אבו מאזן באו"ם: "לישראל יש שנה לסגת לשטחי 67"

בישראל מגיבים לדברי אבו מאזן: לפי צבי האוזר, נתניהו אשם ש"שיתף פעולה עם הרש"פ", בליכוד טוענים ש"הממשלה נותנת לו לגיטימציה" ● הפגנה בשייח' גראח, מפגינים נעצרו בשל הנפת דגלי פלסטין ● מנצור עבאס צוטט כאומר: "הממשלה על פרשת דרכים. היא לא מקיימת הבטחות, לא לחינם חשבתי שעדיף ללכת עם ממשלת ימין" ● יפעת שאשא ביטון: "לפרסם את ההסכם עם פייזר"

מחמוד עבאס באו"ם (צילום: אמיר לוי, פלאש 90)
אמיר לוי, פלאש 90
אבו מאזן באו"ם

גורמים בכירים במשרד הבריאות מותחים ביקורת קשה על הממשלה: "אנחנו לא במקום שחשבנו שנהיה", הם אומרים לאתר מעריב, "התחלואה ממשיכה לעלות. אין מנוס מהטלת הגבלות. העובדה שהקבינט לא מתכנס כדי לא להחליט על הגבלות היא בעייתית מאוד".

אותם גורמים הוסיפו: "אנשים ממשיכים להתקהל, ואף שהחיסון השלישי עוזר, אנחנו נמצאים כבר חודשים במצב של אלפי מאומתים ביום. מדובר במספרים גבוהים במיוחד. יש להטיל הגבלות על התקהלויות לעד 300 איש בחללים סגורים".

אחות בבית חולים, אילוסטרציה. למצולמת אין קשר לנאמר בכתבה (צילום: אוליבייה פיטוסי/פלאש90)
אחות בבית חולים, אילוסטרציה. למצולמת אין קשר לנאמר בכתבה (צילום: אוליבייה פיטוסי/פלאש90)

האלימות בחברה הערבית: חבר הכנסת איימן עודה על הרצח בחיפה, "אנחנו ממשיכים לאבד את בנינו ובממשלה ממשיכים כרגיל, אין מילים".

חברת הכנסת פנינה תמנו שטה: "מברכת את חברינו בקונגרס האמריקני שאישרו ברוב גדול מימון רכש בטחוני עבור כיפת ברזל ומיירטים".

יושב ראש ארגון המורים רן ארז בריאיון לגלי צה"ל: "כ־50% מתוך המורים לא התחסנו עדיין בחיסון שלישי. מי ילמד את הילדים? אפשר לתת להם לעבוד מהבית. יהיו גם תלמידים חולים, המורים הלא מחוסנים יכולים ללמד אותם".

שר החוץ יאיר לפיד בתגובה לחזרתה של הודיה מונסנגו לישראל, צעירה עם צרכים מיוחדים שנעצרה בפרו לפני כשנתיים בחשד להברחת סמים: "ברוכה הבאה הביתה, חיכינו לך".

סגירה