נתניהו: "ממשיכים ככל שיידרש. זה עוד ייקח זמן"

חמאס ניסה לפגוע באסדת הגז תמר. פעילותה הופסקה ● פיגוע דריסה בשייח' ג'ראח, 7 שוטרים פצועים ● שר התקשורת גינזבורג הגיש תלונה ליועמ"ש על ציוצי ריקלין נגד התקשורת ● דיווח: גורמים בכירים בדרג המדיני אומרים שעל ישראל לחתור לסיום המבצע ● הבחירות לנשיאות: יהורם גאון החל לאסוף חתימות של חברי כנסת ● לפיד: "אילו הייתה ממשלה, השיקולים הביטחוניים לא היו מתערבים בשיקולים הפוליטיים"

ראש הממשלה בנימין נתניהו מקיים חיתוך מצב עם שר הביטחון בני גנץ, הרמטכ"ל אביב כוכבי, ר' השב"כ נדב ארגמן , ר' המוסד יוסי כהן ור' המל"ל מאיר בן שבת, בקריה בתל-אביב, 16 במאי 2021 (צילום: חיים צח / לע"מ‎)
חיים צח / לע"מ‎
ראש הממשלה בנימין נתניהו מקיים חיתוך מצב עם שר הביטחון בני גנץ, הרמטכ"ל אביב כוכבי, ר' השב"כ נדב ארגמן , ר' המוסד יוסי כהן ור' המל"ל מאיר בן שבת, בקריה בתל-אביב, 16 במאי 2021

דקות אחדות אחר חצות שיגר חמאס רקטות לאזור המרכז, השפלה, השומרון, עוטף עזה ולסביבתו של נמל התעופה בן-גוריון. דובר צה"ל מסר כי נורו 55 רקטות ורובן יורטו על ידי כיפת ברזל. באתרים שונים ברחבי הארץ אותרו רסיסים. אחדים נפגעו כשמיהרו לתפוס מחסה. בזרוע הצבאית של חמאס אמרו כי שיגרו את הרקטות בתגובה להפלת מגדל אל-ג'לאא אתמול. התקיפה של חמאס התרחשה לאחר שבארגון הודיעו כי יפעלו לאחר חצות.

צה"ל תקף באופן נרחב ברצועת עזה. בין היתר הותקפו ביתו של מנהיג חמאס יחיא סנוואר בחאן יונס וביתו של אחיו, מבכירי הזרוע הצבאית של הארגון. לפי דיווח באל ג'זירה, בוצעו למעלה מ-150 תקיפות של חיל האוויר ברצועה הלילה.

הקבינט המדיני-ביטחוני יתכנס היום בשעה 11:00 וידון בהמשך מבצע שומר החומות.

צה"ל מציג 33 פעילים בחמאס ובג'יהאד האסלאמי שחוסלו על ידי ישראל –

מזכ"ל האו"ם אנטוניו גוטרש מסר כי הוא נחרד ממספרם הגבוה של האזרחים שנהרגו בלחימה בין ישראל ורצועת עזה. דוברו של גוטרש, סטפן דוג'ריק, עדכן שהמזכ"ל גם מודאג מתקיפת מגדל אל-ג'לאא, ששימש כלי תקשורת.

משרד הבריאות בעזה עדכן ששבעה בני אדם נהרגו וכ-40 נפצעו בתקיפות שביצעה הלילה ישראל.

סגירה