נפתלי בנט לבעלי האולמות: "גם בשיא המגיפה יהיו חתונות"

הסתיימה שביתת עובדי המנהל והמשק בבתי החולים ● ליברמן וברביבאי מקדמים הרחבת ייבוא של מוצרי צריכה ● בנט פגש את משפחת גולדין ● יו"ר הכנסת טעה בהצבעה – חוק הדיינים נפל ● האוזר: עברתי אירוע נוירולוגי קל ● בהמלצת שב"כ: אבטחת בני משפחת נתניהו קוצרה לחצי שנה ● שר הביטחון גנץ: התנהלות נתניהו קידמה את איראן ● שרת החינוך שאשא־ביטון דרשה מבנט לפטר את ד"ר אלרעי פרייס

ראש הממשלה נפתלי בנט ושרת הכלכלה אורנה ברביבאי בפגישה עם בעלי אולמות האירועים, 15 ביולי 2021 (צילום: קובי גדעון/ לע"מ)
קובי גדעון/ לע"מ
ראש הממשלה נפתלי בנט ושרת הכלכלה אורנה ברביבאי בפגישה עם בעלי אולמות האירועים, 15 ביולי 2021

שר הביטחון בני גנץ פרסם היום טור תגובה בישראל היום להאשמות יושב ראש האופוזיציה בנימין נתניהו אמש, ואמר כי התנהלותו קידמה את איראן: "לראש הממשלה הקודם נתניהו זכויות רבות בביטחון ישראל, אך דרכו המוחצנת מול ארה"ב הזיקה ליכולתנו למנוע את ההתקדמות האיראנית. בתקופה האחרונה לכהונתו חלה עליית מדרגה ביכולתה של איראן.

"התנהלות זו אף סיכנה את מעמדה של מדינת ישראל בעיני ארה"ב כמי שנתמכת על ידי שתי המפלגות. על כך נאמר – מה הן המילים אם לא שתיקה? מילים וערימות של מילים אינן פתרון. קיר הברזל נבנה ממעשים, מעבודה שקטה, סיזיפית ומורכבת של מנהיגים, מפקדים ולוחמים.

"ביטחון ישראל אינו נושא לריב ומדון פוליטי, אלא לשיתופי פעולה ואחריות. מראש הממשלה לשעבר נתניהו אני מצפה שבתחום הזה יתרום מניסיונו, ולא יפגע במאמציה של ישראל – ואכן יש ממה ללמוד".

חברת הכנסת יוליה מלינובסקי אומרת כי הפיליבסטרים מוכיחים שהיה נכון להחליף את נתניהו: "הלילות הלבנים בכנסת לא באמת יפילו את הממשלה וכל חוק שהקואליציה רוצה להעביר יעבור בסופו של דבר. לא אכפת לנתניהו כמה הפיליבסטרים האלו עולים למדינה. עובדי הכנסת שנשארים בלילות, המלונות לח"כים וליועצים, החשמל – הוצאה מיותרת של כספי ציבור. כל יום מוכיח לי למה היה נכון להחליף את ביבי".

שרת האנרגיה קארין אלהרר חתמה על הסכמים לשיתוף פעולה עם בכירים מחברת החשמל של קפריסין, כך פורסם במעריב. מטרת ההסכמים היא העמקת הקשר והמידע בין הצדדים.

חבר הכנסת רם שפע בריאיון לגלי צה"ל: "לא צריך להתרגש מכל מחלוקת בקואליציה. רע"ם התנגדו גם להצעות של הרשימה המשותפת שהיו קשות וכואבות עבורם. הם היו צריכים לבלוע הרבה חוקים, ואנחנו בולעים דברים אחרים".

גורמים בכירים בקואליציה זועמים על רע"ם בעקבות התנהלותה, כך פורסם בכאן חדשות. "צריך לחשוב איך מנהלים את המשך העבודה בקואליציה. לא יכול להיות שבכל שבוע יש איתם בעיה חדשה", אמרו אותם גורמים.

סגירה