״היא מותשת כי היא רצה לעשות בוטוקס בקליניקה שלה״

ריי ביטון בתגובה: מצרה על כך ששר האוצר בוחר להתעסק בי במקום לנסות לפתור את המשבר ● בן ברק: אבו הזאז לא שותפה בדיונים ואין לה גישה למחשבים ● אלקין: טעות לרוץ ולקנות דירות חדשות עכשיו ● הממשלה אישרה להרחיב את סמכויות החיפוש של המשטרה ● הקצין שדחף פעיל שמאל בהר חברון לא יקודם שלוש שנים ● נתניהו לא יגיע לטקס הממלכתי לזכרו של רבין

אביגדור ליברמן (צילום: יונתן זינדל/פלאש90)
יונתן זינדל/פלאש90
אביגדור ליברמן

ממונה הקורונה הפרופסור סלמאן זרקא אמר הבוקר בריאיון לכאן רשת ב כי אינו ממליץ על הקלות משמעותיות. "גל התחלואה הרביעי עדיין כאן, מוקדם לסכם אותו ויש לצאת ממנו באיטיות ובזהירות". על חיסוני ילדים אמר: "אנו נערכים לכך וממתינים להחלטת מנהל התרופות והמזון האמריקאי".

ממונה הקורונה הפרופסור סלמאן זרקא, 29 באוגוסט 2021 (צילום: Olivier Fitoussi/Flash90)
ממונה הקורונה זרקא, 29 באוגוסט 2021 (צילום: Olivier Fitoussi/Flash90)

החל מהבוקר (ראשון) התו הירוק הישן יצא משימוש וחלה חובה לסרוק את הברקוד על גבי התו הירוק החדש. זאת לאחר שהמהלך נדחה בשל בעיות טכניות.

בדיקה של התו הירוק בכניסה לתיאטרון (צילום: יונתן זינדל/פלאש90)
בדיקה של התו הירוק בכניסה לתיאטרון (צילום: יונתן זינדל/פלאש90)

ברקע התקפת הסייבר נגד בית החולים הלל יפה: משרד הבריאות עדכן הבוקר כי במהלך סוף השבוע זוהו ניסיונות חדשים למתקפות סייבר נגד מספר בתי חולים וארגונים רפואיים. "הערכות מוקדמת ותגובה מהירה של המרכז והצוותים בשטח בלמה את הניסיונות ולא נגרם נזק".

השר לביטחון הפנים עמר בר־לב בריאיון לכאן רשת ב על המאבק באלימות בחברה הערבית: "אני מצפה שהציבור ירגיש שההידרדרות שחלה בתקופה האחרונה תיעצר בתוך סדר גודל של שישה חודשים, ולאחר מכן המצב יתחיל להשתפר".

על ביקורת ראש אגף המבצעים במשטרה לשעבר נגד המפכ"ל: "למשטרה יש משימות גדולות. חשוב זה שצמרת המשטרה, בהובלת המפכ"ל, תעסוק במשימה העיקרית. הדברים האחרים לא מוסיפים לה. זה שאנשים לא תמיד מרוצים, יש תמיד. אני ישן טוב בלילה".

השר לביטחון פנים עמר בר-לב וראש הממשלה נפתלי בנט בחפ"ק החיפוש אחר האסירים הנמלטים מכלא גלבוע, 10 בספטמבר 2021 (צילום: דוברות המשטרה)
בר־לב ובנט בחפ"ק החיפוש אחר האסירים הנמלטים מכלא גלבוע, 10 בספטמבר 2021 (צילום: דוברות המשטרה)

ח"כ אופיר אקוניס התייחס בריאיון לכאן רשת ב לאפשרות שבנימין נתניהו יפרוש אחרי העברת התקציב: "שמעתי את הגיחוך של נתניהו בנושא. פועלים יום ולילה שהתקציב לא יאושר ונלך לבחירות, או שגנץ יסכים להשתתף באי אמון".

סגירה