נתניהו הוא ליגה אחרת, ליגה ג'

בנימין נתניהו ודולנד טראמפ בבית הלבן, ב-25 במרץ 2019, כשטראמפ חתם על הצהרה המכירה בריבונות ישראל ברמן הגולן (צילום: AP Photo/Susan Walsh)
AP Photo/Susan Walsh
בנימין נתניהו ודולנד טראמפ בבית הלבן, ב-25 במרץ 2019, כשטראמפ חתם על הצהרה המכירה בריבונות ישראל ברמת הגולן

1

אובמה הרופס לא הגיב על תקיפת ערב הסעודית בידי איראן.

2

אובמה הבוגד הפקיר את הכורדים.

3

אובמה החלש התחנן לפגישה עם רוחאני.

לכן אני מגבה את הביקורת הנוקבת של הימין הישראלי שמופנית כעת לאובמה. אה, זה טראמפ? לא, טראמפ זה סיפור אחר. טראמפ חבר אמת. טראמפ ידיד גדול של העם היהודי ומדינת ישראל

4

אובמה החנפן התחנף לקים אך כשל בפירוק צפון קוריאה מנשקה הגרעיני.

5

אובמה ניסה לסחוט מנשיא אוקראינה חקירה פלילית נגד יריב פוליטי ובנו.

6

אובמה פעל מול ראש ממשלת אוסטרליה לפתיחת חקירה נגד יריב פוליטי ובנו.

7

אובמה קרא לסין לקיים חקירה פלילית נגד יריב פוליטי ובנו.

8

לכן אני מגבה את הביקורת הנוקבת של הימין הישראלי שמופנית כעת לאובמה.

9

אה, זה טראמפ? לא, טראמפ זה סיפור אחר. טראמפ חבר אמת. טראמפ ידיד גדול של העם היהודי ומדינת ישראל. טראמפ כבר הסביר שבצד הניאו נאצי בשרלוסטוויל היו גם כמה אנשים טובים.

וכל הכבוד לראש הממשלה שהטיל את כל יהבו על טראמפ. ראיה ארוכת טווח. מדינאות דגולה. צ'רצ'יל של המידל איסט. נתניהו? הוא בכלל ליגה אחרת. נכון, ליגה ג'. אבל גם ליגה ג' היא ליגה אחרת

לכן טוב שהימין הישראלי שותק כמו דג מול מדיניותו המופרכת, המסוכנת, חסרת העקביות, חסרת ההגיון, האימפולסיבית, הנרקיסיסטית והבלתי יציבה של טראמפ.

10

וכל הכבוד לראש הממשלה שקבר את מערכת היחסים עם המפלגה הדמוקרטית, חולל שבר עם מרבית הקהילה היהודית בארצות הברית שמזוהה עם המפלגה הדמוקרטית ועם ערכים דמוקרטיים-ליברליים, הטיל את כל יהבו על טראמפ ושתק כמו דג כשטראמפ אמר שיהודים שמצביעים למפלגה הדמוקרטית (80 אחוז מיהודי ארצות הברית) אינם מפגינים נאמנות.

ראיה ארוכת טווח. מדינאות דגולה. צ'רצ'יל של המידל איסט. נתניהו? הוא בכלל ליגה אחרת. נכון, ליגה ג'. אבל גם ליגה ג' היא ליגה אחרת.

עורך דין דניאל חקלאי הוא בעל משרד עריכת דין שמתמחה בייצוג בתחומי המשפט הפלילי, עבירות הצווארון הלבן, ועדות החקירה, הדין המשמעתי ולשון הרע. בן 46. נשוי ואב לשני בנים. פרסם מאמרים וכן סיפורים קצרים בכתבי עת דיגיטליים. אוהב מאד ספרות, קולנוע ומוזיקה. מוטרד מאד מהסכנות העצומות למשטר הדמוקרטי ולזכויות האדם והאזרח. מנסה לחשוב כיצד למקם את המשפט החוקתי ואת המשפט הפלילי בהקשרים סוציולוגיים, תרבותיים, פוליטיים, היסטוריים ופסיכולוגיים.

פוסטים המתפרסמים בבלוגים של זמן ישראל מייצגים את כותביהם בלבד. הדעות, העובדות וכל תוכן המוצג בפוסט זה הם באחריות הבלוגר/ית וזמן ישראל אינו נושא באחריות להם. במקרה של תלונה, אנא צרו קשר.
עוד 254 מילים ו-2 תגובות
סגירה