דיווח: עוד חמש חברות ענק מוציאות כספן מישראל

דיווח: לדרישת שרה נתניהו, השב״כ ביקש מהמדינה מימון עבודות לא חיוניות בביתה בקיסריה ● דיווח: היועמ״שית תתנגד לחוק גירוש משפחות מחבלים בשבוע הבא ● ליברמן קורא להחרמת ההצבעות על רפורמת המשפט במליאה ● לפיד תומך בשביתה ביום שני; רוטמן: מנהל קמפיין BDS ● חולדאי מאשר לעובדי עיריית ת״א לשבות ● ההצבעות בוועדה על סעיפי הרפורמה נדחו לשבוע הבא

בנימין נתניהו ויריב לוין במליאת הכנסת, 21 בנובמבר 2022 (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
יונתן זינדל, פלאש 90
בנימין נתניהו ויריב לוין במליאת הכנסת, 21 בנובמבר 2022

שר התקשורת שלמה קרעי הודיע כי לא יציג "לעת עתה" את "הרפורמה בשוק התקשורת". השר לא סיפק מועד חלופי למסיבת העיתונאים.

רעידת אדמה בעוצמה 3.5 הורגשה הלילה בישראל, מוקד הרעש – 15 קילומטרים דרומית־מזרחית לאריאל. מפיקוד העורף נמסר כי לא הופעלה התרעה משום שהרעידה "לא סיכנה חיי אדם".

רעידת האדמה בטורקיה: כוח החילוץ של צה"ל נחת בטורקיה על מנת להקים בית חולים שדה ולהגיש סיוע רפואי לנפגעי אסון רעידת האדמה.

צוותי חירום מחפשים ניצולים בהריסות מבנה בגזיאנטפ, טורקיה. 6 בפברואר, 2023 (צילום: AP Photo/Mustafa Karali)
צוותי חירום מחפשים ניצולים בהריסות מבנה בגזיאנטפ, טורקיה. 6 בפברואר, 2023 (צילום: AP Photo/Mustafa Karali)

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר התייחס בטוויטר לעלייה הדרמטית במתן רישיונות נשק: "כל הכבוד לאגף כלי ירייה". השר גם התייחס לדחיית הבקשה של עורך הדין דוד חודק, שאמר בכנס לשכת עורכי הדין באילת: "אם מישהו יכריח אותי לחיות בדיקטטורה, ולא תהיה לי ברירה – לא אהסס להשתמש באש חיה": "מי שמאיים להשתמש בנשק ולפתוח במלחמת אחים לא אמור לקבל נשק".

ח"כ חנוך מילביצקי מהליכוד בריאיון לגלי צה"ל על המהפכה המשפטית: "אנחנו מייחלים להידברות קונסטרוקטיבית. לא קיבלנו שום מסמך מהאופוזיציה שאומר, 'תקשיבו, זו ההצעה הנגדית שלנו', כל מה שיש זה המשך הניסיון לייצר דה־לגיטימציה לכל התהליך. זה בטח לא יגרום לשינוי".

סגירה