בשל הסמיכות ליום השנה לאירועי אוקטובר 2000 ביטל בנט את ביקורו באום אל-פחם

ראש הממשלה אמור היה להגיע למתחם חיסונים בעיר, אך בעקבות בקשת רע"ם נדחה הביקור; הליכוד: "נקודת שפל" ● אחרי שביקר את אנשי המקצוע, הביע ראש הממשלה את "הערכתו הרבה" למערכת הבריאות ולאנשיה ● "פגישה היסטורית": לפיד ביקר בבחריין ונועד עם המלך בארמונו ● פורסמה רשימת המועמדים לבית המשפט העליון ● תורנויות המתמחים יקוצרו ל-18 שעות

נפתלי בנט ביקר בטייבה בחמישי האחרון כדי לקרוא לתושבים לצאת להתחסן (צילום: קובי גדעון / לע"מ)
קובי גדעון / לע"מ
ראש הממשלה נפתלי בנט מבקר בעיר טייבה חיסוני קורונה Photo by Kobi Gideon / GPO

שר החוץ יאיר לפיד ממריא לביקור ראשון בבחריין.

לפיד יחנוך שגרירות ישראלית במנאמה שעד כה הוגדרה נציגות. השר ייפגש עם בכירי ממשל ויחתום על הסכמים בילטרליים.

מנכ"ל משרד החוץ אלון אושפיז אמר בגל"צ:

"השר יחנוך שגרירות ישראלית נוספת במזרח התיכון, זה אולי נשמע כבר כוחו של הרגל – אבל זה ממש לא. נחתום על 4 הסכמים נוספים עם בחריין, וממש סמוך לנחיתה שלנו ימריא המטוס הראשון לישראל, ובכך יחנך הקו התיירותי".

אושפיז גילה: "יש לנו מגעים עם שורה ארוכה של מדינות, אין לי שום ספק שזה יגיע לכדי מיצוי בחודשים הקרובים או בשנה-שנתיים הקרובות.

אביר קארה משתף נתוני תחלואה ומוסיף –

הטענה ההזויה כאילו נתניהו השאיר מדינה נקייה מקורונה היא שקרית כמובן. הממשלה הנוכחית עובדת קשה להוריד תחלואה שהסתננה לכאן כבר במרץ ועושה את זה בלי סגר, בלי לימודים בזום ובלי עוצר בחגים.

בליכוד מגיבים בסוג של טוקבק:

ולאחר מכן עוד עקיצה ילדותית:

בכלל, לילה פורה מאוד עבר על מפעיל החשבון של הליכוד:

קיש מסביר לקארה איפה הוא והממשלה טעו:

בגל"צ מדווחים כי קבינט הקורונה יתכנס ביום ראשון הקרוב. המומחים מבינים שלא צפויה להתקבל המלצתם להגבלת התקהלויות, אולם החלו לגבש את ההמלצות – שיהיו תלויות בנתונים מסוף השבוע.

דיווח בגל"צ: למרות הסתייגות רה"מ בנט – השר הורוביץ צפוי להיפגש בשבוע הבא עם אבו מאזן ברמאללה. רה"מ, שעודכן בדבר בפגישה, לא צפוי למנוע את קיומה.

סגירה