מירי רגב: קוראת לבנט ובר-לב לקחת אחריות על המחדל

התפרעויות בכמה מוקדים ביו״ש כולל ירי חי לעבר כוח צה״ל ● כסיף: הנפש הפלסטינית שואפת לחופש ● לראשונה בגל הנוכחי: מקדם ההדבקה נמוך מ-1 ● תורי ענק לבדיקות קורונה ● הורוביץ: הנחיתי לתגבר את העמדות ● יאיר לפיד ממריא לביקור בזק ברוסיה ● חשבונות הטוויטר של פעילי הימין בנצי גופשטיין וברוך מרזל נחסמו; איתמר בן גביר: מדובר במלחמה על חופש הביטוי

מירי רגב (צילום: מרים אלסטר/פלאש90)
מרים אלסטר/פלאש90
מירי רגב

המלחמה בקורונה: מצד אחד, אופטימיות עם מקדם ההדבקה שירד מתחת ל-1, כלומר, המגיפה נסוגה. אבל אנחנו עוד לפני ההשפעה של פתיחת שנת הלימודים ואירועי החג.

וגם דיווחים על תורי ענק לבדיקות:

בליאק דרש משר הבריאות להתערב.

עם קשר או עםן לא, ניצן הורוביץ הגיב לעניין כשעתיים מאוחר יותר:

האם לאירוע בריחת האסירים יהיו גם משמעויות אזוריות?

בינתיים הצתות תאים בכלא רמון, וקציעות.

בגל"צ דווח כי  הרשות לענייני האסיר ברשות הפלסטינית הודיעה כי בשיחות מתוך הכלא עם מנהיגי הכלואים סוכם שהאסירים יתנגדו כפי יכולתם לכל כוח שיופעל עליהם או הרעה בתנאיהם כתוצאה מהבריחה מכלא גלבוע.

בכאן מדווחים שמתחזק החשד לפיו סוהרים בכלא גלבוע סייעו לבריחה וכי המשטרה תחקור מחר באזהרה שני אנשי שב"ס.

אחד מסימני השאלה:

הודעה מלשכת ראש הממשלה: נוכח האירועים בבתי הכלא, רה"מ בנט, קיים בשעה האחרונה הערכת מצב בהשתתפות שר הביטחון, השר לביטחון הפנים, רמטכ"ל, ר' שב"כ, מפכ"ל משטרה, נציבת שב"ס וראש המל"ל. בנט הדגיש שלאירועים יש פוטנציאל השפעה על כמה גזרות ולכן זהו מאמץ משותף לכל זרועות הביטחון וישראל ערוכה לכל תרחיש.

הפיר ממנו נמלטו האסירים בכלא גלבוע, 6 בספטמבר 2021 (צילום: שב"ס)
הפיר ממנו נמלטו האסירים בכלא גלבוע, 6 בספטמבר 2021 (צילום: שב"ס)

שר החוץ יאיר לפיד ממריא ברגעים אלה לביקור בזק למוסקבה. שר החוץ ייפגש מחר עם עמיתו הרוסי סרגיי לברוב ולאחר מכן בסביבות השעה 13:00 יקיימו השניים מסע"ת משותפת.

למסע יצטרף שר התיירות יואל רזבוזוב.

סגירה