בעקבות לחץ ישראלי הקפיא ממשל ביידן את היוזמה לפתוח מחדש את הקונסוליה בירושלים

וושינגטון לא מעוניינת בעוד חזית מול ישראל בנוסף למחלוקת לגבי איראן ● בנט והורוביץ נסוגו מהדרישה לחייב מבקרים בקניונים לענוד צמידי זיהוי ● משרד הבריאות ממליץ להגדיר את איחוד האמירויות, צרפת וספרד כמדינות אדומות ● פאינה קירשנבאום החלה בריצוי עשר שנות המאסר שנגזרו עליה ● כדי להבטיח רוב לקואליציה הגיעה שירלי פינטו להצבעה בכנסת שישה ימים אחרי שילדה

קונסוליית ארה"ב בירושלים, 27 באוקטובר 2021 (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)
Yonatan Sindel/Flash90
קונסוליית ארה״ב בירושלים, 27 באוקטובר 2021

פאינה קירשנבאום, לשעבר סגנית שר הפנים וחברת כנסת מטעם "ישראל ביתנו", נכנסה לכלא הנשים נווה תרצה ברמלה ותרצה עונש של 10 שנות מאסר שנגזרו עליה בגין לקיחת שוחד.

השר עמר בר-לב מתראיין לידיעות אחרונות ובין השאר אומר כי אנשים בחברה הערבית אומרים לו שהם מרגישים שינוי. על הציוץ שלו על אלימות המתנחלים הוא אומר – "ממש לא טעיתי".

מוסי רז מגיב לדברי ראש הממשלה אתמול ואומר: לא, אלימות של מתנחלים היא לא שולית. זו תופעה שידועה בכל העולם כתופעה שהולכת וגדלה. עצם ההתקפה על בר לב היא ֿהפרעה במילוי התפקיד שלו. רז הוסיף כי בר-לב נלחם כנגד כל סוגי האלימות והוא לא הכליל את כל המתנחלים – ברור שרובם לא עושים את זה. אני גם לא אומר "אלימות המתנחלים" אלא אלימות של מתנחלים – אז לבוא לתקוף אותו? הוא רק הצביע על זה שיש בעיה. כל מי שתקף אותו נתן גיבוי לאלימות מתנחלים, וגם שקד גיבתה את האלימות. זכותה לכתוב שהם מלח הארץ – אבל זה לא משנה כמה טוב בן אדם עשה – ואני מדבר על אדם אחד ואם הוא אלים צריך לטפל בו.

רז הוסיף "בר-לב רק דיבר – הוא אפילו לא טיפל באלימות".

בגל"צ מדווחים כי בנט אמר אתמול על מבצע החיסונים: "הקצב לא מתקבל על הדעת, הגענו לקצה חוסר ההצלחה בחיסוני הילדים ובמנת הדחף. זה הזמן להדק את הגבולות".

השר הנדל על אמירות בר-לב ברשת ב': "דבריו היו ליקוי מאורות. המשימה הכי חשובה ביו"ש היא להילחם בטרור הפלסטיני. אם בא מישהו מחו"ל עם תפיסה מעוותת, אנחנו אלה שצריכים לשים את הדברים על דיוקם".

סגירה