מיקי זוהר: אם כחול-לבן יתמכו בחוק של יש עתיד נלך לבחירות

נתניהו ביקר בסופר ברמת השרון, תושבים קראו לעברו ״תתפטר״ ו״עבריין״ ● לפיד: דחיית התקציב עקומה ומזיקה כמו הממשלה כולה ● בג״ץ ביטל הריסת בית של פלסטיני שהרג חייל צה״ל ● הנדל: לא ניתן יד לממשלה צרה ● עמיר פרץ: לא אצביע נגד החוק שימנע מנאשם בפלילים לכהן ● גלנט: שנת הלימודים תיפתח ב-1 בספטמבר

בנימין נתניהו בסרטון ברמת השרון (צילום: צילומסך, הטוויטר הרשמי של נתניהו)
צילומסך, הטוויטר הרשמי של נתניהו
ראש הממשלה בנימין נתניהו בסיפור ברמת השרון
07:06 עריכה

האם החוק של דרך ארץ יציל את הממשלה?

07:26 עריכה

יריב לוין דיבר בגלי צה"ל על החוק של דרך ארץ לדחיית הצבעת התקציב. "יש הבנה אצל כל הצדדים שצריך לעשות מאמץ גדול כדי לדחות את הבחירות", אמר. "מה שראש הממשלה זו מחווה של רצון טוב שיתן זמן לחפש פתרונות". 

על השאלה האם זה עוד תרגיל של נתניהו שנועד לגרום לכחול לבן לדחות את החוק של יש עתיד ומרצ, שימנע מנאשם בפלילים להקים ממשלה המתוכנן לעלות ביום רביעי, אמר לוין "אני מעריך שהיכולת לשנות חוק כזה במשך שבועיים,  חוק שישנה את הכללים – גם כך הסיכוי שזה יקרה זה אפסי".  

לוין סבור שלא רק התקציב מהווה בעיה אלא כל דרך העבודה בממשלת האחדות. לדבריו "כשהקמנו את הממשלה היה ברור שלא יהיה פשוט, אבל שצו השעה מחייב את זה. הצדדים יכולים לוותר אחד לשני, או לחלופין ללכת למקום של שיתוק ונטרול, המצב הוא שאי אפשר לעבוד – ממש לא מאפשרים לנתניהו לעבוד. במקום שיתוף פעולה – אנחנו נמצאים בשיתוק. לא לזה התכוונו". 

יריב לוין במועד חתימת ההסכם בין בנימין נתניהו ובני גנץ, ב-20 באפריל 2020
יריב לוין במועד חתימת ההסכם בין בנימין נתניהו ובני גנץ, ב-20 באפריל 2020
07:54 עריכה

גם שר המשפטים אבי ניסקורן יודע שלא בטוח בכלל שהמשבר נגמר.

08:10 עריכה

במעריב פורסם סקר מנדטים לנוכח איום הבחירות. לפי התוצאות הליכוד מקבל 29 מנדטים. יש עתיד־תל"ם על 19 מנדטים, ימינה 14, הרשימה המשותפת 14, כחול לבן 13, יהדות התורה 9, מרצ 8, וש"ס וישראל ביתנו – 7 מנדטים כל אחת. שאר הרשימות אינן עוברות את אחוז החסימה. גוש הימין: 59 מנדטים 

08:13 עריכה

שר האוצר ישראל כץ מאשים את כחול לבן שעושה שימוש בתקציב כדי שראש הממשלה יקיים את הרוטציה שחתם עליה.

08:28 עריכה

האם סיעת דרך ארץ בדרך לפיצול מכחול לבן? הכתב הפוליטי של כאן מנבא על פי סימנים.

במצב של בחירות דרך-ארץ אינה קרובה אפילו לאחוז החסימה. סביר להניח שכחול לבן לא תרצה לרוץ עם הנדל והאוזר, כך שאולי הם יחפשו בית פוליטי חדש בזמן שנותר.

09:17 עריכה

ח"כ ברקת מתעקש על קונספט התקציב החד שנתי. בנוגע לגנץ בראשות הממשלה, יש לו דיסוננס בין קיום הסכם למה שטוב לישראל.

09:28 עריכה

יו"ר הקואליציה מיקי זוהר ממשיך בקו של אנשי הליכוד.

מצד שני, הוא מתנגד לתקציב חד שנתי.

09:43 עריכה

מתי כספי פרסם סרטון נגד מדיניות הממשלה, קיבל איומים והסיר אותו.

ברשת ב' הוא אמר: נתניהו הפך את הקערה על פיה. הוא גרם לנזק עצום בכלכלה והוציא לחל"ת בלתי ידוע את עולם התרבות. 

מתי כספי מכחיש את מגיפת הקורונה ואומר שמדובר בשפעת ושמוליכים את הציבור שולל.

בסרטון שהסיר כספי נאמר בין השאר: "אני מציע שהדיקטטור ינהג על פי מה שהחליט, מאחר שסגר את כל הקשור לתרבות והרס את חיי כל העוסקים ביצירת התרבות, שיסיר מהקירות את כל התמונות התלויות שם, שייקח את כל יצירת האמנות המצויות בביתו וישמיד אותן מיד". כספי לא חסך בביקורת והוסיף: "כך יעשה גם לכל התקליטים, הדיסקים והדי.וי.די. שנמצאים ברשותו וברשות הפרזיט שגר אצלו, ושישרוף את כל הספרים שיש לו, ושלעולם לא יצפה יותר בסרטים ולא יאזין למוזיקה אף פעם. כך הוא ייהנה יותר מהחיים שכפה על אזרחיו".

הפוסט עם ההסבר שעלה לאחר מכן.

שלום לכולם, לאור איומים שהאומן קיבל על חייו מיצורים נאלחים ששמם נרשם והנושא בטיפול, נאלצנו להסיר את הסרטון של האומן בו…

פורסם על ידי ‏מתי כספי – העמוד הרשמי‏ ב- יום ראשון, 9 באוגוסט 2020

09:52 עריכה

עמיר פרץ התארח באולפן ynet ואמר שלא יצביע נגד ההצעה למנוע מנאשם בפלילים לכהן כראש הממשלה אבל גם לא בעדה. עוד הוסיף שר הכלכלה "המשבר לא נפתר אלא רק נדחה. אנחנו מגלים אחריות. ראש הממשלה נתניהו, פניו לבחירות משיקולים זרים, ברור לנו שזה לא משיקולים כלכליים אלא פוליטייים לחלוטין ואישיים".

10:08 עריכה

שר הביטחון בני גנץ הופיע בפני ועדת החוץ והביטחון של הכנסת והתייחס למשבר בקואליציה. הוא קרא לשמור על יציבות פוליטית ו"לא להסתחרר בחוסר היציבות שבאזור"

הבוקר בכנסת, אני מעביר סקירה לוועדת החוץ והביטחון. הצטרפו אליי לשידור החי.

פורסם על ידי ‏בני גנץ – Benny Gantz‏ ב- יום ראשון, 9 באוגוסט 2020

גנץ התריע שללא תקציב יציב לשנים 2020 – 2021, לא יוכלו לקדם במערכת הביטחון תוכניות ארוכות טווח, כולל התכנית הרב שנתית שהציג הרמטכ"ל כוכבי. "אני אומר את זה כרמטכ"ל שהגיש שלוש תכניות שכולן התקבלו ואף לא אחת תוקצבה, וזה דבר נפשע" הוסיף. "המערכת מסוגלת להיות יעילה כשיש לה תקציב יציב יעיל".

על האסון בלבנון אמר גנץ:

"בעוד נסראללה הוא האויב העיקרי שלנו בצפון, הוא גם הבעיה של לבנון וראינו איזה אסון קרה כתוצאה מהפיצוץ. לא תהיה לנו בעיה להילחם באיזורים כאלו כפי שעשינו בעבר, אך יכול להיות לדבר הזה השלכות קשות".

10:25 עריכה

שר החינוך גלנט מבטיח ששנת הלימודים תיפתח כרגיל ב-1 בספטמבר בהתאם למתווה הקורונה שהציג, זאת למרות דבריו של מנכ"ל משרד הבריאות, הפרופסור חזי לוי שאמר ש-"ייתכן שכיתות ד' ומעלה לא יחזרו לבתי הספר ב-1 בספטמבר".

דברי גלנט:

 

10:35 עריכה

דברי ראש הממשלה נתניהו בכנס השלטון המקומי: 

הממשלה הקודמת הייתה יותר רזה ויעילה. קיבלנו החלטות נכונות וקיבלנו אותם בזמן וזה עזר לנו להתגבר על הגל הראשון של הקורונה. גם בממשלה הזאת, שהיא יותר מורכבת, קיבלנו החלטות חשובות.

אתמול כבר 90% מהאזרחים קיבלו את המענק לכל אזרח. הארכנו את תקופת הזכאות לקבלת דמי אבטלה, את החל"ת, הבאנו תוכנית מקיפה מענקים לעסקים ועצמאיים, אתמול פתחנו את עולם התרבות. אנחנו מקבלים את ההחלטות האלה. יש עוד 8 וחצי מיליארד שקל עכשיו שאמורים להגיע לאזרחי ישראל למטרות רבות. אלה דברים חשובים שאנחנו צריכים להמשיך אותם. לכן מלבד הביטחון אני עוסק כל הזמן בשתי משימות ענקיות: שמירה על הבריאות, החיים, ולצד זה פתיחת הכלכלה.לצורך זה צריך לייצב את הממשלה כדי שהיא תוכל לפעול במהירות.

לכן כשפנה אליי אתמול ח"כ האוזר מטעם סיעת "דרך ארץ" וביקש לתת עוד הזדמנות לנסות להגיע לייצוב המערכת הפוליטית כדי שנוכל להמשיך להילחם בקורונה, אמרתי שאני מוכן. אני חושב שצריך לעשות כל מאמץ להימנע מבחירות, לייצב את הממשלה, להילחם נגד הקורונה מבחינה בריאותית ולהילחם למען פתיחת הכלכלה.

11:10 עריכה

שר האוצר ישראל כץ ואדם במסכה פעלו למען הכלכלה.

11:40 עריכה

שרת התפוצות עומר ינקלביץ' מנחמת את בנות השירות הלאומי שלא יטוסו לחו"ל עקב הקורונה.

11:43 עריכה

השרה מירב כהן מכחול לבן הצטרפה לקבינט הקורונה

יחד איתה צורף גם שר השיכון ליצמן.

11:54 עריכה

אל מכשול הקורונה מצטרפת גם הסתדרות המורים. האם הנושא יפתר עד פתיחת שנת הלימודים?

12:27 עריכה

לאחר שאתמול הכריזו הרופאים סכסוך עבודה והייתה סכנה של שביתה, נראה שהדברים בדרך לפתרון: הרופאים והאוצר חתמו על הסכם במסגרתו הם לא יפסידו כסף וימי מחלה עקב בידוד או הידבקות קורונה.

כנראה שהכל בזכות ההחלטה של ישראל כץ:

13:06 עריכה

רוני גמזו פרויקטור הקורונה מזהיר בכנס של השלטון המקומי: "אין רשות מקומית שמוגנת – אחת שחושבת שהכול מסודר וכולם ממושמעים. התפרצות מתרחשת בשניות, המפתח להמשך הצלחתנו, להקטנת תמותה – זה שנמשיך לשמור". גמזו ביקש "להימנע ממצב שצעירים מדבקים קשישים" וסיפר שנמנע מלפגוש את אימו. "יש לראות את ההורים תוך מיגון", אמר, "לבקר תוך שמירה עליהם. להמשיך את החיים תוך דאגה להם ולא ליפול בפח השאננות", סיכם.

ראש המל"ל מאיר בן שבת אמר באותו כנס: "רמת התחלואה ממשיכה להיות גבוהה. מצבנו אמנם יציב, אך במיקום לא טוב. רמת תחלואה כזו גוררת עליה במקרי המוות. רמה כזאת שוחקת את מערכת הבריאות ומטילה עומס על מערכת האשפוז, גורמת לתפקוד חלקי של המשק – וצובעת את ישראל כמדינה אדומה. הזמן לא פועל לטובתנו".

13:16 עריכה

בג"ץ החליט לבטל הריסת הבית של משפחתו של הפלסטיני שזרק בלוק על חייל צהל והרג אותו. צה"ל עדיין יוכל לאטום את אחד החדרים בבית.

גדעון סער זועם על ההחלטה:

גם נתניהו, השר רפי פרץ, חברת הכנסת לשעבר שולי מועלם רפאלי, אלי כהן ושרן השכל גינו את ההחלטה.

13:26 עריכה

ראש הממשלה נתניהו ביקר ברמת השרון ונכנס לסופר מקומי. בסרטון הערוך משוחח ראש הממשלה עם בעלת המקום על משלוחים בתקופת הקורונה ומתבדח שאינו יכול לקבל הנחה כי זה "תיק 9000". לאורך הסרטון ראש הממשלה זוכה למחמאות מהנוכחים.

בצילום לא ערוך מצידו השני של הרחוב נשמעות קריאות נגד ראש הממשלה.

עוד זווית:

14:09 עריכה

ח"כ אביגדור ליברמן הודיע בישיבת הסיעה שחברי ישראל ביתנו יצביעו נגד ההצעה לדחות את העברת התקציב מ-25 באוגוסט. אין הרבה משמעות להחלטה שלו מכיוון שלקואליציה יש רוב.

14:32 עריכה

מתי הטיסות יחזרו? לא נראה שבקרוב.

14:53 עריכה

יאיר לפיד תוקף את הצעת החוק לדחיית הגשת התקציב ואומר שהיא "עקומה ומזיקה כמו כל הממשלה הזו". לדבריו, במקום להעביר תקציב שנחוץ למדינה במיוחד נוכח המשבר הכלכלי, הממשלה בוחרת "שוב לעשות פוליטיקה קטנה ועלובה על חשבון האזרחים".

15:08 עריכה

בני גנץ קורא לנתניהו לאשר את דחיית התקציב "תוך 24 שעות" בלי טריקים ובלי שטיקים. ודוק: לא לאשר תקציב, אלא את דחייתו, שתמשיך לעלות ביוקר לכלכלת ישראל.

"בחירות בעת הזו כשיש לנו הסכם שמאפשר אחרת הן הפקרות ויריקה בפרצופם של האזרחים … בחירות עלולים להוביל למלחמת אחים … לשנאת אדם על שכנו, למדרון חלקלק שבסופו תהום".

"מי שאכפת לו מאזרחי ישראל לא עושה צעדים שיביאו לקריסה כלכלית ובריאותית של רבים מהם בתקופת משבר. החלטת הליכוד להסכים לדחיית אישור התקציב היא הכרחית וחשובה לאזרחי ישראל. ראש הממשלה בנימין נתניהו, אני קורא לך להעביר החלטת ממשלה עוד היום ולתת תוקף חוקתי להחלטתך מאמש לדון ולאשר בתוך מאה ימים את תקציב המדינה.

"הסר את הבחירות מסדר היום הציבורי, במקום פאניקה אשר בטחון, וודאות ואמון. בתוך 24 שעות נוכל להשלים את התהליך, הממשלה תאשר, כנסת ישראל תעביר אותה ב-24 שעות וכך בלי טריקים ובלי שטיקים תאושר ההצעה בקריאה שניה ושלישית זה חוקתי נכון ומוסרי.

מלשכת גנץ נמסר המתווה שלו ל"הסרת איום הבחירות וסיום המשבר הפוליטי בתוך 24 שעות":

– העלאת הצעת חוק ממשלתית לדחיית אישור תקציב המדינה ב-100 ימים לאישור הממשלה הערב (ב'). (משאל טלפוני מהיר).
– מתן פטור מחובת הנחה בוועדת הכנסת מחר (ג') בשעות הבוקר.
– העלאת הצעת החוק לקריאה ראשונה, אישורה, וקיום דיון בוועדת חוקה, חוק ומשפט מחר (יום ג') *במהלך שעות הצהריים.
– אישור הצעת החוק בקריאה שנייה ושלישית מחר (יום ג') בשעות הערב.

בכחול לבן בחנו משפטית את המתווה ואישרו עם הגורמים המשפטיים את ההיתכנות לבצע את המהלך.

היתרון בהעלאת הצעת חוק ממשלתית:
1. מאפשרת העלאתה להצבעה ביום שלישי בו לא מועלות הצעות חוק פרטיות.
2. קיצור התהליך בכנסת- אין צורך בקריאה טרומית.

זה דורש שיתוף פעולה חיובי, אמיתי וכנה – בלי שטיקים ובלי תרגילים!

15:18 עריכה

שלמה קרעי (ליכוד) תוקף כצפוי את החלטת בג"ץ לבטל הריסת בית של פלסטיני שהרג חייל. "D9 זה כפפות משי לעומת מה שמערכת אכיפת החוק והמשפט באמת זקוקה לו". ההחלטה מגבירה את המוטיבציה של השרה מירי רגב לפעול "למינוי שופטי עליון שמבינים את הקשיים והמצוקות של הציבור".

15:30 עריכה

נתניהו עונה לגנץ על קריאתו להעביר את דחיית התקציב בתוך יממה. בישיבת סיעת הליכוד אמר ראש הממשלה את הדברים הבאים:

"אנחנו לא צריכים 24 שעות, אנחנו לא צריכים אפילו 24 דקות. יש לנו תקציב מוכן ומותאם לקורונה, בדיוק למה שצריכים היום אזרחי ישראל.

"זה מזרים כסף גם לכיסים של האזרחים, גם לעסקים, זה מוכן וזה מה שצריך להעביר ואפשר לעשות את זה מייד. אני גם לא מתרשם מכל החוקים האיראניים והצפון קוריאניים האלה, לרמוס את רצון הבוחר מצד אנשים שלא מסוגלים לנצח בקלפי. לא 24 שעות לא 24 דקות, יש תקציב מוכן וצריך לעשות אותו עכשיו.

16:07 עריכה

עאידה תומא סלימאן (המשותפת) מעודדת מהחלטת בג"ץ לעצור הריסת ביתו של פלסטיני שהרג חייל, בכן התגוררה בו גם אשתו וילדיהם והיא נגד ענישה קולקטיבית. מנגד, שר המשפטים אמיר אוחנה חושב שההחלטה היא אות קלון (נוסף ומכוער במיוחד) על ראשו של בג"ץ.

16:44 עריכה

יהדות התורה דורשת להניח תקציב לעיון הממשלה. מהסיעה נמסר כי "בתום ישיבת הסיעה, בה התקיים דיון על חוק דחיית מועד התקציב, הוחלט: לעת הזאת הדבר הנכון למדינת ישראל הוא להניח לכל הפחות הצעת תקציב על שולחן הממשלה במיידית.

"הסבל שנגרם בהיעדר התקציב הוא בלתי מתקבל על הדעת. אם לא תונח במיידית הצעת תקציב על שולחן הממשלה, הסיעה תתכנס שוב להחליט על אופן הצבעתה ביום רביעי.

16:50 עריכה

גם שר הבטחון בני גץ מצטרף למתנגדים להחלטת בג"ץ שלא להרוס את בית הפלסטיני שהרג חייל. גנץ הנחה את אנשי משרדו לבקש דיון נוסף.

17:02 עריכה

שר הבריאות יולי אדלשטיין מדווח על הסרת איום השביתה לאחר סיכום עם האוצר וההסתדרות הרפואית. בין היתר הוחלט שלא לפטר אף רופא ולהוסיף 600 תקנים למערכת.

17:04 עריכה

יאיר לפיד מבטיח להעלות על שולחן הכנסת הצעת חוק לפיה נאשם בפלילים לא יכול להתמנות לראש ממשלה. הוא קורא לאנשי כחול-לבן להצביע בעד החוק.

17:12 עריכה

חברות כנסת של הליכוד פנו ליו"ר ועדת מעמד האשה בדרישה לדון במה שהם מגדירים השיח הפוגעני כנגד רעית ראש הממשלה. הכוונה ל"שימוש בסמלים מיניים בהקשר פוגעני כלפי אשת ראש הממשלה בהפגנה פוליטית".

17:18 עריכה

בנימין נתניהו אמר לערוץ 20 שבני גנץ יוכל להיות ראש ממשלה "אם יפסיק להיות ראש סיעה שהיא ממשלה בתוך ממשלה שמתעמתת בכל דבר".

בראיון שישודר הערב הוא הוסיף כי אם כחול-לבן לא תחדל להיות זו שלטענתו "מעכבת את התקציב, וגם דברים אחרים שאנחנו צריכים לעשות כרגע, אם הוא יפסיק עם זה אז הוא יהיה ראש ממשלה. אם לא זה יתפרק מאליו".

ראש הממשלה הביע בראיון את אכזבתו מהחלטת בג"ץ לעצור את הריסת בית הפלסטיני שהרג חייל, והבטיח לדרוש דיון נוסף בהרכב מורחב. יש למה לצפות.

בתוך כך, נתניהו ונשיא קולומביה קיימו אירוע מקוון להשקת הסכם סחר חופשי בין שתי המדינות.

19:02 עריכה

גם יובל שטייניץ מתנגד להחלטת בג"ץ למנוע הריסת בית פלסטיני שהרג חייל. שר האנרגיה שאשתו שופטת, קורא להגביל את מעורבות העליון בזכויות אזרח וחריגה מסמכות בלבד.

"שוב בג"צ מתערב בנושא מדיני-ביטחוני מובהק. האחריות למיגור הטרור וההגנה על אזרחי ישראל נמצאים אך ורק בידי הממשלה – אבל המילה האחרונה נמצאת אצל השופטים בבג"צ.

"הגיע הזמן לחוקק את חוק יסודות השפיטה ולהגביל את מעורבותו של בית המשפט העליון לנושאים של חריגה מסמכות וזכויות אזרח בסיסיות בלבד.

19:32 עריכה

השופטים במשפט נתניהו הורו לפרקליטות לתת הבהרות לטענות של בני הזוג אלוביץ', (נאשמים בתיק 4,000), לפיהם תמליל חקירת בנם הושחר ולא הוגש לצוות ההגנה.

19:55 עריכה

נתניהו מודיע בהמשך להסכם הסחר עם קולומביה, שהיא תפתח "נציגות חדשנות" בירושלים.

20:09 עריכה

ח"כ מיקי זוהר אומר לכאן 11 ש"אם כחול-לבן יתמכו בהצעת החוק של יש עתיד (לפסילת נתניהו) … יש לנו בחירות זו הבשורה שלי הערב".

"אם מישהו מכם החליט לתמוך בהצעת החוק ההזויה הזו מדינת ישראל נכנסת לבחירות נוספת בעל כורחנו … בני גנץ רוצה תקציב דו שנתי משיקולים פוליטיים לא ענייניים כדי שיוכל להבטיח את כהונתו. לנגד עיני הליכוד עומד דבר אחד כלכלת ישראל.

לפי דיווח של מיכאל שמש בכאן, בסיעת כחול-לבן יש מחלוקת בשאלה האם לתמוך בהצעת החוק של יש עתיד, לאסור על מואשם בפלילים להתמודד לראשות ממשלה. אבי ניסנקורן, יזהר שי ואורית פרקש תומכים ואילו פנינה תמנו שטה, מיכאל ביטון צבי האוזר ויועז הנדל מתנגדים.

20:36 עריכה

884 נדבקים חדשים בקורונה אובחנו אתמול מתוך 12 אלף בדיקות. לפי הדיווח של משרד הבריאות, היום יש 388 חולים במצב קשה מהם 112 מונשמים.

21:04 עריכה

יואב גלנט קורא לגנץ לאשר תקציב חד שנתי כדי למנוע ביטול תכניות חינוכיות חשובות "ובכלל זה תוכניות קרב, היל"ה, המתנ"סים ועוד רבות אחרות". אם יאושר התקציב החד שנתי, כבר בינואר הקרוב התכניות האלה שוב יצטרכו להתקצץ.

21:11 עריכה

גבי אשכנזי אמר לחדשות 12 שכחול-לבן כלל לא הציבה אולטימטום לליכוד ושבחירות במצב הנוכחי זה כמו פיגוע.

"נכנסנו לממשלה כדי למנוע בחירות ושילמנו מחיר כבד … אומרים לנו כל הכבוד קפצתם על הרימון ושילמתם מחיר יקר. איום הבחירות הוא לא עלינו אלא על עם ישראל. להוסיף למצב הרפואי והכלכלי בחירות זה פיגוע, חוסר אחריות ממדרגה ראשונה. נעשה הכל כדי למנוע את זה וזה מה שאנחנו עושים. אם נתניהו רוצה לקיים את ההסכם לא יהיו בחירות".

21:59 עריכה

ישראל כ"ץ הציע הערב לאבי ניסנקורן וגבי אשכנזי לאשר תקציב חד שנתי בממשלה ובכנסת בקריאה ראשוה במקביל לדחיית אישורו לנובמבר בשלוש קריאות. ההחלטה הסופית של המהלך המוזר הזה תתקבל לקראת אישור הקריאות הסופיות, כך לפי הדיווח של וואלה!.

22:58 עריכה

ארגוני ימין בהם "אם תרצו" הפגינו מול ביתו של השופט מני מזוז בירושלים בעקבות פסיקתו שלא להרוס את בית הפלסטיני שהרג חייל.

מפגיני ימין מול ביתו של השופט מני מזוז, 10 באוגוסט 2020 (צילום: אוליבייה פיטוסי / פלאש 90)
מפגיני ימין מול ביתו של השופט מני מזוז, 10 באוגוסט 2020 (צילום: אוליבייה פיטוסי / פלאש 90)

 

סגירה