בליכוד נדהמו: כחול-לבן ביטלו את פגישת המו"מ מחר

בצאת החג הודיעה כחול-לבן על ביטול הפגישה בין צוותי המו"מ ובין גנץ לנתניהו: "לא נהיה תפאורה למשחקי הבחירות של הליכוד" ● הליכוד בתגובה: "לפיד מחבל בממשלת האחדות. נשקול החזרת המנדט לנשיא" ● נתניהו ייפגש מחר עם ראשי בלוק הימין ● מחר יתחיל השימוע בתיקי נתניהו

נציגי הליכוד וכחול לבן בדרכם לפגישת משא ומתן. מימין: יריב לוין, יורם טורבוביץ' וזאב אלקין (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
יונתן זינדל, פלאש 90
נציגי הליכוד וכחול לבן בדרכם לפגישת משא ומתן. מימין: יריב לוין, יורם טורבוביץ' וזאב אלקין
19:57 עריכה

שנה טובה! כחול-לבן הודיעו בצאת החג, שכרגע לא מתוכנן מפגש נוסף בין צוות המו"מ של המפלגה לזה של הליכוד:

"בצאת החג שוחחו ראשי צוותי המו"מ מטעם סיעת כחול לבן וסיעת הליכוד, ד"ר יורם טורבוביץ והשר יריב לוין. סיעת כחול לבן הודיעה כי בשלב זה לא בשלו תנאי הסף לקיום מפגש יעיל נוסף של צוותי המו"מ, ולכן מחר יום רביעי לא יתקיים מפגש כזה.

"לפי העניין והצורך יתקיים מפגש בהמשך השבוע או בשבוע הבא. עוד נמסר בשיחה, כי באופן טבעי בנסיבות אלה, אין מקום לקיים כעת מפגש בין שני ראשי המפלגות, רא"ל (מיל') בני גנץ ורוה"מ בנימין נתניהו.

20:06 עריכה

לאחר הודעת כחול-לבן, לפיה גנץ לא יבוא לפגישה עם נתניהו, נמסרה ההודעה הבאה מהליכוד:

"בליכוד נדהמו מהחלטת כחול לבן לפוצץ את המשא ומתן ולבטל את הפגישות בין ראש הממשלה נתניהו לגנץ ואת הפגישה המקדימה בין צוותי המו"מ שנקבעה למחר.

"כחול לבן החליטה להפסיק את המשא ומתן לאחדות וללכת לבחירות – הכל בגלל שיאיר לפיד מחבל בממשלת האחדות משום שאינו מוכן להסכים לרוטציה בין נתניהו לגנץ, אלא רק לרוטציה בינו לבין גנץ.

"ראש הממשלה נתניהו שב וקורא לבני גנץ לגלות אחריות, למנוע בחירות ולהיפגש עימו מחר כמתוכנן.

הליכוד יקיים מחר ישיבת התייעצות ותישקל האפשרות של החזרת המנדט לנשיא.

20:07 עריכה

ח"כ מיקי זוהר מסביר את ההחלטה של כחול-לבן לנתק מגע מהמשא ומתן, בשלב זה:

20:15 עריכה

דפנה ליאל מסבירה מה עומד מאחורי ביטול הפגישה בידי כחול-לבן:

20:47 עריכה

מחר יתחילו ארבעה ימי שימוע בתיקי נתניהו. מטעם ראש הממשלה יתייצבו הסנגורים רם כספי, עמית חדד ואחרים, מול היועמ"ש אביחי מנדלבליט, ליאת בן ארי, רז נזרי ושלמה למברגר.

20:54 עריכה

אחרי הרבה הפגנות של מתנגדי נתניהו בפתח תקוה, הערב מתקיימת בשכונת היועמ"ש הפגנה הפוכה, של תומכי ראש הממשלה, לקראת השימוע שיתחיל מחר בבוקר:

22:24 עריכה

נתניהו ייפגש מחר עם ראשי סיעות בלוק הימין.

22:43 עריכה

טל גלבוע, שפי פז וגלית דיסטל-אטבריאן בין המפגינים בעד ראש הממשלה בשכונת היועמ"ש בפתח תקוה. ההפגנה התפזרה ב-22:00. מחר מתחיל השימוע בתיק 4,000.

22:53 עריכה

נתניהו מקבל רוח גבית מפרופ' גביזון:

23:06 עריכה

כחול-לבן הוציאו תגובה נוספת בדקות האחרונות, בעקבות הדיווח על הפגישה הצפויה מחר בין נתניהו לראשי סיעות הימין:

"נתניהו והליכוד שוב מוכיחים שאין בכוונתם לקדם משא ומתן הגון בין שתי המפלגות הגדולות, אלא להמשיך לגרור אותנו לבחירות נוספות. לא נהיה תפאורה למשחקי הבחירות של הליכוד. עד שבליכוד לא יסכימו לניהול משא ומתן שוויוני עם כחול לבן, לא תוכל להיות התקדמות מהותית בסוגיות האמיתיות המטרידות את אזרחי ישראל. מצער לגלות שבליכוד החליטו- "נתניהו תחילה".

סגירה