להוציא את נתניהו לנבצרות

בנימין נתניהו ועורכי דינו עמית חדד ובעז בן צור בבית המשפט המחוזי בירושלים, 8 בפברואר 2021 (צילום: ראובן קסטרו/פול)
ראובן קסטרו/פול
בנימין נתניהו ועורכי דינו עמית חדד ובעז בן צור בבית המשפט המחוזי בירושלים, 8 בפברואר 2021

בהנחה שיש צורך בהסגרת נאשם בעבירות פדופיליה למדינה אחרת המבקשת זאת, לא ניתן לעשות כן. כי אין שר משפטים.

בהנחה שאתם מבקשים חנינה מנשיא המדינה, אי אפשר לעשות כן. כי אין שר משפטים.

בהנחה שיש צורך בהסגרת נאשם בעבירות פדופיליה למדינה אחרת המבקשת זאת, לא ניתן לעשות כן. כי אין שר משפטים. בהנחה שאתם מבקשים חנינה מנשיא המדינה, אי אפשר לעשות כן. כי אין שר משפטים

בהנחה שצריך לכנס את ועדת השרים לענייני חקיקה כדי לקדם הצעת חוק דחופה שתעניק מעט הקלה לאנשים עניים, אי אפשר לעשות כן. כי אין שר משפטים.

בהנחה שיש צורך בהתקנות תקנות מטעם שר המשפטים לצורך מימושו של חוק קיים (או במקרה של התפרצות וריאנט חדש של נגיף הקורונה, חלילה), אי אפשר לעשות כן. כי אין שר משפטים.

האחראי לכך הוא מי שהתחייב לפני בג"צ לחתום על הסכם ניגוד עניינים שבמסגרתו לא יעסוק בשום מינוי שקשור במערכת אכיפת החוק.

האחראי לכך הוא מי שבג"ץ קבע שהסדר ניגוד העניינים מחייב אותו גם אם לא חתם עליו, תוך הדגשה מנומסת מדי שקיים ספק אם הצהרתו כי יחתום על הסדר ניגוד העניינים, נמסרה בכנות.

האחראי לכך הוא מי שאחראי לכך שאין מפכ"ל משטרה לאורך שנתיים, אין פרקליט מדינה לאורך שנתיים, אין איוש תפקידים קריטיים אחרים בשירות הציבורי לאורך תקופה ניכרת, יש שומרי ראש צמודים לתובעת במשפטו הפלילי, יש איומים על חיי היועץ המשפטי לממשלה, יש מבקר מדינה מהסוג הרע, יש שר לביטחון פנים שממוקד אך ורק בריצוי אדונו, יש מירי רגב ואסנת מארק בוועדה לבחירת שופטים, ויש מתקפה שקרית ושיטתית מהסוג של קיו-אנון, נגד מערכת המשפט.

8. האחראי לכך הוא מי שמקיים קמפיין קונספירטיבי כוזב נגד מערכת המשפט, כולל משפט הזוועה שבקע מפיו בשידור חי: "שמעתי שהשופטים שלי נבחרו כי הם שמאלנים. אני מצפה להכחשה".

9. הסיבה לכל הכתוב לעיל: ראש הממשלה הוא נאשם במשפט פלילי חמור. נאשם שהחליט להחריב את מערכת אכיפת החוק והמשפט, כלומר להחריב את התשתית האפשרית היחידה לקיום משותף במדינה דמוקרטית.

האחראי לכך הוא מי שהתחייב לבג"צ לחתום על הסכם ניגוד עניינים שבמסגרתו לא יעסוק בשום מינוי שקשור במערכת אכיפת החוק. מי שאחראי לכך שאין מפכ"ל משטרה ואין פרקליט מדינה לאורך שנתיים

מערכת אכיפת החוק (הן משטרת ישראל והן פרקליטות המדינה) סובלת מלקויות רבות. חלקן מקוממות אותי מאד. אני פועל נגדן, מפני שהן פוגעות אנושות בזכויות אדם ואזרח. מערכת אכיפת החוק זקוקה לרפורמה עמוקה במכלול היבטים. רפורמה ליברל-דמוקרטית. רפורמה מעשית. חיזוק המערכת. רפורמה שמושתתת על ביקורת עובדתית והוגנת. בדיוק הפוך ממה שמתבצע בשנתיים האחרונות: החרבת המערכת שמושתתת על קונספירציה כוזבת ופתולוגית.

הוצאת נתניהו לנבצרות אמורה להיות המובן מאליו. אבל היא איננה מספיקה.

צריך להעמיד אותו לדין בגין הפרת אמונים חמורה, שיטתית ונמשכת כלפינו, אזרחי מדינת ישראל. הפרת אמונים חמורה לאין ערוך ומסוכנת לאין ערוך מהפרות האמונים החמורות מאד שמיוחסות לו בכתב האישום.

עורך דין דניאל חקלאי הוא בעל משרד עריכת דין שמתמחה בייצוג בתחומי המשפט הפלילי, עבירות הצווארון הלבן, ועדות החקירה, הדין המשמעתי ולשון הרע. בן 46. נשוי ואב לשני בנים. פרסם מאמרים וכן סיפורים קצרים בכתבי עת דיגיטליים. אוהב מאד ספרות, קולנוע ומוזיקה. מוטרד מאד מהסכנות העצומות למשטר הדמוקרטי ולזכויות האדם והאזרח. מנסה לחשוב כיצד למקם את המשפט החוקתי ואת המשפט הפלילי בהקשרים סוציולוגיים, תרבותיים, פוליטיים, היסטוריים ופסיכולוגיים.

פוסטים המתפרסמים בבלוגים של זמן ישראל מייצגים את כותביהם בלבד. הדעות, העובדות וכל תוכן המוצג בפוסט זה הם באחריות הבלוגר/ית וזמן ישראל אינו נושא באחריות להם. במקרה של תלונה, אנא צרו קשר.

תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך

comments icon-01
1
עוד 425 מילים ו-1 תגובות
סגירה