רקטה נורתה על אשדוד בזמן נאום נתניהו בעיר

גם לעבר אשקלון, שם התקיים כנס של כחול לבן נורתה רקטה ● בנט: "ראש ממשלה מורד מהבמה זו השפלה לאומית" ● סקרי חדשות 12 ו-13 - כחול לבן עם 32 מנדטים והליכוד עם 31, עם זאת מחנה הימין מתחזק ● עם עקיצה ללפיד וגנץ, ולאחר עיכוב של שעה, נתניהו הודיע כי אם ייבחר, יחיל את חוק הריבונות על בקעת הירדן וצפון ים המלח ● מחר יובא חוק המצלמות להצבעה בכנסת

  • נתניהו במהלך מסיבת העיתונאים בה הודיע כי יחיל את הריבונות על בקעת הירדן (צילום: פלאש90/הדס פרוש)
    פלאש90/הדס פרוש
  • .נתניהו במהלך מסיבת העיתונאים בה הודיע כי יחיל את הריבונות על בקעת הירדן (צילום: פלאש90/הדס פרוש)
    פלאש90/הדס פרוש
08:31 עריכה

לפי סקר אינטרנטי של מכון KANTAR, שנערך אתמול ופורסם הבוקר בכאן רשת ב', מחנה ממליצי נתניהו, שכולל את הליכוד, ימינה, ש"ס, יהדות התורה ועוצמה יהודית, מקבל 58 מנדטים. מתנגדי נתניהו, שכוללים את כחול לבן, הרשימה המשותפת, המחנה הדמוקרטי והעבודה-גשר, זוכים בסקר ל-53 מושבים בכנסת הבאה. ישראל ביתנו מקבלת תשעה מנדטים.

גם בסקר שפורסם אתמול באתר "וואלה! ניוז" עברה עוצמה יהודית את אחוז החסימה, וכן בשני סקרים שפורסמו בשבוע שעבר – ב"ישראל היום" ובערוץ כנסת.

546 נשאלים השיבו לסקר. טעות הדגימה היא 4.3%+

08:34 עריכה

ביומיים הקרובים מתכוונים בכחול לבן להתמקד בהתיישבות העובדת ובציבור הדרוזי – אוכלוסיות, שלשיטתם, עשויות להביא להם שניים עד שלושה מנדטים; כך מדווח זאב קם בתאגיד השידור כאן.

08:46 עריכה

בצה"ל ובמוסד מותחים ביקורת על מסיבת העיתונאים, שערך אתמול ראש הממשלה בנימין נתניהו ובה הציג אתרים ששימשו את פרויקט הגרעין האיראני. לפי דיווח של בן כספית ב"מעריב", גורמים במערכת הביטחון אומרים שהם חשים שנעשה שימוש פוליטי בצה"ל ובמוסד. "גם התמונה שמנסים לצייר, ולפיה כל גורמי המקצוע תומכים ואף יוזמים את הפרסומים, החשיפות ומסיבות העיתונאים, אינה נכונה", אמרו. כספית מדגיש בדיווחו כי ראש המוסד יוסי כהן והרמטכ"ל אביב כוכבי מגבים את נתניהו במהלכיו.

08:48 עריכה

אחרי שנתניהו שייך את ליברמן לגוש השמאל, יושב ראש ישראל ביתנו תוקף: ראש הממשלה "לא שייך למחנה הלאומי, אלא למחנה הכדאיניקים". לצד תמונה של נתניהו לוחץ יד עם יאסר ערפאת, כתב ליברמן בחשבון הפייסבוק שלו שיושב ראש הליכוד "מסר את חברון לערפאת, הצביע בכנסת בעד גירוש יהודים מגוש קטיף, הכשיל את העברת חוק עונש מוות למחבלים, משלם דמי פרוטקשן לחמאס ונכנע לכל דרישות החרדים".

מי שמסר את חברון לערפאת, הצביע בכנסת בעד גרוש יהודים מגוש קטיף, הכשיל את העברת חוק עונש מוות למחבלים, משלם דמי פרוטקשן…

פורסם על ידי ‏Avigdor Liberman – אביגדור ליברמן‏ ב- יום שני, 9 בספטמבר 2019

09:01 עריכה

האם בליכוד החליטו "ללכת על הראש" של עוצמה יהודית? בימים האחרונים פורסם בתקשורת שבמפלגת השלטון מתלבטים האם לתקוף את מפלגתו של איתמר בן גביר ולנסות למנוע בזבוז אפשרי של קולות, או, לחילופין, לנסות לסייע לעוצמה יהודית לעבור את אחוז החסימה. בהנחה שדבריו של חבר הכנסת דודי אמסלם משקפים את עמדת נתניהו – הרי שבליכוד החליטו לצאת נגד מפלגת הימין הרדיקלי.

09:18 עריכה

אהוד ברק מהמחנה הדמוקרטי אומר ש"התפנית שטראמפ לקח כדי לדבר עם איראן, שעתיים אחרי 'החשיפה' מותירה את נתניהו ככלי ריק". בראיון לישי שנרב בגלי צה"ל אמר ברק שהחשיפה של נתניהו "פתטית" ואין לה קשר לביטחון.

גם יאיר גולן מהמחנה הדמוקרטי מתח ביקורת על נתניהו: "הצהרה כזו של ביבי לא עושה רושם על אף אחד. בוודאי ובוודאי לא על הנשיא טראמפ".

10:15 עריכה

עתירתן לבג"ץ של שתי מועמדות לשירות ביטחון (מלש"ביות), שתובעות לשרת כטנקיסטיות, מגיעה למערכת הפוליטית. כצפוי, מרב מיכאלי מהעבודה-גשר ותמר זנדברג מהמחנה הדמוקרטי תומכות בעותרות, ואילו השר בצלאל סמוטריץ' מימינה מתנגד.

10:23 עריכה

תגובות לסקר כאן שבו עוברת עוצמה יהודית את אחוז החסימה

10:34 עריכה

אורלי לוי-אבקסיס, מספר 2 ברשימת העבודה-גשר, מותקפת מימין ומשמאל. מימין – על ידי בצלאל סמוטריץ', שאותו תקפה בעצמה, ומשמאל – על ידי המחנה הדמוקרטי, על כך שהיא למעשה אשת ימין.

10:53 עריכה

אתמול נחל הליכוד תבוסה כשבוועדה המסדרת של הכנסת הושג תיקו בין התומכים בחוק המצלמות בקלפיות לבין המתנגדים לו. למרות זאת, במפלגת השלטון לא אומרים נואש ושוקלים בכל זאת להביא מחר את החוק להצבעה במליאת הכנסת.

הבוקר נכתב ב"ידיעות אחרונות" וב"ישראל היום", שלדברי שר המשפטים אמיר אוחנה, החוק יובא להצבעה מחר. השרים גלעד ארדן ויריב לוין אמרו בראיונות, שהאפשרות שהחוק יובא להצבעה עודנה שרירה וקיימת.

הואיל והסיכויים להעביר את החוק נראים קלושים, נדמה שבמפלגת השלטון יקיימו הצבעה על הצעת החוק רק כדי להסיט את הדיון הציבורי מנושאים אחרים לסוגיה זו.

מה שנותר עדיין בגדר נעלם היא השאלה מדוע לא החליפו אתמול בליכוד את חבר הכנסת רועי פולקמן, שחבר בוועדה המסדרת ונמנע מלהגיע לדיון – וכך היו יכולים להשיג את הרוב המיוחל.

11:04 עריכה

לשכת ראש הממשלה הודיעה שנתניהו יטוס ביום חמישי לסוצ'י שברוסיה וייפגש עם הנשיא ולדימיר פוטין.

העיתונאי יניר קוזין מזכיר שגם באפריל נתניהו נפגש עם פוטין חמישה ימים לפני הבחירות.

11:36 עריכה

אחרי שאתמול נשא דברים לגבי פרויקט הגרעין האיראני, היום ב-17:00 יישא נתניהו הצהרה בכפר המכבייה. בליכוד מסרו שהצהרת נתניהו תהיה "דרמטית".

11:58 עריכה

נתניהו מבטיח הצהרה דרמטית היום בשעה 17:00, והרשת סוערת.

12:15 עריכה

במסגרת הניסיונות להקמת המפלגה נורא דליבא (האש שבלב), שתפעל למען שחרורו של יגאל עמיר מהכלא, קיים רוצחו של ראש הממשלה רבין שיחות טלפון בנושא, בין היתר עם יואב אליאסי (הצל), שדחה את פנייתו של עמיר. בתגובה, מעמיר נשלל שימוש בטלפון למשך חודשיים. בית המשפט העליון דחה את הערעור של עמיר, והותיר את העונש על כנו.

יגאל עמיר (צילום: פלאש 90)
יגאל עמיר (צילום: פלאש 90)

12:18 עריכה

החוק מחייב שכל מסרון מטעם גוף פוליטי יהיה מזוהה, ועתה לוקחת ימינה אחריות על אס-אם-אסים נגד עוצמה יהודית שנשלחו מטעמה –

12:32 עריכה

הפיד מוסיף להיות נרעש מההצהרה הדרמטית של נתניהו שצפויה להימסר היום בחמש אחר הצהריים.

12:56 עריכה

אתמול דיווח ירון אברהם בחדשות 12 על "סיירת מתנדבים" שתאבטח קלפיות ביישובים ערביים. היום עתר עורך הדין שחר בן מאיר לוועדת הבחירות נגד המהלך.

13:18 עריכה

ב-2 באוקטובר תושבע הכנסת ה-22, שתיבחר ביום שלישי הקרוב. משמע, כשלושה שבועות תוסיף שלי יחימוביץ' להחזיק בתואר חברת כנסת, שמלווה אותה ב-13 השנים האחרונות. בינתיים היא אורזת את הלשכה –

13:27 עריכה

מאז הבחירות האחרונות, שנערכו באפריל, גדל מספר בעלי זכות הבחירה ב-48 אלף איש, שהם כ-0.8% – כך מפרסמת הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה.

בישראל כ-5.8 מיליון בעלי זכות בחירה, מהם 79% יהודים, 16% ערבים ו-5% אחרים.

נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה

13:36 עריכה

אחרי שאתמול כשל הליכוד בהצבעה על חוק המצלמות בוועדה המסדרת של הכנסת, יושב ראש ועדת הבחירות המרכזית חנן מלצר דחה את ההצעה להגביר את האבטחה ביום הבחירות ולערוך פיילוט של צילום תעודות זהות – כך מדווח אמוץ שפירא מתאגיד השידור כאן.

13:47 עריכה

הבילד אפ לקראת "ההודעה המיוחדת" כלשונו של נתניהו, או "ההצהרה הדרמטית" כלשון לשכתו, או ה"בום" כלשונו של יונתן אוריך – נמשך. איתמר בן גביר מוסר שעוצמה יהודית מוסיפה להתמודד, משמע אופציה זו יורדת מהשולחן. לצד נתניהו צפויים לעמוד חברות וחברי הכנסת של הליכוד.

בעבודה-גשר מארגנים הצהרה משלהם –

14:21 עריכה

אמוץ שפירא מדווח בתאגיד השידור כאן –

14:26 עריכה

פוזיציה חדשה מזמנת גם עמדה חדשה: כיושב ראש המפלגה העצמאית כולנו התנגד משה כחלון להמשך כהונתו של נתניהו כראש ממשלה תחת כתב אישום. כחבר ברשימת הליכוד דעתו כבר שונה –

14:46 עריכה

ישראל ביתנו תעתור לוועדת הבחירות המרכזית נגד הליכוד, לאחר שהתברר למפלגתו של אביגדור ליברמן, כי פעילים ותומכים של מפלגת השלטון מפיצים כרזה שנחזית לכזו שמתפרסמת מטעם ישראל ביתנו – כך מוסרת כתבת "זמן ישראל" אירה טולצ'ין אימרגליק. במודעה המזויפת, שמופצת בווטסאפ וברשתות החברתיות, מופיע הכיתוב "אם נצטרך נגרור את המדינה לסיבוב שלישי" לצד תמונתו של ליברמן ולוגו מפלגתו.

פרסום הכזב שהופץ (צילום: פרסום כזב שהופץ)
פרסום הכזב שהופץ (צילום: מן הרשת)
14:51 עריכה

"ההצהרה הדרמטית" של נתניהו מוסיפה להכות גלים –

15:02 עריכה

בינתיים בקניון בבאר שבע –

15:48 עריכה

היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט: "אין שחר לטענות על לחץ שהופעל על עדי המדינה בתיקי נתניהו"

במכתב ששלח מנדלבליט ליו"ר לשכת עורכי הדין אבי חימי, דחה בתוקף את הפרסומים לפיהם הופעל לחץ על עדי המדינה לשקר. עוד הוסיף במכתב: "הטענות בנוגע לשיחה בין אלוביץ' ובנו התבססו על ציטוט מקוטע שלא משקף את פני הדברים. קריאה של כלל חומרי החקירה הרלוונטיים מובילה לתמונה שונה לגמרי".

15:59 עריכה

פולקמן עם ליברמן.  ח"כ הכנסת רועי פולקמן (כולנו) שהודיע על פרישה מהחיים הפוליטיים, אומר בשיחות סגורות כי הוא ממליץ להצביע לישראל ביתנו בבחירות הקרובות ואף מתכוון לעשות זאת בעצמו, כך פורסם בחדשות 12.

אתמול נעדר פולקמן מההצבעה בוועדה המיוחדת על חוק המצלמות, ובכ הביא לפסילתו.

16:30 עריכה

יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן: "הגשנו תלונה למשטרת ישראל ולוועדת הבחירות נגד מפלגת הליכוד על הפצת פייק ניוז נגדנו"

בכל פעם שאנחנו חושבים שהגענו לשיא בפייק ניוז, אנחנו מגלים שאין גבול לחוצפה ולחוסר היושרה של הליכוד ויו"ר המפלגה נתניהו,…

פורסם על ידי ‏Avigdor Liberman – אביגדור ליברמן‏ ב- יום שלישי, 10 בספטמבר 2019

17:08 עריכה

ההצהרה "הדרמטית" של ראש הממשלה בנימין נדחתה לשעה 18:00.

מוקדם יותר המחנה הדמוקרטי וכחול לבן עתרו ליו"ד ועדת הבחירות בבקשה לאסור על שידור ישיר של מסיבת העיתונאים שהיא לטענתם תעמולה אסורה, אך השופט מלצר דחה את בקשתם.

בדחייה ציטט מלצר את תגובת הליכוד לעתירה: "דבריו של המשיב 2 (נתניהו), שיאמרו במסגרת מסיבת העיתונאים – יש להם ערך חדשותי-אינפורמטיבי מובהק, אשר מטבע הדברים עשוי לזכות לסיקור תקשורתי רחב וסקרנות מטעם הציבור. אין מדובר בתעמולת בחירות אסורה ולפיכך אין מקום ליתן את הצו המבוקש".

מלצר הוסיף שלאור תגובת הליכוד, "חזקה על גופי התקשורת, הנזכרים כמשיבים לעתירות שבכותרת, כי יבדקו 'בזמן אמת' את נכונות האמור בפיסקה 2 שלעיל, ואם יגיעו למסקנה שיש בדברים שיאמרו משום תעמולת בחירות, או חריגות מהערך החדשותי של המידע שיימסר – הם יפסיקו מיזמתם את 'השידור החי' לשם עריכתו, קודם לשידורו מחדש, ללא מסרים תעמולתיים"

עוד אמר יו"ר ועדת הבחירות כי הוא "סמוך ובטוח" שהליכוד ונתניהו מודעים לעובדה ששימוש בשידור החי לתעמולה יהווה הפרת חוק.

17:58 עריכה

קרב הציוצים החריף בין יאיר לפיד לבין שר החינוך רפי פרץ מעלה הילוך. פרץ הודיע כי אם לפיד לא יחזור בו מדבריו – יתבע אותו דיבה.

18:03 עריכה

הסיבה לדחייה בשעה של ההצהרה ה"דרמטית" של ראש הממשלה? נתניהו היה צריך לנוח מיום ארוך של סיורים וביקורים, כך לפחות מדווחים בחדשות 12.

18:08 עריכה

לקראת הצהרת ראש הממשלה שצפויה להתקיים בדקות הקרובות והשמועות שסובבות אותה, עמית סגל מחדשות 12 מעדכן כי ראש מועצת בקעת הירדן אמר כי נתניהו עומד להחיל את חוק הריבונות על הבקעה וכי הבית הלבן מכנס תדרוך מיוחד בשבע וחצי.

18:36 עריכה

נתניהו: "אחיל את הריבונות הישראלית על בקעת הירדן".

פחות משבוע לפתיחת הקלפיות, ראש הממשלה בנימין נתניהו כינס הערב מסיבת עיתונאים אותה כינה "דרמטית" והודיע כי יחיל את הריבונות הישראלית, "מיד לאחר הבחירות", על בקעת הירדן וצפון ים המלח.

נתניהו החל את ההצהרה בתעמולה. "השאלה החשובה ביותר שעומדת בפנינו בבחירות האלה היא מי היא יעמוד במשא ומתן מול טראמפ? מי יגייס את טראמפ לצידנו? אני או גנץ ולפיד? גנץ ולפיד אמרו שיש ליישם את לקחי את ההתנתקות במקומות אחרים – אצלי לא תהיה עוד התנתקות"

"בכוונתי להחיל בכל האזורים בתיאום עם ארצות הברית. יש מקום אחד שבו ניתן להחיל את הריבונות הישראלית מיד לאחר הבחירות, אם אקבל מכם, אזרחי ישראל מנדט לעשות זאת. בימים האחרונים בשלו התנאים המדיניים לכך. היום אני מודיע על כוונתי להחיל, עם הקמת הממשלה הבאה, ריבונות על בקעת הירדן וצפון ים המלח. על כל בקעת הירדן".

18:52 עריכה

התגובות להצהרה של נתניהו כי יחיל את חוק הריבונות על בקעת הירדן באם ייבחר צצות כמו פטריות אחרי הגשם. 

ליברמן מציג שימוש באימוג'ים ולועג ליריבו נתניהו

השרה וח"כ מהליכוד גילה גמליאל מתרגשת ומצטלמת לצד המפה 

סמוטריץ' חושב שנתניהו צריך לקחת את הדברים יותר ברצינות: "אם הוא היה רציני בהבטחותיו הוא היה מכנס ישיבת ממשלה עוד הערב"

יו"ר הישיבה המשותפת, איימן עודה: "הם לא רוצים להפוך את הגדה לחלק מישראל, הם רוצים להפוך את ישראל לשלוחה של הגדה"

איתמר בן גביר מעוצמה יהודית מברך 

עמיר פרץ, יו"ר העבודה-גשר מחכה ל"ספינים מסוג אחר"

ומיקי זוהר מהליכוד מציג מה שנקרא – אם זו לא תעמולת בחירות, אנחנו לא יודעים מה כן 

19:13 עריכה

שבוע לפני הבחירות והתגובות לצעדים הפוליטיים במערכת הבחירות הנוכחית גורמים לפוליטיקאים נעשות יצירתיות.

יו"ר כחול לבן, בני גנץ מציג עבודת פוטושופ לא משהו עם מסר ברור

מיכל רוזין מהמחנה הדמוקרטי: "בשבוע הבא הציבור צריך לצאת בהמוניו כדי להגיד לא לסיפוח ולא לחסינות"

גם אהוד ברק מצטט את אמנון אברמוביץ' מחדשות 12: "סיפוח ביו"ש והבקעה בכפוף לשימוע"

נפתלי בנט שומר על רצינות ומבטיח להתייצב לצד נתניהו בהחלטה

משה יעלון מכחול לבן: "נתניהו מבין שעבר זמנו ומוכן במצוקתו להבטיח ריבונות גם על הירח רק כדי לשרוד"

גבי אשכנזי מכחול לבן מסתכל דרומה

20:20 עריכה

חברות החדשות מפרסמות הערב סקר אחד לפני אחרון טרם הבחירות. בשני הסקרים כחול לבן מובילה על הליכוד עם מנדט אחד, כשהראשונה בראשות בני גנץ מקבלת 32 מנדטים לו הבחירות היו מתקיימות היום והליכוד 31.

סקר חדשות 12: ישראל ביתנו עם 9 מנדטים, הרשימה המשותפת עם 9, ימינה עם 9, יהדות התורה עם 7, ש"ס עם 7, המחנה הדמוקרטי 6, העבודה-גשר 6 ועוצמה יהודית עוברת את אחוז החסימה עם 4 מנדטים – כך גם בערוץ 13.

ההבדל במספר המנדטים בין הערוצים לא גדול. בחדשות 13, ישראל ביתנו מקבלת 11 מנדטים, הרשימה המשותפת 9, ימינה 9, יהדות התורה 7, ש"ס 6, המחנה הדמוקרטי 6, העבודה-גשר 5 וכאמור, עוצמה יהודית עם 4 מנדטים.

20:27 עריכה

הקלטות השר איוב קרא, בהן נשמע נתניהו גוער בו. לאחר שהכחיש כי הוא זה שהקליט את השיחה והגיש תלונה במשטרה, הערב פורסם בחדשות 12, כי קרא עבר בדיקת פוליגרף פרטית ויצא דובר אמת.

בהקלטות שפורסמו שפורסמו, נשמע נתניהו גוער במי שהיה אז שר התקשורת שלו ודורש ממנו לסגור את מועצת הכבלים והלווין.

20:30 עריכה

בכיר בבית הלבן: "אין שום שינוי במדיניות האמריקנית בעניין בקעת הירדן".

עוד הוסיף הבכיר: "נפרסם את תוכנית השלום (תוכנית המאה) לאחר הבחירות בשראל ונבחן מהי הדרך הטובה ביותר להמשיך הלאה". הדברים מגיעים לאחר הצהרת ראש הממשלה כי לאחר הבחירות יכריז על ריבונות ישראלית בשטח בקעת הירדן וצפון ים המלח.

20:47 עריכה

איילת שקד, יו"ר ימינה התראיינה הערב בכאן 11 והגיבה להצהרתו של נתניהו בעניין סיפוח בקעת הירדן: "בסוף צריך למדוד את המעשים – כשבגין רצה לספח את רמת הגולן הוא עשה את זה ביום אחד. נתניהו הבטיח את זה גם בבחירות הקודמות".

 

21:25 עריכה

נפתלי בנט מגיב לירי הרקטות לאשדוד בזמן שבנימין נתניהו נאם בעיר. "ראש ממשלה מורד מהבמה באמצע נאום כי יורים עליו טילים זוהי השפלה לאומית"

21:43 עריכה

סתיו שפיר מפרסמת את הסרטון בו נראה נתניהו מורד מהבמה בעת שנשמעת אזעקת צבע אדום באשקלון: "ביום בו נתניהו מבטיח 'הצהרה דרמטית' שבסופה כל מה שנשאר זו הבטחה אומללה לחבריו המתנחלים, אנחנו נשארים עם פייק ראש ממשלה ופייק ביטחון"

21:44 עריכה

גבי אשכנזי מתגאה בכך שבזמן שהכנס באשדוד נאם בו בזמן שהושמעה אזעקה הופסק, הכנס של כחול לבן, שגם בה הושמעה אזעקה – נמשך כרגיל.

21:57 עריכה

האם יו"ר ועדת הבחירות המרכזית, השופט חנן מלצר, יעניש את הליכוד על מסיבת העיתונאים שקיימו הערב? מלצר אישר את שידור הארוע רק אחרי שבליכוד התחייבו בתצהיר כי המדובר בארוע בעל אופי חדשותי בלבד, ולא בתעמולת בחירות. אבל ההצהרה הפכה, בסופו של דבר, לתשדיר הקורא לצופים להצביע לנתניהו ולא לגנץ. הפרשנית הפוליטית של גלובס, טל שניידר, מאמינה שמלצר עוד יגיב על כך.

22:05 עריכה

גם אביגדור ליברמן נכח בדרום הערב, בעת שנשמעו אזעקות באשדוד ובאשקלון: "בסיום מפגש עם פעילים באשדוד נשמעה אזעקת צבע אדום וכמו כולם לנאצתי לעזוב. אני עדיין באשדוד ומחזק את ידי התושבים. האירוע היום מוכיח שמדיניות הכניעה לטרור של נתניהו פשטה את הרגל"

22:23 עריכה

כחול לבן במסר נגד נתניהו: "שש בערב – דיבורים. תשע בערב – מציאות", בצירוף סרטון בו ראש הממשלה מורד מהבמה בזמן רקטה.

22:55 עריכה

בני גנץ תוקף את נתניהו: "היום ראינו איך המילים הגדולות מתחלפות באפס מאפסים. במקום לתת הצהרות ריקות מתוכן על בקעת הירדן, אנחנו מתכוונים לשמור על הריבונות בדרום".

סגירה