אנשים על ארבע דונאלד טראמפ - פיטבול אמריקאי

איור: יונתן שתיל
איורף יונתן שתיל

בבלוג שלי – אנשים על ארבע, אני משווה אנשים ידועים לחיות ידועות. לא על פי המראה החיצוני אלא על פי התכונות. הצייר המוכשר יונתן שתיל מיטיב לצייר את הרעיונות שלי. היום לקחתי את אחד הפוליטיקאים הידועים והמשפיעים בעולם – דונאלד טראמפ וחיפשתי עבורו חיה מתאימה. זה לא היה קשה – כלב הפיטבול האמריקאי מתאים לו כמו כפפה.

דונאלד טראמפ ידוע במיזגו הסוער, שגורם לו לומר כל מה שעולה בדעתו ולהתנפל על כל מי שלא מוצא חן בעיניו. כלב הפיטבול ידוע בלסתות החזקות שלו, היודעות להנעל על המטרה בלי להרפות.

טראמפ, כמו כלב הפיטבול החזק, כשהוא תופס בשיניו נושא מסוים הוא לא מרפה ממנו. כמו ההגירה הלא חוקית לארה"ב והחומה בגבול מקסיקו, למשל.

התכונה שאנחנו אוהבים בכלבים – שהם אומרים ומתנהגים על פי האמת שלהם ולא על פי כללים צבועים של פוליטיקלי-קורקט – כך גם דונאלד טראמפ, שלא מתבייש לתקוף בצורה גלויה את הטרור המוסלמי ואת נציגיו בעולם, ואין לו כל בעיה לומר לאנשים בפרצוף או בטוויטר, את מה שהוא חושב עליהם.

אני, כווטרינר מנוסה, יודע שהפיטבול הוא בעצם כלב חביב וחברותי שצמא לתשומת לב, חום ואהבה – נראה לי שכך גם דונאלד טראמפ.

ד"ר רפי קישון הוא בעל כמה תארים: ווטרינר, מרצה ואיש תקשורת ומדיה. אבל התואר הראשון שלו הוא: הבן הבכור של אפרים קישון - גדול ההומוריסטים ואנשי הקולנוע בישראל. לד"ר רפי קישון יש הופעה הומוריסטית ייחודית, מצחיקה ומצליחה, בשם: ״אפרים קישון - ההומור, הבידור והסרטים״ בתאטרון הקאמרי בתל אביב, וברחבי הארץ, כולל חוגי-בית ואירועי תרבות רבים. מופע הומור נוסף שלו עוסק באביו אפרים קישון ובפוליטיקה הישראלית: "פוליטיקה זה דבר מצחיק".רפי מרצה גם על ההומור היהודי , על אהבה מהסרטים , על ההומור שמאחורי הפוליטיקה , וגם על חיות וחיוכים , עולם החיות המופלא, האבולוצייה של האדם הקוף ועוד. לרפי דף פייסבוק פעיל שבו הוא מפרסם יום יום את הגיגיו בכל התחומים. אם אתם רוצים להזמין את המופע שלו - התקשרו או כתבו לו ישירות: 054-7475599, rafi@kishon.com

יונתן שתיל הוא מאייר וקריקטוריסט. אייר במספר מקומונים ("במקום", "מלאבס" ו"צומת השרון"), אייר את הספר "אנשים על ארבע" שכתב ד"ר רפי קישון ובהמשך אייר לטור משותף איתו במגזין "עיתון חי". עבודות נוספות, קריקטורות ואיורי דמויות ונוף, אפשר לראות בדף האינסטגרם שלו

פוסטים המתפרסמים בבלוגים של זמן ישראל מייצגים את כותביהם בלבד. הדעות, העובדות וכל תוכן המוצג בפוסט זה הם באחריות הבלוגר/ית וזמן ישראל אינו נושא באחריות להם. במקרה של תלונה, אנא צרו קשר.
עוד 179 מילים
סגירה