הממשלה תקדם כניסת בדיקות ביתיות ואכיפה מוגברת

בנט: "הגנת החיסונים מהמוטציה חלשה משחשבנו" ● הקבינט החליט לקדם בדיקות ביתיות ואכיפה מוגברת ● גנץ וסער יבחנו הקמת ועדת חקירה לצוללות ● דיווח: נתניהו לחץ על טראמפ לתקוף באיראן אחרי הפסד הנשיא בבחירות ● סילמן: אם רע"ם צריכים זמן כדי להעביר חקיקה – זה בסדר ● פעילי ליכוד דקרו קריקטורות של בנט ולפיד ● נשיא מצרים להרצוג: יחד נוכל להשיג פתרון לבעיה הפלסטינית

מבקרים בקניון עזריאלי בתל אביב, 13 ביולי 2021 (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)
מרים אלסטר, פלאש 90
מבקרים בקניון עזריאלי בתל אביב, 13 ביולי 2021; למצולמים אין קשר לדיווח

מפכ"ל המשטרה קובי שבתאי מסכם חצי שנה בתפקיד. בריאיון לאתר מעריב הוא מספר כי הוא קיבל ארגון מושמץ ולא מספיק חזק. "אני נזהר בלשוני כדי לא לפגוע בכבודו של אף אחד, אבל באיזשהו מקום המשטרה היא גוף שחבוט מבחינת הלגיטימציה שלה, מבחינת חוסר גיבוי גם מצד הציבור וגם מצד הגופים האחרים".

על הטענות כי נפגש עם גורמים בכירים בליכוד אמר: "קשה לי מאוד עם כל הרכילויות הזולות האלו שמסתובבות, ויש אנשים שפשוט משעמם להם והם מחפשים רכילויות".

יושבת ראש הקואליציה עידית סילמן בריאיון לגלי צה"ל: "אין ספק שרע"ם עומדת בפני החלטות לא פשוטות – הם בקואליציה בפעם הראשונה. יש שיתוף פעולה ומוכנות לפעול. אם הם צריכים דחייה של שבועיים כדי להעביר חקיקה ששנים לא הייתה כאן, זה בסדר".

פעילי ליכוד הפגינו אמש (חמישי) נגד הממשלה החדשה מתחת לגשר המיתרים בירושלים. במהלך ההפגנה הונפו קריקטורות של ראש הממשלה נפתלי בנט ושל שר החוץ יאיר לפיד, ובשלב מסוים נראה אחד המפגינים כשהוא מניף סכין בידו ודוקר את הציורים של השניים, כך פורסם בחדשות 12.

עוד דווח כי עקב חומרת המעשה המשטרה החליטה לפתוח מיד בחקירה בניסיון לאתר את המבצעים.

חבר הכנסת רם שפע בריאיון לכאן רשת ב על הקשיים בקואליציה: "ככל שהקדנציה תעבור כולם יתרגלו לעבודה שיש גם הצבעות שהן לא נוחות. צריך להתרגל לזה. אני רואה את הרצון של כל המרכיבים להמשיך את הממשלה".

רם שפע מצביע מיציע המבודדים במליאת הכנסת, 21 בדצמבר 2020 (צילום: דני שם טוב/דוברות הכנסת)
רם שפע מצביע מיציע המבודדים במליאת הכנסת, 21 בדצמבר 2020 (צילום: דני שם טוב/דוברות הכנסת)

חברת הכנסת ג'ידא רינאוי זועבי על הצבעתה נגד ועדת חקירה לאלימות בחברה הערבית: "אזלת היד של המשטרה כלפי החברה הערבית – ירושה משלטון נתניהו. בשביל מה להביא את ההצעה חודש אחרי הקמת הקואליציה? סוף סוף יש שר לביטחון הפנים שמחויב לשינוי".

עוד אמרה: "לצערי הרב האופוזיציה, גם הליכוד וגם הרשימה המשותפת, נלחמת בתרגילים זולים נגד העשייה שלנו. איזה הישגים השיגה הרשימה המשותפת כשהיו לה 15 מנדטים? מהרגע שנעביר תקציב הדברים יראו אחרת".

סגירה