לפיד תוקף את החוק שיפגע בניצולי שואה: חרפה, פגיעה קשה ביחסים

חשש מהתפרצות סמויה: שרידי הזן ההודי אותרו בביוב באשקלון ● בנט מינה את שלום שלמה לתפקיד מזכיר הממשלה ● משבוע הבא – חובה לעטות מסכות בחללים סגורים ● ממחר: הקלות ברצועת עזה ● גנץ אישר להאריך עד ספטמבר את פעילות מפקדת הקורונה ● משרד האוצר: הורים מחוסנים שילדיהם נמצאים בבידוד יהיו זכאים לתשלום ● סער מינה ערן דוידי למנכ"ל משרד המשפטים

.יאיר לפיד (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)
הדס פרוש, פלאש 90
.יאיר לפיד

בוקר טוב. שבוע שני של ממשלת השינוי עומד להסתיים ובליכוד ממשיכים בהדרדרות המנטלית של המסרים – והלילה, לאחר ההצעה למנות נציג רע"מ לסגן שר במשרד השיכון על רקע חוק האזרחות – בליכוד מזהירים כביכול מהמדרון החלקלק של מינוי עבאס לרמטכ"ל.

מוקדם יותר כעסו שם על חוק יסוד החקיקה שמקדם גדעון סער וטענו כי היותו של אלדד יניב בעד המהלך, הופך את סער לשמאלני.

בידיעות אחרונות חושפים עסקה שלא יצאה לפועל עם יהדות התורה: היעדרו מההצבעה על חוק איחוד משפחות וקבלו פיצויים לנפגעי מירון. הכותרת בעיתון מרפרפת (קצת בכוח) לסיפור "בראון חברון" מ-1997- העסקה שלא יצאה לפועל למינוי יועמ"ש "נוח" לדרעי, עבור הצבעה של ש"ס להוצאת צה"ל מחברון.

יואב קיש בגל"צ "אלקין ושקד בתהליך של מכירת חיסול – הם משנים את חוק האזרחות ומרוקנים אותו מתוכן כדי שרע"ם יצביעו בעד החוק".

על הקורונה אמר סגן שר הבריאות לשעבר: "הממשלה היא ממשלה של אימפוטנטים שלא עושה כלום מול התפרצות הקורונה. רוח המפקד בממשלת בנט היא שלא מקבלים החלטות. צריך להפסיק להצטלם ולהחליט. אני מודאג מאוד – כל יום שאתה לא עושה משהו אתה משלם מחיר".

ועדת החקירה לצוללות. אורית פרקש-הכהן אומרת בגל"צ כי "מדובר בליבת העשייה של משרד הביטחון, מה יותר לגיטימי מזה שהשר רוצה לוודא את הליכי הרכש? מקווה שיתעסקו במהות".

העיתונאית דפנה ליאל מדווחת על פייק ניוז משעשע:

סגירה