זירת הבלוגים
הזמן שלך לומר את דעתך

נדרש בדק בית

השכם והערב הציבור נתקל במודעות מפתות, בעיקר באמצעי התקשורת הדיגיטליים, בדבר קורסים מזורזים המכשירים מומחים לליקויי בנייה.

 

מדובר בדרך קלה וקצרה לרכוש מעמד מכובד ומקצוע מניב כסף רב – שכן מדינת ישראל נבנית בהיקף עצום, ובסיור ברחבי המדינה רואים מגדלי מגורים צומחים בהיקף מרשים במרכז, בצפון ובדרום.

מהנדס מבנים בוגר הטכניון, בעל תואר שני במדיניות ציבורית, לימודי תעודה בתכנון עירוני ותואר שלישי בהנדסה אזרחית. בעל משרד תכנון וייעוץ בחיפה, מחברם של ספרים מקצועיים ואחרים. מחבר הספר: "תכנון כחוק – דירות ומבני ציבור" בהוצאת "בורסי". אתר -www.benezra.co.il

פוסטים המתפרסמים בבלוגים של זמן ישראל מייצגים את כותביהם בלבד. הדעות, העובדות וכל תוכן המוצג בפוסט זה הם באחריות הבלוגר/ית וזמן ישראל אינו נושא באחריות להם. במקרה של תלונה, אנא צרו קשר.
עוד 409 מילים

גנץ-לפיד - דואט פוליטי לישראל

בדרמה הפוליטית בישראל היום מזדקרות דמויותיהם של בני גנץ ויאיר לפיד כשחקנים פוליטיים מרכזיים. יאיר לפיד היה זה שהבחין, לפני למעלה מעשור, שלמרכז הישראלי אין בית פוליטי. הצד השמאלי של המפה היה בשקיעה ואילו הצד הימני שהיה בשלטון, הראה סימנים של התנוונות.

בנימין נתניהו, מנהיגו של הימין, לא בחל בשום אמצעי לשמר את שלטונו, כולל פגיעה בנורמות שלטוניות של המדינה. כפי שהמרכז הישראלי נטש בסוף שנות ה-70 את ממשלות השמאל לשעבר, אחרי שהחלו בהן סימני ניוון בעקבות שלטון ממושך, החל להתפתח דפוס דומה ביחס לשלטון הימין, ובפרט לזה של נתניהו (שכבר בעצמו היה בשלטון תקופה ארוכה).

מנחם ברג הוא פרופסור (אמריטוס) באוניברסיטת חיפה בחוג לסטטיסטיקה ושימש בעבר כראש החוג. תחום מחקרו: ניתוח סיכונים. שימש גם בעבר כראש התכנית ללימודי אקטואריה באוניברסיטת חיפה.

פוסטים המתפרסמים בבלוגים של זמן ישראל מייצגים את כותביהם בלבד. הדעות, העובדות וכל תוכן המוצג בפוסט זה הם באחריות הבלוגר/ית וזמן ישראל אינו נושא באחריות להם. במקרה של תלונה, אנא צרו קשר.
עוד 959 מילים

נראה שראש הממשלה נגד עסקה להצלת אזרחיו מידי האויב‎

למה הוא מתנגד לעסקה? כי זה בנימין נתניהו. איך אפשר להבין את השטיקים והטריקים שנתניהו יוזם כדי למנוע עסקה?

מריחות הזמן – מפזר את הקבינט בגלל כניסת שבת, כאילו לא מדובר בפיקוח נפש. מונע מתן סמכויות לצוות המו"מ או מונע בכלל את צאתו של הצוות להמשך המו"מ, מערים דרישות נוספות אחרי שכבר החלה להסתמן הסכמה במו"מ בפריז, ועוד.

איתי לנדסברג נבו הוא אזרח המודאג מעומק השחיתות השלטונית, חושש לגורל הדמוקרטיה ומזועזע מהגזענות והאלימות בחברה הישראלית. לשעבר עורך "מבט שני" ומנהל מחלקת תעודה בערוץ הראשון (2002-2017). בן קיבוץ תל יוסף וממקימי הפורום למען אנשי המילואים ( 1995-2017) . כיום במאי, עורך תוכן ומפיק עצמאי.

פוסטים המתפרסמים בבלוגים של זמן ישראל מייצגים את כותביהם בלבד. הדעות, העובדות וכל תוכן המוצג בפוסט זה הם באחריות הבלוגר/ית וזמן ישראל אינו נושא באחריות להם. במקרה של תלונה, אנא צרו קשר.

תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך

comments icon-01
3
לאיתי לנדסברג תודה !!! כתבתי את הדברים האלה מזמן מזמן. נתניהו לא רוצה את שובם של החטופים בחיים מפחד שהם יהיו עדים במשפט שיוגש נגדו. נתניהו רוצה שחיילי צהל יהרגו את סינואר כדי שלא יהי... המשך קריאה

לאיתי לנדסברג תודה !!! כתבתי את הדברים האלה מזמן מזמן. נתניהו לא רוצה את שובם של החטופים בחיים מפחד שהם יהיו עדים במשפט שיוגש נגדו. נתניהו רוצה שחיילי צהל יהרגו את סינואר כדי שלא יהיה עד בבית המשפט ויחשוף את העסקאות שעשה עם נתניהו. כך פעל אברהם שלום בפרשת קו 300. הוא נתן הוראה לאהוד יתום ואנשיו להרוג את שני החוטפים ובסרט שומר החומות חשף בחצי פה כי לא רצה אותם כעדים בביהמ. שני החוטיפים של קו 300 היו משת"פ עם השב"כ. כך נולדה פרשת יוסי גינוסר. הצבא האמריקאי במלחמת עירק תפס את סאדם חוסיין חי ומסר אותו לידי הרשות החוקית בעירק כך נפתח משפטו . המשלחת לשיחות עם חמאס היא הזויה!! ראה את המסובים אל שולחן הקבינט. כולם אשכנזים,לבנים, ללא ידיעה של מילה אחת בערבית, ללא הכירות עם דת האיסלם, ללא הכירות עם תרבות האיסלם. אין לאיש מהם הבנה כלשהי בעולמם של המוסלמים. זה שיח חרשים. לשיחות עם חמאס צריכים לצאת 3 שהיו בדרגות גבוהות בצה"ל : נציג ערבי, נציג דרוזי, נציג בדואי. ולא אשכנזים לבנים. ( גילוי נאות : אני לבן בלונדיני עיניים כחולות) . נתניהו השיג את מטרתו הפוליטית במלואה: הוא פירק את הקיבוצים בדרום, פיזר את הקהילות, כך גם בצפון. ציטוט: " השמאלנים שכחו מז זה להיות יהודים" דברי נתניהו למקובל הקשיש כדורי. הוא גרם להמשך המלחמה כדי לדחות את עדותו וחקירתו בביהמ הפלילי. הוא ימשיך להרוג את חיילי צהל ומפקדיו כדי להגן בגופם על עצמו. נתניהו זייף את הבחירות לכנסתך המכהנת ה-25. יש לי את מלוא הפרטים , במלואם!! פתקי ההצבעה בקלפי עבור 3 מפלגות שזכו במירב קולות הבוחרים היו פתקים מזויפים. המפלגות הן : הליכוד, המחנה הממלכתי,יש עתיד. נוסח הפתקים המקורי – אצלי. הגשתי עתירה לבג"צ אך בביהמ העליון הרשמת חוסמת בגופה את העברת העתירה להרכב. חוק הבחירות לכנסת נ"מ התשכ"ט 1959 קובע שעקב הזיוף ביהמ חייב להכריז על בחירות חוזרות. נתניהו קיבל במרמה בתחבולה ובנסיבות מחמירות את תפקיד ראש הממשלה . פתקי ההצבעה הודפסו במדפיס הממשלתי בנוסח בלתי חוקי הפוסל אותם. אנשיו המקצוענים חדרו אל ועדת הבחירות המרכזית. יו"ר ועדת הבחירות המרכזית השופט יצחק עמית ידע על הזיוף ושתק. הוא פחד לאבד את סיכויו להתמנות לנשיא ביהמ העליון. אם אתה ואני היינו נפגשים עם סינואר ואנשיו, כל החטופים , החיים והמתים, היו שבים הביתה. מי לקברו ומי למשפחתו. הרמטכל הרצי הלוי מפחד מנתניהו. גם כך, עתידו הצבאי נמצא מאחוריו. איתי לנדסברג את מבקש ממך מאד דברי איתי וניפגש בבקשה ממך. ערוצי השידור פתוחים בפניך. אני מוכן להיחשף עירום ועריה. כל החומרים שבידי יהיו בידיך. אנא טלפן אלי או שלח לי הודעה עם מספר טלפון שלך. נפתלי גור אריה עורך דין 050-8225435 ת.ד. 16660 ת"א. אנא השאר הודעה מזוהה בטלפון ואחזור אליך מייד. משפחות החטופים משותקים עקב האימה שהטיל עליהם נתניהו. איתי …בוא נילחם יחד עם חייהם !!! אנא ראה כך את שיא חייך. כשנלך יחד כל הממשל האמריקאי יגן עלינו בכל כוחו . הנשיא ביידן והנשיא אובמה מכירים את שמי. אני גרמתי לנשיא אובמה להשליך את נתניהו מאולם הדיונים על הסכם הגרעין עם אירן….איתי דבר איתי …דבר איתי…אני הזהרתי את הנשיא אובמה מפניה של מלכודת סכום אפס שטמנו לו נתניהו ואהוד ברק…כך ניצלה כהונתו הנשיאותית השניה וביידן היה סגנו. קיבלתי 2 מכתבי תודה האחד מאת הנשיא אובמה השני מאת אשתו מישל. הם שוגרו באינטרנט עם הזמנה לבקר בבית הלבן ואינני מוצא אותם. בבקשה דבר איתי……נפתלי.

אתי, אצוב לי לראות ששיקול דעתך השתבש. את נתניהו גם אני לא אוהב, אבל זה לא אומר שכול מה שהוא עושה זה תעות. כולם תמורת כולם פרושה: שחרור פחות ממאה חטופים חיים. סיום המילחמה, יציאת ישראל מ... המשך קריאה

אתי, אצוב לי לראות ששיקול דעתך השתבש.
את נתניהו גם אני לא אוהב, אבל זה לא אומר שכול מה שהוא עושה זה תעות.
כולם תמורת כולם פרושה:
שחרור פחות ממאה חטופים חיים.
סיום המילחמה, יציאת ישראל מעזה והמשך שלטון החמס.
שחרור כששת אלפים רוצחים. שידוע שחלקם יחזור לפעילות טרור ויהרגו ישראלים בעתיד.
עידוד המשך הטרור נגד ישראל.
האם זה באמת כדאי?

עוד 705 מילים ו-3 תגובות

האם גם בספרי הלימוד הישראלים קיימת הסתה משמעותית? חלק א'

מזה זמן רב, ובמיוחד לאחר הטבח הברברי של חמאס מ-7.10.23, הימין בישראל מבקר קשות את הרשות הפלסטינית (רש"פ). חלק מהביקורת נוגעת לספרי הלימוד שלה.

נטען כי הספרים מסיתים קשות נגד ישראל, כי הם הגורם לטרור שמבוצע נגד ישראל, וכי לכן אין להעביר לרש"פ את השליטה ברצועת עזה בתום המיטוט המיוחל של חמאס. כלומר, במיוחד כעת ההסתה בספרי הלימוד של הרש"פ היא נושא מרכזי בשיח בישראל, ולכן חשוב לדון בה.

רפי נץ-צנגוט הוא עורך דין וחוקר (ד"ר למדע המדינה) של הסכסוך הישראלי-פלסטיני. בנוסף הוא פעיל חברתי כנגד אי-סדרים ושחיתויות במוסדות המדינה ולשמירה על איכות הסביבה (וזאת באמצעות הגשת עתירות לבג"ץ כעותר ציבורי ועריכת מחקרים) . rafi.nets@gmail.com

פוסטים המתפרסמים בבלוגים של זמן ישראל מייצגים את כותביהם בלבד. הדעות, העובדות וכל תוכן המוצג בפוסט זה הם באחריות הבלוגר/ית וזמן ישראל אינו נושא באחריות להם. במקרה של תלונה, אנא צרו קשר.
עוד 1,220 מילים

מדינה מפורזת בעזה תחילה

חוסר הנכונות של בנימין נתניהו להציג חלופה מדינית, יוביל להכרה חד צדדית במדינה פלסטינית. נתניהו יוכל למנוע את המהלך עם הצגת יוזמה מדינית ישראלית.

*  *  *

ישראל יכולה להצהיר על הסכמתה להקמת מדינה פלסטינית מפורזת ברצועת עזה תחילה. זה שלב ראשון בתהליך בנייה שימשך עשרות שנים לשיקום האמון ולצמיחת דור פלסטיני חדש שיסכים לחיות לצד ישראל.

משה בן עטר הוא פובליציסט, מחבר הספר "המסע לישראל האחרת". עסק שנים בתכנון אסטרטגי והיה מנכ״ל המועצה הציונית בישראל, מנהל כפר הנוער יוענה ז'בוטינסקי, ומנהל המכון למחקר וחינוך בקרן כצנלסון. היה יועצם של כמה שרים ויועץ ליצחק הרצוג.

פוסטים המתפרסמים בבלוגים של זמן ישראל מייצגים את כותביהם בלבד. הדעות, העובדות וכל תוכן המוצג בפוסט זה הם באחריות הבלוגר/ית וזמן ישראל אינו נושא באחריות להם. במקרה של תלונה, אנא צרו קשר.
עוד 926 מילים

התפתחויות המקבעות התרחקות נוספת בין עזה לבין הגדה

שלוש התפתחויות קרו בסוף השבוע האחרון, המקבעות את התרחקותן הנוספת של עזה והגדה. ההתפתחויות הללו לא יקלקלו לבנימין נתניהו את קמפיין "המדינה הפלסטינית" – אבל המציאות בשטח מכתיבה התפתחות הפוכה.

1

פנחס ענברי הוא חוקר בכיר של מזרח התיכון, עיתונאי, סופר, תסריטאי ומשורר. שימש שנים רבות חוקר במרכז הירושלמי לענייני ציבור ומדינה. חיבר ספרי עיון על בבעיה הפלסטינית. הרומנים שחיבר יחד עם אשתו אביבה הם: "על גב סופה" - על אתגרי הקהילות הנוצריות בגליל המערבי בימי המנדט הבריטי מול האסלאם הרדיקלי ומעמד האישה, ו"שומר השאול" עוסק בשחיתות הישראלית.

פוסטים המתפרסמים בבלוגים של זמן ישראל מייצגים את כותביהם בלבד. הדעות, העובדות וכל תוכן המוצג בפוסט זה הם באחריות הבלוגר/ית וזמן ישראל אינו נושא באחריות להם. במקרה של תלונה, אנא צרו קשר.

תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך

comments icon-01
1
מה כוונתך בדבריך: הנחילו אכזבה לא רק לחמאס, אלא גם לבן גביר, שהמתין בציפייה דרוכה ל"תמונות סינוואר"?! האם אתה רומז שבן גביר היה שמח לראות את התמיכה בחמאס?! לדעתי זה ניסיון נואל להשחיר א... המשך קריאה

מה כוונתך בדבריך: הנחילו אכזבה לא רק לחמאס, אלא גם לבן גביר, שהמתין בציפייה דרוכה ל"תמונות סינוואר"?! האם אתה רומז שבן גביר היה שמח לראות את התמיכה בחמאס?! לדעתי זה ניסיון נואל להשחיר את דמותו של השר לביטחון פנים, היחיד שלא הלך שולל אחרי הקונספציה שהביאתנו לשביעי באוקטובר.

עוד 403 מילים ו-1 תגובות

הצעת החלטה אפשרית של ביידן למועצת הביטחון של האו"ם

מייד עם פרוץ המלחמה, ועל מנת להרתיע אויבים נוספים של ישראל, בראשם איראן וחזבאללה, מלנצל את התקפת חמאס עליה – ארצות הברית, בהנהגת הנשיא ג'ו ביידן, הפגינה תמיכה צבאית ופוליטית חסרת תקדים בישראל וזאת בשעתה הקשה ביותר.

ארה"ב העמידה לרשות ישראל רכבת אווירית עצומת ממדים של סיוע צבאי, הנשיא ביידן עצמו ביקר בישראל בזמן מלחמה, ובעצם הביקור נתן לה מטריה דיפלומטית ואסטרטגית. מזכיר המדינה אנתוני בלינקן ביקר בישראל ובאזור – לא פחות מ-7 פעמים מאז תחילת המלחמה, וראש ה-CIA ביל בארנס עוסק בשחרור החטופים הישראלים ברוב זמנו, למרות שהוא מופקד על אין-ספור זירות נוספות.

נדב תמיר מכהן כמנכ"ל בישראל של JStreet - הבית הפוליטי של אמריקאים תומכי ישראל ותומכי שלום, חבר הועד המנהל של מכון מתווים למדיניות אזורית וכיועץ לעניינים בינלאומיים למרכז פרס לשלום וחדשנות. לשעבר דיפלומט בנציגויות ישראל בוושינגטון ובוסטון ויועץ מדיני לנשיא המדינה.

פוסטים המתפרסמים בבלוגים של זמן ישראל מייצגים את כותביהם בלבד. הדעות, העובדות וכל תוכן המוצג בפוסט זה הם באחריות הבלוגר/ית וזמן ישראל אינו נושא באחריות להם. במקרה של תלונה, אנא צרו קשר.

תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך

comments icon-01
1
עוד 1,108 מילים ו-1 תגובות

ניפגש בברלין?

"תעזבו את הארץ, למי אכפת?" שומע בדרך כלל המפגין המתוסכל שספק מהרהר ספק מאיים בעזיבה אל ברלין ודומותיה. והנה פתאום הרב הראשי לישראל, הרב יצחק יוסף, זוכה לקיתונות של בוז ברשתות החברתיות – מוצדק – בשל האיום לעזוב את הארץ אם יגייסו לומדי תורה, ובהצעות נדיבות לקניית כרטיס טיסה בכיוון אחד לכבוד הרב לכל יעד שיחפוץ.

ברלין היא לא רייכסטאג של שלום, יורו ואור, שמחכה לכל ליברל ישראלי. אין בנמצא גם מדינה שתסכים לקלוט את הרב יוסף ואת תלמידי הישיבה המתבדלים ומתבטלים ממלאכה.

רקפת גינסברג, מנכ"לית התנועה המסורתית, פועלת לשינוי חברתי וקידום דיאלוג בין כל חלקי החברה הישראלית. משמשת כחברת ועד מנהל במרכז ייעוץ לאישה. בעבר בוועד מנהל בבית המדרש לרבנים ע"ש שכטר, וכן ניהלה תפקידי פיתוח חוסן במסגרת נט"ל (נפגעי טראומה לאומית)

פוסטים המתפרסמים בבלוגים של זמן ישראל מייצגים את כותביהם בלבד. הדעות, העובדות וכל תוכן המוצג בפוסט זה הם באחריות הבלוגר/ית וזמן ישראל אינו נושא באחריות להם. במקרה של תלונה, אנא צרו קשר.

תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך

comments icon-01
2
החברה הליברלית מייצרת ערך במו ידיה: מעניקה מזמנה וממרצה למטרה גדולה ממנה, מרוויחה לחם בזיעת אפיים, ואז משלמת מיסים. החברה הקניבלית לא מייצרת שום ערך, היא מפעילה מנופי כוח פוליטיים עד כד... המשך קריאה

החברה הליברלית מייצרת ערך במו ידיה: מעניקה מזמנה וממרצה למטרה גדולה ממנה, מרוויחה לחם בזיעת אפיים, ואז משלמת מיסים.
החברה הקניבלית לא מייצרת שום ערך, היא מפעילה מנופי כוח פוליטיים עד כדי סחיטה באיומים ואז מנתבת את האתנן לביצור מעמדה.
כתבת מאמר יפה ומאוזן, אבל יום הדין ובו תאלצי להכריע בשאלה האם את ליברלית או קניבלית.

החברה החרדית לא רק לא משתתפת בגיוס בחוריה לצבא וזניחה בתרומה הכלכלית ,דורשת מהחברה היצרנית המשרתת ומשלמת את המיסים לשלם עבורם על כל השירותים: בריאות, בטחון, שיכון ואפילו הם דורשים שנשלם... המשך קריאה

החברה החרדית לא רק לא משתתפת בגיוס בחוריה לצבא וזניחה בתרומה הכלכלית ,דורשת מהחברה היצרנית המשרתת ומשלמת את המיסים לשלם עבורם על כל השירותים: בריאות, בטחון, שיכון ואפילו הם דורשים שנשלם על גידול ילדיהם.
50% מהילדים בגילאי 1-4 הם חרדים.
כאן תקום שממה!!

עוד 426 מילים ו-2 תגובות

על הפיל ממירון

דוח הוועדה שחקרה את אסון מירון, האסון האזרחי הגדול ביותר בישראל, מצא לנכון להתייחס גם לעת הייחודית שבו התרחש האסון – תקופת מגפת הקורונה.

אך בחמש עשרה דקות התהילה שהוקדשו למסקנות הדוח, בטרם נעלם באבק מסעו ההרואי של תא"ל ברק חירם לתפקיד המזכיר הצבאי החדש של בנימין נתניהו, נעדר כמעט לגמרי הקשרו הרחב מהדיון בתקשורת וברשתות החברתיות. וחבל. זוהי החמצת הזדמנות להכיר את המתווה שתרם את חלקו הקטלני לאסון מירון, לאלה שקדמו לו ולאלה שבאו ועוד יבואו אחריו.

מעצבת, חושבת, מאיירת וכותבת. בעלת המותג B.Knit לטקסטיל ואפנת בית. פרסמה סיפורים קצרים בפלטפורמות שונות, בין היתר באתר המוסך, עברית ובכתב העת פטל. איירה עבור מוסף שישי של מעריב. גרה בתל אביב

פוסטים המתפרסמים בבלוגים של זמן ישראל מייצגים את כותביהם בלבד. הדעות, העובדות וכל תוכן המוצג בפוסט זה הם באחריות הבלוגר/ית וזמן ישראל אינו נושא באחריות להם. במקרה של תלונה, אנא צרו קשר.

תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך

comments icon-01
1
ההפרדה הזו בין ראשי הכת החרדית הטפילית לבין הטפילים עצמם, החרדים בבני ברק, היא עוד סיפור מטורלל שאנחנו מספרים לעצמנו. עוד הנחה לטפילים אגואיסטים שמחרבים את חיינו בארצנו. הציבור החרדי הו... המשך קריאה

ההפרדה הזו בין ראשי הכת החרדית הטפילית לבין הטפילים עצמם, החרדים בבני ברק, היא עוד סיפור מטורלל שאנחנו מספרים לעצמנו. עוד הנחה לטפילים אגואיסטים שמחרבים את חיינו בארצנו. הציבור החרדי הוא טפילי, הוא מתעלם מחוקי המדינה. הוא לא תורם, ובזכויות לוקח הרבה מעבר לחלקו. הוא חלק בלתי נפרד מההנהגה שלו. ועד שלא נבין את זה, נמשיך להיות פראירים. אין שם טובים ורעים. ההנהגה והתומכים שלה כולם חלק מריסוק החלום הציוני

עוד 734 מילים ו-1 תגובות

קונספט ה"יהודית ודמוקרטית" קרס

עכשיו, כשהמציאות דוחקת בנו לבחון מחדש את הקונספציות שמתקפות אותנו, אולי הגיע הזמן לשאול למה או האם להמשיך ולהחזיק את הסתירה של מדינה דמוקרטית ויהודית.

האם התוספת היהודית מקרבת אותנו להיות חברה מוסרית יותר, אכפתית יותר, ישרה, הגונה ושוויונית יותר – או שמא להפך, אנחנו מתרחקים מהקנון של חברות מוסריות ושוויוניות, והפכנו לאתנוקרטיה מתנשאת. מדינה שמקצה זכויות יתר לקבוצה עליונה ואיכותית, מעין גזע יהודי שכזה. הדיון החשוב והסבוך מתבקש למרות או בגלל שאין לאף אחת או אחד מאיתנו צל של מושג מיהי לעזאזל יהודיה, ולמה יהדות היא לאום?

הילה טוב היא עיתונאית עצמאית, מובילת אקטיב מדיה פוליטי. בין תפקידיה בעיתונות: מנכ"לית ועורכת ראשית של הטלוויזיה החברתית, עורכת ראשית בתכניות רדיו, ועיתונאית ובימאית שטח. חיברה 3 ספרים, ביימה 2 סרטים. במשך שנים הייתה יועצת אסטרטגית במגזר הציבורי, הפרטי ובחברה האזרחית.

פוסטים המתפרסמים בבלוגים של זמן ישראל מייצגים את כותביהם בלבד. הדעות, העובדות וכל תוכן המוצג בפוסט זה הם באחריות הבלוגר/ית וזמן ישראל אינו נושא באחריות להם. במקרה של תלונה, אנא צרו קשר.

תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך

comments icon-01
1
היהדות היא דת (מערכת שילטונית אלטרנטיבית) שהיה לה ייעוד אחד בלבד והוא לשמור ולשאת את ספר התורה בחזרה למקום שהוא נכתב בו (ישראל). היהדות כדת סיימה את דרכה ההיסטורית. היהודים הם אלו שהצט... המשך קריאה

היהדות היא דת (מערכת שילטונית אלטרנטיבית) שהיה לה ייעוד אחד בלבד והוא לשמור ולשאת את ספר התורה בחזרה למקום שהוא נכתב בו (ישראל).
היהדות כדת סיימה את דרכה ההיסטורית.
היהודים הם אלו שהצטרפו לאומה העברית.
אנחנו בני האומה העברית ולא בני הדת היהודית שאליה יכול להצטרף כל אחד שרוצה. השפה שלנו עברית והמדינה שלנו ישראל.
היהודים (דתיים) הם ברובם האספסוף שנאסף אל הספר (תורה) לאורך השנים בין הייתר בגלות. ומכיוון שלא יכלו לצרף אותם לשום שבט אחר (יעודי) הם כולם נקראים יהודים.
תזכרו, אנחנו לא יהודים, אנחנו עבריים. היהדות היא בעלת היסטוריה של כ 2500 שנה בלבד. האומה העברית היא עוד מזמן אברהם אבינו. ומכיוון שכך, היא זו שמחזיקה את הפתרון לכל האזור.
מי שהולך אחרי היהדות והיהודים עובד עבודה "זרה" וסופו כמו שהיה כבר בעבר, חורבן.
היהודים הם תוצר גלותי ואינם יכולים להקים מדינה (עובדה, הם החריבו כבר את השתיים שהיו להם).

https://www.seferhayashar.com/

עוד 476 מילים ו-1 תגובות
סגירה
בחזרה לכתבה