זוגות שביקשו איחוד יקבלו תושבות ומענה מזורז - רע״ם תימנע בהצבעה

מוסי רז: ההחלטה איך להצביע - הגורלית בתולדות מרצ ● משרד החוץ האמריקאי: הדיווחים על נסיגה שלנו מההכרה ברמת הגולן שגויים ● לפיד: מפיץ השמועות מוכן, ולא בפעם הראשונה, לגרום נזק למדינה כדי לפגוע בממשלה ● גנץ: אמשיך לפעול להקמת ועדת חקירה לצוללות ● מרב מיכאלי במצעד הגאווה: כולנו שוות ושווים ● חובת עטיית מסכות בחללים סגורים נכנסה לתוקף

מנסור עבאס ונפתלי בנט בישיבת השבעת הממשלה ה-36, 13 ביוני 2021 (צילום: AP Photo/Ariel Schalit)
AP Photo/Ariel Schalit
מנסור עבאס ונפתלי בנט בישיבת השבעת הממשלה ה-36, 13 ביוני 2021

ראש עיריית בית שמש עליזה בלוך ביקרה הלילה בזירת האירוע בו נמצאה גופתו של תלמיד בן 14 שאבד בזמן טיול בית ספר: "שולחת חיזוק גדול למשפחה. קיווינו לרווחה בסיום הערב הזה, אך למרבה הצער אירע האסון הקשה. עיריית בית שמש תסייע למשפחה ולקהילה בכל הנדרש".

ממונה הקורונה הפרופסור נחמן אש אמר הבוקר בריאיון לכאן רשת ב כי ייתכן שחובת המסכות במקומות סגורים תוחזר כבר היום: "מניין החיוביים לקורונה שאובחנו אתמול – 227 בני אדם. שיעור הבדיקות החיוביות עומד על 0.6%. יכול להיות שנחזיר את חובת עטיית המסכות בחללים סגורים כבר היום".

רכז הצוות לטיפול במגיפות של משרד הבריאות ד"ר טל ברוש אמר בריאיון לגלי צה"ל כי הוא הורדת חובת המסכות בחללים סגורים לא הייתה טעות: "אני חושב שהסיכוי שתהיה התפרצות גדולה, תחלואה קשה ותמותה – נמוך".

על הידבקות מחוסנים אמר: "אין הפתעה גדולה בהידבקות מחוסנים. כשיצאנו מהגל השלישי עדיין היו מאות מחוסנים שנדבקו, והייתה אפילו תמותה – אנחנו עשויים לראות את זה גם בהתפרצות הנוכחית. אין לנו נתונים על דעיכת יעילות החיסון, כשיהיו מספרים כאלה, נכון להציע מנה שלישית

באתר הארץ טוענים כי שר החוץ יאיר לפיד רוצה למנות את השרה לשעבר ממפלגתו יעל גרמן לשגרירת בריטניה – ולהחזיר לארץ את ציפי חוטובלי. עוד דווח כי מקורות במשרד החוץ מתחו ביקורת על האפשרות שלפיד יקצר את כהונת חוטובלי בשנתיים, חלקם טענו שזה בלתי אפשרי.

חוק האזרחות: חברת הכנסת ג'ידא רינאווי־זועביי ממרצ אמרה בריאיון לכאן רשת ב כי ההחלטה על ההצבעה תהיה של כל הסיעה – "ההחלטה על ההצבעה תהיה משותפת של הסיעה. מפלגתי לא תוכל להצביע לחוק הגזעני הזה במתכונתו הנוכחית. בטוחה שנמצא את דרך המלך שבה נוכל לחזק את הקואליציה וגם להישאר נאמנים לערכינו".

סגירה