דיווח: המשטרה הגדירה את התובעת במשפט נתניהו כמאוימת בדרגה גבוהה

נתניהו למנדלבליט: אינך פועל מול הקריאות לרציחתי ולרצח משפחתי; היועמ"ש: מערכת אכיפת החוק מטפלת באיומים המופנים כלפיכם ● כחול לבן לא תשתתף בהצבעה על החוק שימנע מנאשם בפלילים להרכיב ממשלה ● דיווח: נתניהו וגנץ מנהלים משא ומתן חשאי לשינוי ההסכם הקאוליציוני; ראש הממשלה מעוניין לשנות את אופן שיטת מינוי הבכירים ● גנץ התאשפז לקראת ניתוח שיעבור בגבו

התובעת במשפט נתניהו, ליאת בן ארי, בבית המשפט המחוזי בירושלים, 24 במאי 2020 (צילום: יונתן זינדל/פלאש 90)
יונתן זינדל/פלאש 90
התובעת במשפט נתניהו, ליאת בן ארי, בבית המשפט המחוזי בירושלים, 24 במאי 2020
07:02 עריכה

שלט מסית ליד בלפור.

 

07:18 עריכה

כחול לבן הציבה אתמול אולטימטום לדחיית התקציב, הליכוד מאיימים בפירוק אם הם יצביעו בעד החוק נגד כהונה של ראש ממשלה תחת כתב אישום – האם המאבק כרגע הוא רק מי ייחשב אשם בהליכה לבחירות רביעיות תוך שנה?

זאב אלקין, שר ההשכלה הגבוהה ומשאבי המים הבהיר הבוקר שהפשרה של דרך ארץ – דחיית התקציב, היא רק עוד הארכה, לא פתרון בינתיים.

השר מתעקש שיש להעביר תקציב חד שנתי כדי להעביר יותר מהר תקציב בשביל כל המשרדים, ולתקציב דו שנתי  ייקח הרבה יותר זמן לעבור.

אלקין סיכם: אנחנו רוצים למצוא פתרון ולא ללכת לבחירות. כחול לבן מסלימים את המצב

אלקין גם הדגיש שאם כחול לבן מצביעה בטרומית מחר על הצעת החוק נגד נאשם בפלילים – זהו פירוק של הקואליציה. קודם כל כי מדובר בחוק שלא מתואם עם הקואליציה. דבר שני, בג"צ כבר קבע שנתניהו יכול לכהן. זו הצעת חוק לא הגיונית אם הם יושבים עם נתניהו.

07:41 עריכה

ליברמן מסמן שוב: עדיין במחנה לא ביבי.

שר הבטחון לשעבר מזכיר שביבי בכלל רצה תקציב דו שנתי לפני כמה חודשים

07:50 עריכה

מגיבים במתינות, בינתיים: ישראל סגרה את מעבר כרם שלום לסחורות עקב בלוני התבערה שמגיעים מעזה.  

08:19 עריכה

ימים חדשים לישראל?

08:21 עריכה

צעדה נגד אלימות בחברה הערבית יצאה לדרך

08:27 עריכה

מה יקרה מחר בהצבעה של יש עתיד? השר יזהר שי לא ממש מגלה.

08:35 עריכה

אווירת בחירות גם במרצ

08:38 עריכה

חבר האופוזיציה בצלאל סמוטריץ' אומר שלא בטוח שימליצו על נתניהו כמו בכל מערכות הבחירות עד היום.

08:39 עריכה

האם יש סיבות לאופטימיות? בינתיים לא.

09:01 עריכה

גם היום בליכוד מתעקשים על התקציב החד שנתי. על פי מיקי זוהר הגל השני של הקורונה היה בלתי צפוי ותקציב דו שנתי הוא מה שהורס את כלכלת ישראל.

בראיון ל-103fm אמר התעקש זוהר שנתניהו לא מעוניין לפרק את הממשלה ואמר "אם בכחול לבן יחליטו שיהיה תקציב חד שנתי, אז הכול יהיה בסדר".

לגבי הצעת החוק של יאיר לפיד, לפיה נאשם בפלילים לא יוכל לכהן כראש ממשלה, אמר זוהר כי זה מזכיר לו את איראן.

זוהר לא פוסל הקמת ממשלת ימין "כרגע אין מו"מ עם בנט וליברמן על הקמת ממשלה צרה, אמר, "אם נבין שהקואליציה עם גנץ התפרקה נפתח במגעים כאלה. אין לנו שום כוונה להיענות לאולטימטום של גנץ בעניין חקיקת דחיית התקציב בשלוש קריאות בתוך יממה".

09:27 עריכה

ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק מציע פתרון.

09:31 עריכה

איומי סכסוך עם הסתדרות המורים, מגיפת קורונה ומתווה לימודים חדש לחלוטין וגם – התחלה של מרד בתוך המשרד עצמו. פתיחת שנת לימודים חלקה כבר לא תהיה כנראה.

09:42 עריכה

בניגוד לכמעט כל המערכת הפוליטית שמתבטאים בעניין, חברת האופוזיציה איילת שקד מאמינה שבסופו של דבר נתניהו וגנץ יצליחו לצאת מהמשבר.

10:25 עריכה

יו"ר בלד, חבר הכנסת מטאנס שחאדה, טוען שוויכוח התקציב לא יוביל בהכרח לבחירות. הסיבה? חוק מימון מפלגות:

לפני הבחירות  בספטמבר העבירה הכנסת חוק מיוחד, שהגדיל את מימון המפלגות והקפיא את החזרת החובות עד לאחר הבחירות. אם הממשלה מתפזרת ואין חוק חדש, הליכוד וכחול לבן חייבות להחזיר עשרות מיליוני שקלים מיד. 

שחאדה מזכיר גם שאם הליכוד מפזרת את הכנסת – גנץ ראש ממשלה המעבר ולהיפך.

10:32 עריכה

משה בוגי יעלון העלה צילום של הצעת החוק שתעלה מחר. אם היא תעבור, סביר להניח שהממשלה נופלת.

11:11 עריכה

ועדת הכנסת אישרה את הצעת החוק שעשוייה למנוע בחירות עם תם הזמן להעברת התקציב

האוזר תקף בישיבת הוועדה את חברי האופוזיציה והאשים אותם בהליכה האפשרית של ישראל לבחירות.

 

 

11:19 עריכה

ישראל ביתנו תתמוך בהצעת החוק של יש עתיד, הקובעת כי נאשם בפלילים לא יוכל לכהן כראש ממשלה. כך הודיע הבוקר אביגדור ליברמן.

"מחר אנחנו נצביע בעד [הצעת החוק] כי נתניהו הוא המכשול הגדול ביותר לקבלת החלטות נכונות, גם בתחום הכלכלה וגם בתחום מאבק בקורונה", ליברמן אמר בראיון לרן בנימיני בתוכנית "הבוקר הזה" ב"כאן ב".

"אני מתנהל לפי מצפוני ולפי ההבטחות שלי לבוחר. גנץ זה דוגמה של בן אדם שפעל בניגוד מוחלט לכל מה שאמר והבטיח במערכת הבחירות. אנחנו, אצלנו, מילה זו מילה".

הראיון של ליברמן ב"הבוקר הזה"

הצעת החוק תעלה מחר להצבעה במליאת הכנסת, אך סיכוייה לעבור קלושים: הליכוד, ש"ס, יהדות התורה, ימינה, דרך ארץ ואורלי לוי-אבקסיס אמורים להתנגד לה – מה שנותן להם 61 קולות נגד.

אולם תמיכת ליברמן בהצעת החוק סוללת את הדרך לכחול-לבן להחליט לתמוך גם הם בחוק, אם הפשרה סביב התקציב תיפול היום, כך שמאזן הכוחות יהפוך לצמוד מאד. מספיק שאחד או שניים מקרב גוש הימין-חרדים ייעדר מההצבעה כדי שתתחולל מחר דרמה של ממש וההצעה תעבור בקריאה טרומית.

11:40 עריכה

צבי האוזר אולי מאמין בהצעת החוק לדחיית הצבעת התקציב אבל ככל הנראה בכל זאת שומר על האופציות פתוחות.

11:57 עריכה

המשבר הכלכלי מחריף יחד עם המשבר הפוליטי אבל אסור לשכוח גם את המשבר הרפואי. אחרי הערכות מצב בימים האחרונים, בכירים במערכת הפוליטית והרפואית אומרים שאנחנו על הסף מבחינת החולים הקשים ובדרך לצורך בתיעדוף.

למרות זאת – על פי הדיווח בגלי צה"ל, אין עדיין סגר באופק אך מצד שני, עוד לא הוחלטו צעדי מניעה

ֿגם בהארץ מדווחים על מצוקה גוברת – יחידות לטיפול נמרץ נסגרות בשל ריבוי חולי קורונה, ובבתי החולים מצביעים על סימני קריסה.

 

12:20 עריכה

השתוללות הקורונה מציבה אתגר קשה למשק הישראלי ובמילותיו של בנק ישראל: סיכון ברמה בינונית עד גבוהה ליציבות המשק. דו"ח היציבות הפיננסית למחצית הראשונה של השנה שיצא היום מזהיר בין היתר מפגיעה ברווחיות הבנקים כתוצאה מהפסדי אשראי ומצוין שם כי 50 מיליארד שקל של חוב פיננסי שייכים לחברות שצפויות להתקל בקשיי נזילות בתרחיש של החמרה נוספת במגפה ובכלכלה.

לדוח המלא:

דוח היציבות הפיננסית למחצית הראשונה של 2020 

הדו"ח מגלה גם כי ישראל ניצבת בתחתית המדינות שהעניקו תמיכה למשק, גם במענקים לאזרחים, בסיוע לעצמאים וחברות ובמתן ערבויות להלוואות ופתיחת קרנות מיוחדות, בהשוואה על פי תוצר גולמי לנפש.

12:38 עריכה

שר הביטחון וראש הממשלה החליפי בני גנץ מאיים על חמאס לאחר שפרצו אתמול כמה עשרות שריפות כתוצאה משיגור בלוני תבערה.

12:55 עריכה

בכחול לבן החליטו להיעדר מחר ממהצבעה על חוק לפיד לפיו ראש ממשלה עם כתב אישום לא יוכל לקבל מנדט מהנשיא להרכיב ממשלה.

מהקואליציה, ש"ס, יהדות התורה והליכוד אמורים להצביע נגד החוק, יחד עם ימינה ורפי פרץ שגם מתנגדים לו. סך הכל – 58 קולות. 

בהודעה של כחול לבן נכתב:

"עמדתנו העקרונית בנושא לא השתנתה ולא תשתנה, אך בעת הזו מדובר אך ורק בניסיון לערער את יציבותה של המערכת הפוליטית כולה. בעיצומו של אחד המשברים החמורים בתולדות המדינה, אנו בוחרים לעשות הכל כדי למנוע בחירות שיביאו אסון כלכלי על המשק ויקרעו לגזרים את החברה הישראלית".

בכחול לבן מפצירים בשאר הסיעות "להתעשת ולפעול יחד לטובת אזרחי המדינה, שלא רוצים ולא צריכים עוד טלטלה פוליטית על חשבונם".

למרות זאת בכחול לבן עדיין דורשים תקציב דו שנתי בניגוד לעמדת הליכוד, ורומזים שמי שייחשב אחראי הוא נתניהו שמעוניין ללכת לבחירות. בהודעה נכתב: "הגיעה העת לאשר תקציב ארוך טווח, שייתן לציבור ודאות כלכלית שהוא עבורו כאוויר לנשימה. כל מי שינהג אחרת, ההיסטוריה תשפוט אותו כמי שפעל למען עצמו ונגד הציבור הישראלי".

אמנם לאחר שהחוק יפול אי אפשר לנסות להעביר חוק זהה במשך חצי שנה, אבל יש מי ששם לב שאפשר להעביר חוק עם משמעויות דומות.

 

13:12 עריכה

הכינו את הפאנצ'ים: בני גנץ יעבור הערב טיפול רפואי בגבו.

לא ידוע עדיין אם ראש הממשלה החליפי ושר הביטחון יגיע מחר להצבעות בכנסת.

13:33 עריכה

מיקי זוהר מודאג מאפשרות של הפסד של הקואליציה וקורא לכל חברי הליכוד להגיע להצבעות מחר. זוהר מתייחס בדבריו גם למבודדי קורונה שצריכים להגיע ולא ברור איך יעשו זאת.

13:35 עריכה

ראש הממשלה נתניהו סייר בבסיס חיל האוויר חצור והתייחס למשבר הפוליטי. הוא אמר שאינו רוצה להתייחס לאולטימטומים של גנץ ו"צריך להעביר תקציב מיד, לטובת הביטחון ולצרכי המדינה. לטענת ראש הממשלה, תקציב חד שנתי יסייע לפתיחת שנת הלימודים בספטמבר. "צריכים לפתוח את שנת הלימודים", אמר, "אם נעביר תקציב עכשיו – פתרנו את הבעיה הזאת ואז נוכל לעבור לתקציב 2021 בלב שקט". 

בנאומו נתניהו התייחס למוכנות חיל האוויר והתעצמותו הזהיר את איראן וגרורותיה מלאיים על ישראל גם על רקע בלוני התבערה שמגיעים מעזה ביממה האחרונה.

"אני רוצה להבהיר שאיראן ועזה ישלמו מחיר כבד מאוד על טרור הבלונים", אמר, "לא נסבול את זה. עשינו בעבר ונעשה זאת עכשיו".

14:00 עריכה

נשיא המדינה רובי ריבלין מתחנן: אל תוליכו את ישראל לבחירות. בהודעתו מדגיש ריבלין את פנייתו ל-"דרג הנבחר", קרי, כל מפלגות הקואליציה.

15:07 עריכה

ראש הממשלה בנימין נתניהו התקשר לראש הממשלה החליפי בני גנץ ואיחל לו בריאות והצלחה בניתוח שיעבור היום בשל כאבי הגב שמהם הוא סובל.

15:12 עריכה

עוזי פוגלמן, יעל וילנר ואלכס שטיין הם שופטי בית המשפט העליון שידונו ביום ראשון הקרוב בעתירה לבג"ץ של תושבים בשכונת רחביה בירושלים נגד ההפגנות שנערכות בסמוך לבית ראש הממשלה.

15:54 עריכה

פרויקטור הקורונה פרופסור רוני גמזו אמר שחלה ירידה במספר הבדיקות שנעשות, והדבר מעלה חשש מפני "תחלואה חבויה". "זה מטריד אותי", אמר.

"הציבור ובעלי העסקים צריכים להבין שעסק שעובר על מגבלת ההתקהלות – ייסגר", הזהיר גמזו. פרויקטור הקורונה התריע שאם התחלואה במודיעין עילית תוסיף לעלות, ייתכן שיוטל סגר על העיר.

16:07 עריכה

בכירים במשרד האוצר מתחו ביקורת חריפה על בנק ישראל בשל דוח שלילי שפורסם על ידו היום. לטענת אותם גורמים באוצר, הקביעה של בנק ישראל – שלפיה, הסיוע שניתן בישראל למשק נמוך בהשוואה לעולם – מופרכת, מטעה ורחוקה מהאמת.

לדברי הבכירים במשרד האוצר, הם הופתעו מחוסר המקצועיות שהופגן בדוח על היציבות הפיננסית של בנק ישראל. "הנתונים על הסיוע למשק הם בלתי נכונים לחלוטין", טענו.

16:37 עריכה

שר ירושלים ומורשת, יושב ראש הבית היהודי רפי פרץ, החלים מקורונה. פרץ הוא השר השני בממשלה שחלה בקורונה; קדם לו – יושב ראש אגודת ישראל, השר יעקב ליצמן.

17:18 עריכה

ראש הממשלה בנימין נתניהו שיגר מכתב חריף ליועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט שבו קבל על כך שאינו עושה דבר מול האיומים המופנים כלפיו.

אפסות הפעולה שלך נוכח הקריאות לרצח שלי ושל בני משפחתי והאיומים באונס של רעייתי היא לא פחות מאשר התרה שערורייתית של דמנו. אני רוצה לקוות שבניגוד לכל תשובותיך הקודמות, הפעם תתקבל ממך תגובה הולמת ולא עוד מכתב דחייה בירוקרטי מתפתל שזועק לשמיים מחד-צדדיות, חוסר מעש ואי-אכיפה בררנית.

• מסמך: המכתב המלא של נתניהו למנדלבליט – כפי שנמסר לזמן ישראל מדובר ראש הממשלה, עופר גולן

18:02 עריכה

יושב ראש האופוזיציה יאיר לפיד ביקר את ראש הממשלה בנימין נתניהו, לאחר שהאחרון שלח מכתב ליועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט, ובו תקף אותו על שאינו מטפל בהסתה נגדו ונגד בני משפחתו.

18:16 עריכה

ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח עם נשיא צרפת עמנואל מקרון ואמר לו שיש להרחיק חומרי נפץ של חיזבאללה מאוכלוסייה אזרחית.

18:35 עריכה

הפרקליטות מנהלת מגעים להסדר טיעון עם חבר הכנסת חיים כץ – כך עולה מהבקשה שהגישה המדינה לבג"ץ לדחות את הדיון בעתירות נגד מתן חסינות לשר לשעבר. המגעים עוסקים הן בהסדר הטיעון של כץ והן בהסרת חסינותו. הדיון אמור להיערך מחר בבוקר.

18:47 עריכה

באופוזיציה מבקרים את ראש הממשלה נתניהו, שתקף בחריפות את היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט.

19:05 עריכה

אושר מתווה ההופעות: אירועי תרבות יוכלו להיערך באופן מיידי. לפי המתווה, יוכלו להתקיים מופעים, שבהם יהיו עד 500 נוכחים, שיחולקו לקפסולות, שבכל אחת מהן עד עשרים איש.

ההנחיות המלאות לקיום הופעות –

א. הפעלת מתחמי תרבות באוויר הפתוח תהיה במתכונת של קבוצות המכילות עד 20 איש כמפורט להלן.

ב. כל מתחם המשמש קבוצה, יתוחם באמצעות מחיצות יציבות שלא ניתן לעבור דרכן (להלן: קפסולה).

ג. המרווח בין הקפסולות לא יפחת מ–2 מטרים.

ד. הופעה תתקיים בהושבה בלבד בכיסאות. הכיסאות יהיו מסומנים. יש להשאיר כיסא ריק בין משתתף למשתתף למעט במקרים של אנשים הגרים יחד. יש לאסור עמידה באמצעות סדרנים, ובאמצעות שילוט. לא יתאפשרו ריקודים או הגעה לאזור הבמה.

ה. תאי שירותים יוצבו ביחס של 1 ל-50 איש. יש לנקות את השירותים אחת לשעה לפחות ולפי הצורך.

ו. חל איסור על המופיעים לרדת לקהל.

ז. יש לשמור על מרחק בין הקהל לבמה – לפחות 6 מטרים.

ח. מכירת הכרטיסים תעשה באופן מקוון בלבד עם מקומות מסומנים מראש ומספר הקפסולה.

ט. חלונות זמנים לכניסה למתחם ייקבעו מראש על גבי הכרטיס. כל קפסולה תכנס בכניסה ובשעה שתינתן לה מראש במעמד קבלת הכרטיס.

י. המתחם יהיה בעל לפחות 2 כניסות שונות ויוצבו סדרנים לצורך שמירה על מרחק בתורים ומניעת התקהלויות.

יא. ישיבה תהיה בכיסאות מסומנים על מנת לאפשר יכולת ניטור פשוטה ומהירה במידת הצורך.

יב. ההופעה לא תכלול הפסקות.

יג. תתאפשר קניית מזון במתחם במתכונת של "טייק אווי". ביצוע ההזמנה ייעשה מראש בהזמנה טלפונית או באופן מקוון. יש להציב סדרנים לשמירה על הסדר ומניעת התקהלויות.

יד. יש להציב עמדות לשטיפת ידיים, סבון ידיים, נייר לניגוב ידיים ועמדות אלכוג'ל זמינות.

טו. הגורם המפיק יתזכר את הקהל לשמירה על ההנחיות באמצעות מערכת כריזה או שילוט מתאים.

טז. אין הגבלה לסוג ההופעה ובלבד שישמרו ההנחיות של משרד הבריאות.

יז. הציוד הרלוונטי, לרבות המיקרופונים, ערכות הסאונד יעברו חיטוי לאחר כל מופע.

יח. יש למנות ממונה קורונה בכל מתחם לצורך:

פיקוח על יישום ההנחיות המוגדרת בנוהל זה
שמירה ואכיפה של הוראות התקנות עבור מקום ציבורי ועסקי, ובכלל זה: מדידת חום, ניקוי וחיטוי, סדרן בכניסה לשירותים. יש להציב סדרנים למניעת צפיפות בתורים לשירותים.

תפוסת הקהל:

א. אירועים עם תפוסת קהל עד 500 איש, באישור מנכ"ל תרבות וספורט.

ב. אירועים עם תפוסת קהל מעל 500 איש, באישור מנכ"ל משרד הבריאות ומנכ"ל משרד התרבות והספורט.

ג. בכל "קפסולה" ניתן להושיב עד 20 אנשים.

19:20 עריכה

דוברות המשטרה – אגף חקירות ומודיעין פרסם הודעה בהמשך לפניות כתבים –

עם היוודע למשטרת ישראל לפני מספר ימים דבר קיומו של פוסט העלול לעלות כדי הטרדה מינית כלפי אשת ראש הממשלה, נפתחה חקירה.

חשוד בפרסום הפוסט נחקר היום בשעות הצהריים באזהרה ביחידת הסייבר בלהב 433, ובסיום חקירתו שוחרר בתנאים.

מחקירה ראשונית עלה כי מדובר בפוסט שפורסם במהלך חודש מרס 2019.

החקירה נמשכת.

19:29 עריכה

היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, השיב לביקורתו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, על כך שלא פעל בעניין האיומים נגדו: "כל גורמי מערכת אכיפת החוק, ואני באופן אישי, מטפלים ברצינות רבה ובנחישות בכל תלונה על הסתה או על איום המופנה כלפיך או כלפי בני משפחתך".

• מסמך: תשובת נתניהו למנדלבליט

19:57 עריכה

הניתוח של ראש הממשלה החליפי בני גנץ ייערך לפנות בוקר. השר מיכאל ביטון ימלא את מקומו כשר הביטחון.

20:06 עריכה

הליכוד וכחול לבן מנהלים משא ומתן חשאי על שינויים בהסכם הקואליציוני – כך דיווחה הערב דפנה ליאל בחדשות 12. ראש הממשלה בנימין נתניהו דורש לקבוע שאם בג"ץ יפסוק שהוא לא יכול לכהן כראש הממשלה החליפי, בשעה שגנץ יכהן כראש הממשלה, הכנסת תתפזר.

נתניהו גם דורש לערוך שינויים בשיטת המינוי של בעלי תפקידים בכירים, כגון מפכ"ל המשטרה, פרקליט המדינה, היועץ המשפטי לממשלה ועוד.

כחול לבן מצידה דורשת לאשר באופן מיידי את התקנון, המסדיר את עבודת הממשלה.

הליכוד מסר בתגובה שמבחינתו תקציב המדינה יכול לעבור כבר מחר.

20:11 עריכה

אשת ראש הממשלה, שרה נתניהו, תגיש הערב תלונה במשטרה בשל השיימינג וההסתה נגדה – כך דיווח הערב גיא פלג בחדשות 12. קצינת משטרה – לפי הפרסום – תגיע לבית ראש הממשלה בירושלים כדי לגבות את התלונה.

20:42 עריכה

בג"ץ דחה לסוף החודש את הדיון בעתירות נגד מתן חסינות לחבר הכנסת חיים כץ. הדחייה ניתנה לבקשת הפרקליטות, שעדכנה שהיא מנהלת משא ומתן עם השר לשעבר בעניין לגיבוש הסדר טיעון.

21:36 עריכה

מאז הבחירות במרץ קיים ראש הממשלה בנימין נתניהו פגישת עבודה אחת בלבד עם היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט – כך דיווח הערב רביב דרוקר בחדשות 13. זאת על אף שיש שורה ארוכה של נושאים שבהם עוסק נתניהו ועמדתו של מנדלבליט רלוונטית לגביהן.

22:17 עריכה

משטרת ישראל הגדירה את התובעת במשפט נתניהו, ליאת בן ארי, כמאוימת בדרגה גבוהה – כך דיווח הערב יהושע (ג'וש) בריינר בהארץ, לפי גורמים בכירים במערכת אכיפת החוק. לבן ארי הוצמדה אבטחה, חבלנים בודקים את מכוניתה והוגברו הסיורים הנערכים סביב ביתה.

בתחילת השבוע הוגדרה בן ארי בדיון בלהב 433 כמאוימת בדרגה 4 – דרגה שמשמעותה היא שיש ידיעה קונקרטית על כוונה לפגוע בה או בסביבתה.

ממשרד המשפטים נמסר שאינם מתייחסים לסוגיות אבטחה.

22:32 עריכה

בכירים בליכוד אומרים כי ראש הממשלה בנימין נתניהו מאותת לשר הביטחון בני גנץ שהוא נכון לפשרה בנושא תקציב המדינה – כך דיווחה הערב אנה רייבה ברסקי ב"מעריב". לדבריהם, לא סוגיית התקציב היא שעומדת במרכז, אלא היחסיים הקואליציוניים שבין כחול לבן והליכוד.

22:35 עריכה

שגריר ישראל באו"ם גלעד ארדן נחת בניו יורק עם משפחתו בתום טיסה בת 12 שעות.

סגירה