מנכ"ל משרד הבריאות: לא הייתי ממהר לקבוע שזה גל רביעי

בנט: חסנו את הילדים, מבקש לא לטוס לחו"ל ● זמיר מונה לקונסול הכללי של ישראל בניו יורק; עו"ד אייסמן לתפקיד פרקליט המדינה ● 40 שנה לתקיפה בעיראק: תיעוד נדיר של אילן רמון ● מח"ש תבדוק אם היו שיקולים זרים במינוי המפכ"ל ● ליברמן החליט: תשלום החל"ת יסתיים בסוף החודש ● באופן חריג, גנץ חתם על צו מעצר מנהלי נגד תושב לוד החשוד בירי ביהודי

מנכ"ל משרד הבריאות חזי לוי במסיבת עיתונאים בירושלים, 21 ביוני 2020 (צילום: פלאש 90)
פלאש 90
מנכ"ל משרד הבריאות חזי לוי במסיבת עיתונאים בירושלים, 21 ביוני 2020

לילה ארוך מאוד של במשכן ביוזמת האופוזיציה שהעלתה שורת הצעות אי אמון – וחברי הקואליציה נלהבים לספר עד מתי הם עבדו ועל הניצחונות בהצבעות.

למה רם שפע רומז? האם יכול להיות שלסמים?

מירב בן ארי שמחה שהיא גם מצאה חניה:

אורית סטרוק חזרה בערך באותה שעה והיא תהתה אם לישון או להתפלל שחרית מוקדמת:

נראה שלקרן ברק מהליכוד אין כוח לנהוג בשעה כזו:

ח"כ עמיחי שיקלי בטור בישראל היום על עומר שאקיר, פעיל BDS שכניסתו אסורה לישראל, שינאם היום באירוע זום בכנס שנערך במשכן הכנסת.

שיקלי כותב: "אפשר להשלים עם קיומם של אירועים אנטי־ישראליים אנטישמיים בקמפוסים העוינים של קליפורניה, אבל המחשבה שכנס כזה המהווה פעולת חבלה מדינית יתקיים בכנסת ישראל, היא לא פחות ממזעזעת. עד כה הקפידו יושבי הראש של הכנסת לבלום יוזמות לכנסים מסוג זה בין כותלי הכנסת, אבל לצערנו, יו"ר הכנסת הנכנס מיקי לוי מסיעת יש עתיד לא חשב שיש כאן בעיה דרמטית".

גם בקואליציה מוחים על הכנס:

מוסי רז אמר הבוקר ברשת ב': מחזק את הממשלה אך לא ויתרתי על זכותי להביע את דעתי.

הממשלה בסכנה: שלמה קרעי גילה הלילה שנפתלי בנט שווה למהרסיך ומחריביך בגימטריה.

בכאן מדווחים כי בביקורו בארה"ב לפני כשבועיים, דן גנץ עם בכירים בממשל על האופציה הצבאית הישראלית כעניין שיסייע לאמריקנים במו"מ על הסכם הגרעין עם איראן.

גורם ביטחוני הביע פליאה על כך שראש האופוזיציה נתניהו מתח ביקורת על לפיד בזמן ביקור הרמטכ"ל כוכבי בארה"ב. 

יעלון מוסיף:

בן כספית סיפר הבוקר בטורו במעריב כי עובדים של משרד ראש הממשלה שוגרו אתמול בבוקר לווילה שוקן – מתחם בו  משתמשת משפחת נתניהו. על פי הטענות של העובדים, אב הבית במעון ראש הממשלה, אפי אזולאי, לא נתן להם להיכנס.

בנימין נתניהו נכנס למתחם
בנימין נתניהו נכנס למתחם "וילה שוקן" למסיבת עיתונאים. מאחוריו היועצים טופז לוק ויונתן אוריך. 20 במרץ 2019 (צילום: יונתן סינדל/פלאש90)

דבר "הסיפוח" של וילה שוקן והשימוש במתחם לקמפיין נגד מני נפתלי נחשף בזמן ישראל. 

סגירה