גנץ על גלי צה"ל: "אין מקום לעיסוק של חיילים בפוליטיקה; אקבל החלטות בקרוב"

בנט: אם התחלואה תעלה, נשקול להחזיר חלק מהגבלות התו הירוק ● ראש הממשלה שוחח עם מנכ"ל פייזר על אספקת חיסונים לישראל ● שר הבריאות הורוביץ: האכיפה כלפי מפירי הבידוד צריכה להיות הדוקה יותר ● הוועדה לחקירת האסון במירון ביקשה לקבל לידיה מסמכים על היערכות משרדי הממשלה להילולה ● דיווח: חנין זועבי תודה בזיוף וייגזר עליה מאסר על תנאי

בני גנץ בראיון בוועידת המשפיעים, 7 במרץ 2021 (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)
Yonatan Sindel/Flash90
בני גנץ בראיון בוועידת המשפיעים, 7 במרץ 2021

"החיסונים לא ייזרקו לפח": כך אומרים הבוקר בכירים לשעבר במשרד הבריאות למעריב על תוקפם של חיסוני פייזר הנמצאים בישראל ואמורים לפוג בסוף החודש הקרוב.

"עוד לפני שעזבתי את התפקיד התחלנו תהליך מול חברת התרופות העולמית פייזר על מנת להבין אם אכן תוקפם של החיסונים יסתיים בסוף חודש יולי, או שלחלופין ניתן יהיה להאריכו", מסביר הבכיר.

האו"ם הסכים להצעת ישראל להיות אחראי להעברת הכסף הקטארי למשפחות נזקקות ברצועת עזה, כך פורסם באתר וואלה! על פי דיווח של רשת אל־קודס הפלסטינית. לפי גורמים פלסטינים, בישראל לא שוללים שהכספים יועברו דרך הארגון, בתנאי שיפקח על הגעתם וחלוקתם.

תקיפת הספינה באוקיינוס ההודי: ראש המל"ל לשעבר גיורא איילנד אמר בריאיון לגלי צה"ל כי קל היה לגלות שהספינה כבר לא בבעלות ישראלית – "הספינה כבר לא בבעלות ישראלית, זה מידע שקל למצוא – קשה להבין איך הטעות קרתה. יכול להיות שהאיראנים רצו רק לאותת. לא נגרם שום נזק – זה נראה לא מספיק רציני, אבל את האיראנים צריך לקחת ברצינות".

שר התיירות יואל רזבוזוב התייחס הבוקר כריאיון לכאן רשת ב לחוק האזרחות: "בשביל טובת המדינה כולם צריכים לשים את האינטרסים בצד".

משבר חוק האזרחות: חבר הכנסת מוסי רז בריאיון לכאן רשת ב – "אם החוק ייפול זו תהיה מבוכה לאופוזיציה לא לקואליציה, הממשלה לא תיפול כתוצאה מזה. אפשר לאמץ הצעת חוק שאומרת שבודקים כל מקרה לגופו".

סגירה