לראשונה אותר בישראל חולה קורונה שנדבק בתת זן חדש של וריאנט דלתא

סער פרסם תזכיר חוק המגביל את הטלת הרכבת הממשלה על נאשם בפלילים ● איימן עודה דחף את בן גביר, כשהשניים התעמתו בבית החולים קפלן ● דיווח: נתניהו העביר מסר לפוטין - "אשוב ללשכת ראש הממשלה בקרוב מאוד" ● כוכבי מעוניין לפרסם ספר שחיבר ● בשל היענות נמוכה, בוטלה העצרת השנתית לזכר רבין ● בקשת פאינה קירשנבאום נדחתה: תחל לרצות את עונשה בדצמבר

בדיקות קורונה בנמל התעופה בן-גוריון, 8 במרץ 2021; למצולמים אין קשר לדיווח (צילום: פלאש 90)
פלאש 90
בדיקות קורונה בנמל התעופה בן-גוריון, 8 במרץ 2021; למצולמים אין קשר לדיווח

סגן שרת הכלכלה יאיר גולן ממרצ: "נתניהו מסוכן לישראל הרבה יותר מכל איום חיצוני. לידו יש גורמי ימין קיצוני שפעילותם האלימה נראית בכל שבוע. צאצאיו האידאולוגיים של יגאל עמיר הם ציבור לא לגיטימי בכנסת. נציגם המובהק – איתמר בן גביר".

ח"כ יאיר גולן (צילום: FLASH 90)
יאיר גולן (צילום: FLASH 90)

שר הבריאות ניצן הורוביץ בריאיון לכאן רשת ב על משבר המתחמים: "במסגרת ההסכם שנחתם נתנו אבני דרך. צריך להבין שהרכבת הזו יצאה מהתחנה, והמתמחים צודקים. אי אפשר לעבוד בצורה הזו יותר. צריך להבין שהנורמה תשתנה, וכמו כל שינוי הוא מלווה בהתנגדויות, אבל צריך להבין שאנחנו הולכים לשינוי הזה, הוא קורה ויתחיל להתבצע בחודשים הקרובים".

שר הבריאות ניצן הורוביץ משוחח עם אנשי צוות רפואי בבית החולים שערי צדק בירושלים, 18 באוקטובר 2021 (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
הורוביץ משוחח עם אנשי צוות רפואי בביה"ח שערי צדק בירושלים, 18 באוקטובר 2021 (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

בריאיון לגלי צה"ל גיבה את דברי השר יאיר לפיד שטען כי צאצאיו האידאולוגיים של יגאל עמיר יושבים היום בכנסת ישראל: "לפיד צודק ב־100%. בן גביר עדיין מחזיק באותה אידאולוגיה נתעבת ונמצא בכנסת בחסות נתניהו. הממשלה הזו הצילה אותנו מהם".

חבר הכנסת ולדימיר בליאק: "כשצאצאיו האידאולוגיים של יגאל עמיר, שיושבים בכנסת, מקבלים את האמת בפנים, זה גורם להם לטנטרום בכייני בלתי נשלט".

מנכ"ל משרד הבריאות הפרופסור נחמן אש נגד שר האוצר אביגדור ליברמן בריאיון לרדיו 103fm: "אני חושב שהאמירה שלו על ריי ביטון ממש לא ראויה. צריך לכבד את האנשים ואין מקום לתקיפה אישית. לא הייתי נכנס גם לשכר המתמחים – אם מחלקים את השכר שלהם לשעה מגיעים למספרים נמוכים".

הוויכוח על הקרדיט: השרות פנינה תמנו שטה ואורית פרקש הכהן מכחול לבן התעמתו בצעקות באופן חריג במשרד ראש הממשלה מוקדם יותר השבוע, כך פורסם בכאן רשת ב.

על פי הפרסום, הרקע לעימות היה הקרדיט סביב החלטת ממשלה שעסקה בקליטת עולם מהנדסים לעבודה בסיוע המדינה. אחרי שפרקש־הכהן ביקשה מדובר ראש הממשלה לנסח איתו את הודעת הדוברות שתצא בתום הישיבה, השרה תמנו־שטה צעקה לעברה: "את מתנהגת כמו גנבת. את לא משנה פסיק מההודעה". פרקש־הכהן צעקה בחזרה: "יא הזייה. אני לא המזכירה שלך. את אישה משוגעת".

האירוע התרחש לעיני שרים ויועצים. מלשכות שתי השרות בחרו שלא להגיב לדברים.

אורית פרקש-הכהן בירושלים, 9 ביוני 2020 (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אורית פרקש הכהן בירושלים, 9 ביוני 2020 (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
סגירה