ברע"ם שוקלים את ההצעה למנות חבר כנסת מסיעתם לתפקיד סגן שר הבינוי והשיכון

אם מספרם הממוצע של חולי קורונה בשבוע יחצה את המאה - תוחזר החובה לעטות מסכות בחללים סגורים ● גנץ פועל להקים ועדת חקירה לפרשת הצוללות; בימינה מסתייגים מכך ● לראשונה מאז הוקמה הממשלה החדשה אישרה ועדת המשנה להתיישבות במנהל האזרחי תוכניות בנייה בגדה ● מנכ"ל משרד הבינוי והשיכון יאיר פינס הוא מועמדו של בנט לתפקיד מנכ"ל משרד ראש הממשלה

מאזן גנאים (מימין) ומנסור עבאס במטה רע"ם אחרי היוודע תוצאות המדגמים, 23 במרץ 2021 (צילום: פלאש90)
פלאש90
מאזן גנאים (מימין) ומנסור עבאס במטה רע"ם אחרי היוודע תוצאות המדגמים, 23 במרץ 2021

שוטרי מג"ב וכוחות של המנהל האזרחי הגיעו הבוקר לפנות את מאחז "עוז ציון" שבבנימין. מדובר בפינוי ראשון של מאחז יהודי מאז הוקמה הממשלה החדשה.

חבר הכנסת איתמר בן גביר מסר בתגובה: "עוד קו אדום שממשלת בנט חוצה. את עשרות אלפי הבתים הלא חוקיים בנגב הם הולכים להכשיר, אבל את "עוז ציון" מפרקים והורסים. גזענים!"

קורונה בישראל: פרופסור רן בליצר, ראש צוות המומחים של מגן ישראל, אמר הבוקר בריאיון לגלי צה"ל כי הפתרון היחידי להתפשטות הזן ההודי  הוא הגברת האכיפה והידוק הנהלים: "מבחינת הפרת בידוד וביצוע בדיקות, הניסיון מלמד שלא הצלחנו להגיע לשיעורים טובים של עמידה בהנחיות בלי אכיפה. הפתרון היחידי שיכול לתת מענה – הגברת האכיפה והידוק הנהלים, לא רק קריאה לציבור".

שבוע לפתיחת בתי הספר של החופש הגדול – במקומות רבים מתקשים לגייס צוותי הוראה, כך פורסם הבוקר באתר וואלה!. לפי שעה, ברחבי הארץ חסרים בממוצע בין %40–50% מכלל עובדי ההוראה הנדרשים להפעלת בתי הספר של החופש הגדול.

התפשטות הזן ההודי: ישראל פועלת מול חברת פייזר להקדמת משלוח מנות חיסון שתוכנן להגיע רק בעוד שלושה חודשים, כך פורסם בגלי צה"ל.

חוזרים להגבלות? ראש שירותי בריאות הציבור ד"ר שרון אלרעי פרייס אמרה בריאיון לגלי צה"ל כי תציג היום לראש הממשלה נפתלי בנט את האפשרויות למיגור הזן ההודי. בין האופציות: להחזיר את חובט עטיית המסכות והגבלת התקהלות. "הזן ההודי חדר לישראל משום שאנשים לא הקפידו על הנחיות הבידוד. אנחנו נערכים לכל תרחיש והיום נציג לראש הממשלה את כל האפשרויות וההגבלות כולל החזרת מסכות והגבלת התקהלות".

סגירה