אוקטן 95, סולר או תפוזים?

איור: ניר מולד
איור: ניר מולד

יום חורפי אחד בתחנת דלק בגבעתיים, בעודי מתדלק את הג'וימקס שלי – גולדין בשבילכם- באוקטן 95 בציר 2009, הפציע מולי לפתע מתדלק רוסי עגמומי ופנה אלי בדין ודברים כדלקמן:

תפוזים?

מה?

תפוזים.

מה תפוזים?

אתה רוצה תפוזים?

איזה תפוזים?

תפוזים. אתה רוצה, כן או לא?

אני לא יודע על מה אתה מדבר

יש פה תפוזים. רוצה לקנות?

באותו רגע הבחנתי שעל המשאבה של שירות עצמי מונחת לה ערימת תפוזים מתים, מאופסנים בתוך אריזת רשת מחוררת ואוורירית, שמאפשרת להם לספוג את כל אדי הדלק והבנזן שכה חיוניים להתפתחות התקינה של השמנמוך הגבעתיימי.

סירבתי בנימוס, ובעודי שועט הביתה התחלתי דווקא לחבב את אותו מתדלק, שהיה מן הסתם מהנדס מכרות בארץ הולדתו, ובארץ הקודש עבר שידרוק לתפקיד חוטב עצים ושואב דלק, אבל משהו בנפשו בכל זאת לא מוותר והוא מנסה לחשוב מחוץ לקופסא ולהרחיב את מגוון השירותים המצומצם, שמקום עבודתו מספק ללקוחות.

תוך דקה התחלתי לפנטז על תחנת הדלק העתידית, בה כל לקוח יזכה למטריית שירותים מרהיבה שכוללת אופציות נוספות רבות פרט לתידלוק: כל לקוח יוכל לדאוג שם לצרכים הבסיסיים של רכבו, גופו ונפשו. לא נותר אלא לאנמץ את זה, ואפילו להפוך את תחנת הדלק הזו ל"ראנינג גג" בפרק השני של "גויאבות בערפל":

 

הסקץ' הראשון:

הסקץ' השני:

והפרק המלא:

 

ניר מולד (נירמו) הוא קריקטוריסט, תסריטאי ובמאי אנימציה. מנהל את סטודיו "ארמדילו הפקות מצויירות". הוציא לאור את ספרי הקריקטורות "צלילי המוסאקה" (אוסף גג-קרטונז שפירסם בשנות התשעים בעיתונים רבים בארץ) ואת ספר הקריקטורות "שלפוחיות" (בשיתוף עמוס אלנבוגן), את סדרות האנימציה "גוגי ומגוגי" (2011) ו"רפפורט" (2012) ובימים אלו משיק את העונה הראשונה של סדרת הסקצ'ים המצויירת "גויאבות בערפל". מזל עקרב, חובב חצילים. http://www.studioarmadillo.co.il

פוסטים המתפרסמים בבלוגים של זמן ישראל מייצגים את כותביהם בלבד. הדעות, העובדות וכל תוכן המוצג בפוסט זה הם באחריות הבלוגר/ית וזמן ישראל אינו נושא באחריות להם. במקרה של תלונה, אנא צרו קשר.
עוד 181 מילים
סגירה