בנט על המנה השלישית: "היעד שלנו הוא לחסן את כולם עד סוף החודש; זה שאפתני, אך אפשרי"

הממשלה דנה על תקציב המדינה ל-2022-2021; חקלאים המתנגדים לרפורמה בענף הפגינו מחוץ לישיבת הממשלה ● שקד: "אם יהיה צורך לצאת למבצע בעזה, ומנסור עבאס יאיים שיציאה למבצע משמעותה סופה של הממשלה - לא נהסס ונצא למבצע ופשוט לא תהיה ממשלה" ● בנט עצר את ישיבת הממשלה כדי לברך את ארטיום דולגופיאט על זכייתו במדליית זהב; הרצוג: "ישראל כולה גאה בך"

ראש הממשלה נפתלי בנט בישיבת הממשלה השבועית, 1 באוגוסט 2021; לצידו – ראש הממשלה החליפי ושר החוץ יאיר לפיד, שר האוצר אביגדור ליברמן וסגן ראש הממשלה ושר המשפטים גדעון סער (צילום: Emil Salman/POOL)
Emil Salman/POOL
ראש הממשלה נפתלי בנט בישיבת הממשלה השבועית, 1 באוגוסט 2021; לצידו - ראש הממשלה החליפי ושר החוץ יאיר לפיד, שר האוצר אביגדור ליברמן וסגן ראש הממשלה ושר המשפטים גדעון סער

שר החוץ יאיר לפיד שוחח אמש (שבת) עם מזכיר המדינה האמריקני אנתוני בלינקן על תקיפת הספינה במפרץ עומאן: "אנחנו פועלים יחדיו מול הטרור האיראני המהווה איום כלפי כולנו באמצעות גיבוש תגובה בין־לאומית ממשית ויעילה".

ברקע הבקשות לבדיקה של הוצאות שונות שהועברו למבקר הליכוד עורך הדין שי גלילי, בכיר במפלגה אמר לאתר מעריב: "משהו במחסום הפחד של החברים נשבר לאחר שהורחקו מנתניהו. הם שתקו כשהיה ראש ממשלה, ועכשיו מתחילה תסיסה בתנועה".

מנכ"ל משרד הבריאות הפרופסור נחמן אש בריאיון לגלי צה"ל על מבצע החיסון השלישי: "יש היענות טובה, יש ביקוש לתורים בקופת החולים. נגדיל את היצע החיסונים בימים הקרובים, כך שכל מי שירצה יוכל להתחסן.

"כרגע לא נבחנת הרחבת קהל מקבלי המנה השלישית, אבל יש אוכלוסיות נוספות שהתחסנו מוקדם, למשל אנשי הרפואה, שחלקם צעירים מגיל 60. בעוד שבועיים נבחן את זה שוב".

בריאיון לכאן רשת ב הוסיף: "אתמול היו 2,080 מאומתים חדשים ושיעור הבדיקות החיוביות עבר את ה-3%. אנחנו לא רואים האטה בתחלואה".

מנכ"ל משרד האוצר רם בלינקוב בריאיון לגלי צה"ל על תקציב המדינה: "אני אופטימי, יש לי סיבות טובות להניח שנגיע לסכמה עם כל המשרדים. כל משרד היה רוצה לקבל יותר, אבל יש גבול כמה אפשר להגדיל, גם ככה התקציב גבוה מאוד".

תקווה חדשה צפויה לגנוז את החוק שנועד להגביל כהונת ראש ממשלה לשמונה שנים ברציפות, כך פורסם בכאן חדשות על פי גורמים בקואליציה שטוענים כי היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט סבור שיש בעיות משפטיות עם החוק.

סגירה