לאחר שהתעלם מבנט בטקס במטה השב"כ, ספג נתניהו קריאות ביקורת מהקהל

ראש האופוזיציה הזכיר בפתח דבריו את הנשיא, את שר הביטחון , את ראש הארגון היוצא והנכנס, אך נמנע מלברך את ראש הממשלה; רונן בר: "כאן בשב"כ אין פוליטיקה" ● ראש אגף המבצעים לשעבר במשטרה בוועדת החקירה לאסון במירון: המפכ"ל דחה את המלצתי להגביל את מספר המשתתפים בהילולה ● גדי יברקן נגד ניצן הורוביץ: מה שיש לו למכור זה את היותו גיי ואשכנזי

ראש האופוזיציה בנימין נתניהו נושא דברים בכנס של קבוצת "בשבע" בירושלים, 1 באוגוסט 2021 (צילום: נעם רבקין פנטון, פלאש 90)
נעם רבקין פנטון, פלאש 90
ראש האופוזיציה בנימין נתניהו נושא דברים בכנס של קבוצת "בשבע" בירושלים, 1 באוגוסט 2021

מדוע היה חסר חלב בספטמבר? שמחה רוטמן מתקן את עודד פורר שמבקש ממנו להקשיב לכל דבריו.

זאב אלקין הגיב בגל"צ לאירוע בבנימין בו תקף מתנחל קצין וחייל צה"ל בגז פלפל בדברים: "צריך לתפוס את מי שעשה את זה ולמצות איתו את הדין. כל התקפה נגד לוחמי צה"ל היא בלתי נסבלת – לא משנה על ידי מי"

מאחורי המליאה התקיימה אתמול שיחה בין פינדרוס לחברי ליכוד שלא השתתפו בהצבעה על חוק הקנאביס של הקואליציה. על פי הדיווח ברשת ב' פינדרוס זעם ואמר שבסוף ביהדות התורה יצביעו בעד התקציב.

האם אלי אבידר יתפטר אם לא יקבל תיק משמעותי? עידית סילמן אמרה ב-103fm כי היא "לא חוששת מהאיום שלו. לא ראיתי שום איום מפורש. הקואליציה הוכיחה את היכולת שלה לעמוד באתגרים גדולים גם בנושא התפקידים. בטוחה שימצאו פתרונות".

שרן השכל ברשת ב' על חוק הקנאביס שעבר אתמול בטרומית: "חשוב שנדון ונבין כיצד אנחנו כולים למנוע זליגה של קנאביס רפואי, אבל אנחנו לא יכולים להעניש אוכלוסייה שלמה. אנחנו גם לא רוצים שהתרופה תגיע לשוק השחור. בגלל זה דיברנו והגענו להסכמות. ברע"ם מבינים את הצורך גם של הציבור שלהם בתרופות".

לדברי השכל, הורוביץ לא מתנגד לחוק אלא שיש שיח הוא האם נכון להעביר את השינויים בתקנות או בחקיקה. "אני חולקת על דעתו", אמרה השכל, "אני עוסקת בנושא כבר 6 שנים. לא רק אני גם יואב קיש עסק בזה ולא הצליח להזיז כלום – כי הפקידות לא מעוניינת בזה".

לגבי ההצבעה השכל אמרה: "הליכוד לא היו מתואמים איתנו. סוכם שם שיהיה חופש הצבעה – ובשנייה האחרונה, כנראה משהו אישי נגדי, בסיעה שינו את החלטתם. היו חברי כנסת שהבינו שגם ככה החוק יעבור ונמנעו מהצבעה, ואני גאה בהם שהם ככה מתעוררים, וחושבים על טובת המדינה".

סגירה