סקר: הליכוד מתחזק ל-34 מנדטים, מפלגות הקואליציה מקבלות יחד 59 מושבים בכנסת

בנט: המוסד ביצע בחודש שעבר מבצע לאיתור מידע על רון אחד ● דיווח: ראש המוסד טען שהמבצע היה נועז, אך נכשל; משרד ראש הממשלה: המבצע היה מוצלח ● נפתח המושב השני של הכנסת ה-24; בנט ספג קריאות ביניים רבות מהאופוזיציה כשנאם ● משרד ראש הממשלה על האירוע בקפריסין: איראן ביקשה לפגוע בישראלים, זהו לא אירוע פלילי; טדי שגיא לא היה היעד למתקפה

  • מליאת הכנסת, 4 באוקטובר 2021 (צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת)
    נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת
  • נשיא בית המשפט העליון אסתר חיות, ראש הממשלה נפתלי בנט, יושב ראש הכנסת מיקי לוי, נשיא המדינה יצחק הרצוג, ראש הממשלה החליפי ושר החוץ יאיר לפיד וראש האופוזיציה בנימין נתניהו, 4 באוקטובר 2021 (צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת)
    נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת
  • יושב ראש הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ' נושא דברים בישיבת סיעתו בכנסת, 4 באוקטובר 2021 (צילום: אוליבייה פיטוסי, פלאש 90)
    אוליבייה פיטוסי, פלאש 90
  • נשיא המדינה יצחק הרצוג ויושב ראש הכנסת מיקי לוי במליאת הכנסת, 4 באוקטובר 2021 (צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת)
    דני שם טוב, דוברות הכנסת
  • ראש הממשלה נפתלי בנט ליד קברו של שמעון פרס במלאת חמש שנים למותו, 4 באוקטובר 2021 (צילום: מרק ישראל סלם - פול [מתוך פלאש 90])
    מרק ישראל סלם - פול [מתוך פלאש 90]
  • יושב ראש יש עתיד יאיר לפיד נושא דברים בישיבת סיעה בכנסת, 4 באוקטובר 2021 (צילום: אוליבייה פיטוסי, פלאש 90)
    אוליבייה פיטוסי, פלאש 90

חברים בוועדה לבחירת שופטים מתנגדים למינוי חאלד כבוב, שופט בית המשפט המחוזי בתל אביב, לבית המשפט העליון – לאחר שקיבלו בימים האחרונים מידע על פגישתו עם אישי ציבור מוסלמים שתמכו במחבלים – כך מדווחים בהארץ. חבר בוועדה אמר: "מקום בעליון בוודאי לא ניתן לכבוב, אך גם במחוזי אין זה מן הראוי שישב שופט שנפגש עם מי שעודד פיגועים".

לפי המידע שהועבר לוועדה, ב-15 באוגוסט 2020 נפגש כבוב עם יוסף מוחמיר, יו"ר ארגון המורביטין המזוהה עם פתח, ועם עכרמה סברי – יו"ר המועצה המוסלמית העליונה ודרשן במסגד אל-אקצא שהיה המופתי של ירושלים. בפגישה ניתן לשופט מגן הוקרה על פעילות אביו, אשר "הדליק את הנר הראשון בתהלוכת השמירה על המסגדים והמקומות הקדושים ביפו".

השופט כבוב מסר באמצעות הרשות השופטת: "אביו של השופט כבוב, שהיה חבר קואופרטיב 'דן', עסק בפעילות ציבורית במשך כל חייו ופעל למען הקהילה בדרכי שלום ונועם. בשל פעילותו הענפה מינתה אותו ממשלת ישראל לעמוד בראש הווקף המוסלמי ביפו. הוא נפטר ב-2006. ב-2020 קיבל בנו של השופט הודעה על כוונה להעניק לסבו ז"ל מגן הוקרה על פועלו למען הקהילה ביפו.

"הפמליה, שלידיעת השופט הורכבה מבני משפחתו של המופתי בלבד – והוא אינו מכיר את פעילותם הציבורית של חבריה – התארחה אצל משפחה אחרת ביפו והגיעה לדקות ספורות לבית בנו של השופט כבוב, שם העניקו לו את מגן ההוקרה. במפגש הקצר השתתף השופט כדי לכבד את זכר אביו. במפגש לא נישאו דברים ולא התקיימה ארוחה. השופט אף לא ידע, עד הגעתו למפגש, על הזמנת נציגי תקשורת, ואין לשופט כל נגיעה למועד הענקת המגן. בנסיבות אלו לא ראה השופט מקום לדווח על כך לגורם כלשהו במערכת וכך נהג".

מיקי זוהר אמר ברשת ב' כי הסיכוי להעברת תקציב אכן גבוה אולם זו דווקא הזדמנות למפלגות לאחר מכן להעביר הצבעת אי אמון קוננסרוקטיבית. זוהר ציין כי לא כל חברי הקואליציה מרוצים. לדברי זוהר מפלגות הקואליציה נמצאות בשלטון אולם לא מעבירים בדל של אג'נדה או ערכים – משמאל ומימין.

דודי אמסלם מצטרף לקוצפים על חברי מרצ:

הלילה כמובן הגיב גם ראש האופוזיציה נתניהו:

אמש: איילת שקד בתשובה החלטית לאבו מאזן.

סמוטריץ' בתגובה:

בועז טופורובסקי ברשת ב': "אנחנו מכירים את הצביעות של אבו מאזן, אבל נכון שניפגש איתו. יש עתיד הצהירה את מחויבותה לגבי ההפרדה שצריכה להיות בין ישראל לבין הפלסטינים".

השרה פרקש הכהן אמרה בגל"צ: "לא רואה פגם בלשבת ולנהל שיח. מאמינים שצריך לחזק את המתונים על פני הקיצוניים. הדבר צריך לעשות מול שר הביטחון ומול גורמים להם יש תועלת בפגישה".

סגירה