ליברמן: "די לפוליטיזציה והפופוליזם על גבי המורים"

ראשי המשותפת נפגשו ברמאללה עם ראש המודיעין הפלסטיני ● דיווח: בל"ד במגעים לצירוף העיתונאי גדעון לוי לרשימה ● הליך ההסגרה של שי אביטל יימשך שבועות ● פוליטיקאים מבכים את מותו של ראש העיר יבנה צבי גוב-ארי ● קרן ברק על היעדר נשים ברשימת הליכוד: "מצפה מנתניהו שיתערב" ● עתירה מערערת על תוצאות הפריימריז בליכוד: "להצעת נתניהו לשריונים נוספו 3,812 קולות"

שר האוצר במסיבת עיתונאים במשרד האוצר בירושלים. 17 באוגוסט 2022 (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)
Yonatan Sindel/Flash90
שר האוצר במסיבת עיתונאים במשרד האוצר בירושלים. 17 באוגוסט 2022

לפי רויטרס, ממשלת ארה"ב צפויה להעביר לאוקראינה סיוע צבאי נוסף בגובה של כ־800 מיליון דולר, עליו יכריזו הנשיא ג'ו ביידן בהמשך היום.

ח"כ מתן כהנא בריאיון ל"ישראל היום" על ממשלת האחדות: "הלכנו לממשלה הזאת מאילוץ, אבל הבנתי מהר מאוד שהממשלה הייתה חסרה. מה שגנץ רוצה לעשות זה להביא גם את החרדים ואת הליכוד. אחרים לא עשו את השינוי הזה. סילמן פירקה את הממשלה הזאת בשביל עתיד פוליטי. התירוץ שלה היה הסיפור של החמץ – הרי זה חירטוט, היו אותם נוהלי חמץ כמו בממשלה של הליכוד".

על השאלה אם הוא בעד הפגישות עם יו"ר הרשות הפלסטינית מחמוד עבאס אמר: "אנחנו לא בוחרים את המנהיגים של האויבים שלנו. אני בעד כל פגישה שחשובה לביטחון מדינת ישראל, ואם יש משהו שנדרש לביטחון – זו טעות חמורה לא לעשות את זה. אם הייתי שר הביטחון, והייתי חושב שצריך להיפגש עם אבו מאזן כדי לחזק את ביטחונה של ישראל – הייתי עושה מה שצריך. אני סומך על גנץ שכשהוא מחליט להיפגש עם מישהו, הוא רואה את הביטחון לנגד עיניו".

מתן כהנא בכנסת, 15 באוגוסט 2022 (צילום: אורן בן חקון/פלאש90)
מתן כהנא בכנסת, 15 באוגוסט 2022 (צילום: אורן בן חקון/פלאש90)

המודיעין הצבאי האוקראיני טוען ש"רוסיה עלולה לעשות היום פרובוקציה" בתחנת הכוח הגרעינית בזפוריז'יה. אתמול הזהיר נשיא טורקיה רג'פ טאיפ ארדואן במהלך הפגישה עם מקבילו האוקראיני וולודימיר זלנסקי מפני אסון גרעיני כפי שאירע בצ'רנוביל לפני 36 שנים.

ח"כ מיכל רוזין, חברת ועדת חוץ וביטחון, בריאיון לכאן רשת ב: "טראמפ ונתניהו עשו טעות. אסור היה לעצור את המשא והמתן ואת הסכם הגרעין. עצירת ההסכם גרמה לכך שאיראן התקדמה לעבר יכולות שלא היו לה לפני. היא לא יכולה ולא קרובה עדיין להגיע לפצצה. אבל יש לה יכולות התקפה אחרות".

מיכל רוזין (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)
מיכל רוזין (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

השר אביגדור ליברמן התייחס להסכם הגרעין המסתמן בחשבון הטוויטר שלו: "פרטי ההסכם המזעזע שמתגבש בין המעצמות לאיראן כפי שפורסם באתר החדשות פוליטיקו, אל־ערביה ובכלי תקשורת איראניים, הן של המשטר והן של האופוזיציה, משמעותן רק דבר אחד – תוך חמש שנים איראן היא מדינה בעלת נשק גרעיני, קרי מדינה עם ארסנל טילים גרעיניים שיוכלו לפגוע בכל נקודה במדינת ישראל.

"הנגזרת מכך שמדינת ישראל חייבת לבחון היערכות מחדש של כל המערכות הביטחוניות והאזרחיות ויפה שעה אחת קודם".

סגירה