דיווח: לפיד וגנץ הזהירו את ארה"ב - איראן קרובה להפוך למדינת סף גרעינית

לראשונה מאז חודש מאי, מספר חולי הקורונה במצב קשה חצה את המאה ● הממשלה אישרה את מינוי אלי אבידר לשר במשרד ראש הממשלה ואת מינוי יאיר גולן לשר במשרד הכלכלה והתעשייה ● הממשלה אישרה את ההחלטה לצמצם את פליטת גזי החממה ב-85% עד 2050 ● לפיד החליט למנות את מנכ"ל משרד התעשייה לשעבר, אמיר חייק, לשגריר באיחוד האמירויות

המתקן הגרעיני למים כבדים באראק שבאיראן ב-2011; צילום ארכיון – אין בהכרח קשר בין התמונה לדיווח (צילום: Hamid Foroutan/ISNA via AP, File)
Hamid Foroutan/ISNA via AP, File
המתקן הגרעיני למים כבדים באראק שבאיראן ב-2011; צילום ארכיון - אין בהכרח קשר בין התמונה לדיווח

השבוע בכנסת: בכנסת נערכים לעוד שבוע של לילות לבנים לקראת מרתון של הצבעות. בקואליציה ינסו להעביר מחדש את הצעת חוק הדיינים, שנפלה בשל טעות בהצבעה של יושב ראש הכנסת מיקי לוי. נוסף על כך ינסו להעביר את התיקון לחוק יסוד הממשלה – עיגון הרוטציה בממשלת החילופים ועוד שורה ארוכה של חוקים.

כמו כן, אחרי דחייה של שבועיים תנסה חברת הכנסת שרן השכל להעביר את חוק הקנאביס. האופוזיציה לעומת זאת תעלה ביום רביעי להצבעה בקריאה טרומית את הצעת החוק של מיקי זוהר להחלת הריבונות היהודית על ההתיישבות ביהודה ושומרון.

ראש שירותי בריאות הציבור ד"ר שרון אלרעי פרייס בריאיון לכאן רשת ב: "אנחנו רואים מגמה של תחלואה שמתפשטת. יש פער בין כמות המאומתים לבין החולים הקשים. בזכות החיסונים אנחנו במקום אחר לעומת זה שהיינו בו במארס 2020".

מנכ"ל משרד הבריאות הפרופסור נחמן אש בגלי צה"ל: "מגמת העלייה בתחלואה נמשכת. אתמול היו 959 מאומתים חדשים, מספר גבוה לשבת. לשם השוואה – בשבת הקודמת היו 430. כרגע יש 91 חולים במצב קשה, גם כאן רואים עלייה הדרגתית".

שר החקלאות עודד פורר התייחס בריאיון לכאן רשת ב לרפורמה בשוק הפירות והירוקת: "מי שריסק או פגע בחקלאות בשנים האחרונות אלו ממשלות ישראל הקודמות. כשר החקלאות לא אתן לחקלאי אחד ליפול במדינת ישראל. בכל שנה נבחן את עצמנו: אם תהיה ירידה של 10% בגידולים – הרפורמה מייד נעצרת".

עובדים קוטפים ברוקולי בשדה בעמק יזרעאל. פברואר 2018 (צילום: Anat Hermony/Flash90)
עובדים קוטפים ברוקולי בשדה בעמק יזרעאל. פברואר 2018 (צילום: Anat Hermony/Flash90)

שר הבריאות ניצן הורוביץ: "הנחיתי את משרד הבריאות לתמוך בהסדרת שוק הקנאביס לצריכה עצמית".

סגירה