מיום ראשון הקרוב יורחב מתווה הכיתה הירוקה לגני הילדים, למעונות היום וליישובים צהובים

הורוביץ הציג מתווה חדש לתורנויות: עד סוף 2025 כל משמרות המתמחים יקוצרו ● לפיד: "צאצאיו האידאולוגיים של יגאל עמיר יושבים היום בכנסת"; בתגובה לדברים עזבו חברי הציונות הדתית את ישיבת הכנסת ● נכדו של רבין תקף את נתניהו: "שלטון העם ניצח את שלטון היחיד" ● נתניהו:" 26 שנים יש מי שמשתמש בימי הזיכרון לרבין כדי לנגח חלק עצום מהעם ואת מי שמייצג אותו"

  • שר הבריאות ניצן הורוביץ משוחח עם אנשי צוות רפואי בבית החולים שערי צדק בירושלים, 18 באוקטובר 2021 (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
    יונתן זינדל, פלאש 90
  • ראש הממשלה נפתלי בנט בטקס האזכרה לזכר יצחק רבין בהר הרצל בירושלים, 18 באוקטובר 2021 (צילום: Debbie Hill/Pool via AP)
    Debbie Hill/Pool via AP
  • מליאת הכנסת בדקת הדומייה לזכר יצחק רבין, 18 באוקטובר 2021 (צילום: נועם מושקוביץ, פלאש 90)
    נועם מושקוביץ, פלאש 90
  • נשיא המדינה יצחק הרצוג בטקס האזכרה ליצחק רבין בבית הנשיא בירושלים, 18 באוקטובר 2021 (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
    יונתן זינדל, פלאש 90
  • עורכו לשעבר של אתר "וואלה!" אבירם אלעד בבית המשפט המחוזי בירושלים, 18 באוקטובר 2021 (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
    יונתן זינדל, פלאש 90

לא ברור מה יואב קיש רוצה ממרב מיכאלי – אולי יגיע הסבר בהמשך.

מיכאלי אתמול:

גדעון סער התראיין ברשת ב' ובין השאר אמר כי התיקון שיאפשר למשטרה לחפש בלי צו "נחוץ מול איום מציאותי שגובה קורבנות".

לדברי שר המשפטים גם היום משטרה יכולה לבצע חיפוש והתיקון החדש מתייחס לסיטואציה מאוד ספציפית בה יש חשד להעלמת ראייה. השר ציין כי "80% ממעשי הרצח במגזר הערבי לא מפוענחים".

סער הוסיף: הצעת החוק מאוזנת. הכרח בל יגונה. מאחר ועלו חששות הלכנו להוראת שעה. עוד אמר: "בוחנים חוקים נוספים בנוגע למעצרים ונגד תופעת הפרוטקשן. חייבים לתת למשטרה ולרשויות אכיפת החוק כלים להתמודד, תוך שמירה על עקרונות היסוד של השיטה. היעדר שיתוף הפעולה מצד החברה מקורו בפחד, ולכן צריכים לשפר את הכלים".

על התהליך המדיני אמר סער: "אנחנו לא מתנגדים. השאלה מה התהליך ותנאיו. הרשות הפלסטינית פועלת בכלים מדיניים כאוייב ולכן אנחנו לא מוכנים לתת בעיוורון כוחות ונכסים שיאיימו בעתיד על מדינת ישראל. הקמת מדינה פלסטינית זו סכנה גדולה לביטחון המדינה".

בנט צפוי ימריא ביום שישי הקרוב למוסקבה לפגישה ראשונה עם נשיא רוסיה, ולדימיר פוטין, ולבקש ממנו להרחיק את האיראנים מגבולה הצפוני של ישראל – כך מדווח העיתון "ישראל היום".

נשיא רוסיה ולדימיר פוטין, ספטמבר 2021 (צילום: Sergei Guneyev, Sputnik, Kremlin Pool Photo via AP)
נשיא רוסיה ולדימיר פוטין, ספטמבר 2021 (צילום: Sergei Guneyev, Sputnik, Kremlin Pool Photo via AP)

בר-לב על חוק החיפוש בגל"צ: "אני לא עיוור למדרון החלקלק. הפשיעה ברחוב הערבי עברה כל גבול, זו קריאת תיגר על ביטחון מדינת ישראל. אם רוצים להיאבק בזה, אי אפשר להשתמש באותם כלים שהיו עד היום ולחשוב שזה יצליח".

על הקואליציה אמר: "נכון שיש חילוקי דעות, אבל אני לא מוטרד, התקציב יעבור תוך שבועיים. אחר כך נוכל לעבור להתעסק בנושאים נוספים. אנחנו בוחרים להסתכל על חצי הכוס המלאה ועל ההסכמות בינינו".

אלי אבידר על ליברמן, בשיחה סגורה שהובאה ברשת ב': "הוא הציע לי את אותו התפקיד של שר במשרד האוצר. פרצתי בצחוק. אמרתי לו תודה רבה, זה תפקיד חשוב אבל אני מוותר. אם היית צריך אותי לא היית נותן שני משרדים לעודד פורר ולי משאיר את הקשר עם ה-OECD. אז לפחות אל תעבוד עליי, לא יצא לך שם של שקרן עד היום".

סגירה