל שיותר מדי זמן נותנים לו קרדיט".

22:58 עריכה

בהתאם למסורת, חלק מהמפגינים חוסמים את אבן גבירול והרחובות הסמוכים בתום מחאת העצמאים והמובטלים בככר רבין. כעת מתקדמים לכיוון הקריה להמשך ההפגנה שאחרי ההפגנה.

סגירה