פרשת NSO: ראש ממשלת צרפת דרש מבנט הבהרות

שקד: אם נחסן עוד חצי מיליון אנשים המגפה תדעך ● מיכאלי על הארד בטאקוונדו: השראה לילדות ולנערות ● השר פריג': "נפגשתי עם שרים פלסטינים, ליציבות שם יש השלכות אצלנו" ● בדיקת משרד הבריאות: 80% מהמחוסנים המאומתים – לא הדביקו אף אדם ● קורונה בישראל: 1,430 מאומתים חדשים, 89 במצב קשה ● בר־לב: האיסור על תפילה בהר הבית – משיקולים ביטחוניים

ראש ממשלת צרפת עמנואל מקרון וראש ממשלת ישראל נפתלי בנט (צילום: John Thys, Pool Photo via AP; Yonatan Sindel/Flash90)
John Thys, Pool Photo via AP; Yonatan Sindel/Flash90
ראש ממשלת צרפת עמנואל מקרון וראש ממשלת ישראל נפתלי בנט

שרת התחבורה מרב מיכאלי על הזכייה ההיסטורית של אבישג סמברג במדליית ארד אולימפית בטאקוונדו: "השראה לילדות ולנערות לא רק בישראל, אלא בכל העולם. שאפו. מדליה ראשונה ביום המשחקים הראשון. רק התחלנו!"

שר התרבות והספורט חילי טרופר מסר בתגובה: "אבישג סמברג הפכה את החלום למציאות ומביאה לנו מדליה ראשונה עם פתיחה מדהימה לאולימפיאדה. ספורטאית צנועה ושאפתנית. אבישג – אנחנו גאים בך!"

חבר הכנסת עופר כסיף התייחס לדרישת צה"ל להוסיף 9 מיליארד שקלים לתקציבו: "מה עם כסף למערכת הבריאות? מה עם צמצום כיתות הלימוד ושיפור תנאי העסקתם של המורים? מה לתושבי גבעת עמל ואבו כביר? מה עם הפשיעה, העזובה והעוני בחברה הערבית?

"אל תתנו לצבא עוד גרוש. ביטחון אמיתי הוא מערכות בריאות, חינוך ורווחה. לא כיבוש, התנחלויות ומלחמות".

חבר הכנסת מוסי רז: "מתנחלים הקימו התנחלות בלתי חוקית חדשה בבסיס צבא נטוש לפני שבועיים סמוך לטובאס. התרעתי על כך לפני שבועיים. קורא לשר הביטחון לפנות מיד את המאחז".

יושב ראש התאחדות האיכרים בישראל דובי אמיתי בריאיון לפגוש את העיתונות על רפורמת האוצר לייבוא תוצרת חקלאית: "החקלאים נמצאים בהישרדות כבר כמה שנים כי הממשלה הפקירה אותם. אנחנו לא הבעיה – אנחנו הפתרון. כל המדינות דואגות שהחקלאים יגדלו יותר.

"אנחנו לא אשמים במחירים. הממשלה הזאת צריכה לעשות תוכנית הפוכה. מצפה לקבל טלפון מאביגדור ליברמן כדי שניפגש. מצפה להוריד את הדבר הזה מסדר היום".

חבר הכנסת צחי הנגבי התייחס בריאיון לפגוש את העיתונות לרצון להקים ועדת חקירה לנושא הצוללות: "הנושא הפלילי מוצה. הייתה חקירה פלילית וגובשו כתבי אישום. כל הסיפור של להמציא מחדש ועדת חקירה הוא ניסיון פוליטי ציני".

חבר הכנסת רם בן ברק אמר בתגובה: "מדובר בפרשייה מאוד חמורה. זה לא נחקר עד הסוף".

סגירה