דיווח: ברע״ם מצפים להסדרה בעזה אחרי העברת התקציב

קולט אביטל: נפגשתי עם עוד אישה שנפגעה מפרס ● בנט על התעלמות נתניהו ממנו בנאומו: ערעור על לגיטימיות הממשלה היא דבר מסוכן ● הליכוד: בנט כל כך ״ממלכתי״ שהוא ״שכח״ להזכיר את ראש הממשלה נתניהו בטקס האזכרה לנשיא פרס ● מירי רגב: מרב מיכאלי משקרת לגבי החוק נגד שכחת ילדים ברכב ● לפיד ספד לחבר הפרלמנט הבריטי שנרצח: היה ידיד אמת של ישראל

יושב ראש רע"ם, מנסור עבאס, במליאת הכנסת, 26 באפריל 2021 (צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת)
נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת
יושב ראש רע"ם, מנסור עבאס, במליאת הכנסת, 26 באפריל 2021

סגן השרה יאיר גולן התייחס לכאוס בלבנון בריאיון לגלי צה"ל: "כל מרחב לא נשלט קורא דרור לקיצוניים, איראן הבינה את זה ולכן היא כ"כ חזקה בלבנון. השאלה היא האם נוכח הקריסה האזרחית תישמר היציבות הביטחונית, ואת זה אין לדעת. ישראל צריכה להשפיע על המצב שם כמה שניתן, אם ניתן".

ח"כ יאיר גולן (צילום: FLASH 90)
ח"כ גולן (צילום: FLASH 90)

מנהלת מחלקת ירדן–סוריה–לבנון במשרד החוץ התייחסה לביקורת של יושב ראש האופוזיציה בנימין נתניהו להסכם המים עם ירדן. בריאיון לגלי צה"ל אמרה: "אנחנו לא נותנים לירדן מים ללא תמורה, הירדנים משלמים על כך מחיר מלא. היציבות והשלום הם אינטרסים אסטרטגיים של ישראל".

חבר הכנסת אופיר סופר בתגובה לפרסום בישראל היום כי ארה"ב תכפה את פתיחת הקונסוליה הפלסטינית בירושלים: "מחיר המנהיגות החלשה מביא לפגיעה קשה בריבונות על ירושלים. כל יום בממשלת בנט–לפיד הוא נזק דיפלומטי אדיר לישראל ואף מחיקת הישגי העשור האחרון בתחום".

אופיר סופר (צילום: גרשון אלינסון/פלאש90)
אופיר סופר (צילום: גרשון אלינסון/פלאש90)

ארה"ב מתכוונת לכפות על ישראל באופן חד צדדי את פתיחת הקונסוליה הפלסטינית בירושלים, כך פורסם בישראל היום על פי שני מקורות בוושינגטון המעודכנים במדיניות הממשל.

ברקע הירידה בתחלואה – מנכ"ל משרד הבריאות הפרופסור נחמן אש בריאיון לרדיו 103fm: "אני חושש שהתחלואה עלולה לעלות שוב בחורף. הפעם נהיה יותר זהירים – לא נוריד את המסכות בקרוב והתו הירוק יימשך לאורך קצת יותר זמן.

"מקווה ומעריך שההגנה של המנה השלישית תימשך יותר זמן. זה ברור שמספר הנוגדים ירד, אבל מקווה שזה לא יהיה בצורה כזו שנצטרך להתחסן שוב בעוד חצי שנה".

סגירה