כפשע (לא, לא כפסע) מהניצחון המוחלט

המונים בלוויתו של חנן יבלונקה בתל אביב, מאי 2024 (צילום: חיים גולדברג/פלאש90)
חיים גולדברג/פלאש90
המונים בלוויתו של חנן יבלונקה בתל אביב, מאי 2024

תוך כדי משפט פלילי בגין טובות הנאה ממיליארדר אחד בשם ארנון מילצ'ן, מקבל בנימין נתניהו טובות הנאה ממיליארדר אחר בשם סיימון פאליק.

נבחרי ציבור ודמויות ציבוריות נוספות קראו לרצח עם. איש מהם לא נחקר. ודאי לא הועמד לדין. זאת למרות מחויבותה של מדינת ישראל לטפל בכך ועל אף שבית המשפט הבינלאומי בהאג הורה לה מפורשות לעשות כן.

נבחרי ציבור ודמויות ציבוריות נוספות קראו לרצח עם. איש מהם לא נחקר. ודאי לא הועמד לדין. זאת למרות מחויבותה של מדינת ישראל לטפל בכך ועל אף שבית המשפט הבינלאומי בהאג הורה לה מפורשות לעשות כן

נראה ששר המשטרה מקדם קצינים בהתאם למידת האלימות שהפעילו כלפי מפגינים נגד המשטר. כבר ציינו שהוא עבריין סדרתי מורשע וכהניסט שמעריץ את רוצח הנוח'בה היהודי ממערת המכפלה ודוגל בתורת גזע?

שרת התחבולה וחוסר הביטחון בדרכים ממשיכה בתפקידה. למה מי יפטר אותה? מקבל הפינוקים מבעלי ההון שהחריב את המדינה ומשתין על כולנו בקשת?

שר התקשורת ממשיך בניסיונו לחסל את שרידי התקשורת העצמאית ולשלוט בשידור הציבורי. וכמובן: לפנק את ערוץ תעמולת פולחן האישיות.

הן שדרן נקלה בערוץ התעמולה הזה והן בנו של ראש הממשלה שיתפו בהתלהבות סרטון בלהות, שבו התחזה פעיל ליכוד עבריין לכאורה לחייל מילואים חמוש שמשרת כעת בעזה, ודיבר על רצח ילדים. כן, לא רק המרדה הייתה שם ולא רק מראה של לוחם חמאס רעול פנים או לוחם חזבאללה רעול פנים או איש פלנגות פשיסטיות גנרי – אלא גם ובעיקר: קריאה לרצח ילדים. הקריאה הזו עברה ליד האוזן הקולקטיבית.

בנו של ראש הממשלה מיהר למחוק את הסרטון. מישהו הסביר לו שקריאות לרצח עם, פשעים נגד האנושות ורצח ילדים בני עם אחר, נחשבות עבירה פלילית חמורה לפי המשפט הפדרלי בארצות הברית. בכל זאת, לא קל להיות כלוא במנהרות מלונות הפאר במיאמי. הימור פרוע: אבא שלו אינו מממן את זה. גם לא אימא שלו. ואני אפילו מעז להמר שלא הוא עצמו. מממ, מעניין. מי היה מאמין שהמשפחה הזו חיה הן על חשבוננו והן על חשבון בעלי הון.

אפשר להמשיך. בלי סוף. אתמול נורו רקטות מצפון הרצועה לשרון. כפשע מניצחון מוחלט (לא, לא כפסע. כפשע). כשאין חלופה לחמאס, חוזר ארגון הפשע נגד האנושות הזה למקומות שצה"ל מפנה. בממשלה מפנטזים החרד"לים והביביסטים-כהניסטים על חזרה לדיקטטורה צבאית ישראלית ומשטר אפרטהייד ברצועה. חלקם מדברים מפורשות על טיהור אתני. אחרים קוראים לרצח עם. מה שמחזיר אותנו ליועצת המשפטית לממשלה: מה קורה?

אפשר להמשיך. בלי סוף. אתמול נורו רקטות מצפון הרצועה לשרון. בממשלה מפנטזים החרד"לים והביביסטים-כהניסטים על חזרה לדיקטטורה צבאית ישראלית ומשטר אפרטהייד ברצועה

מישל ניסנבאום נרצח וגופתו נחטפה כשנסע לחלץ את בנו ונכדתו שהיו בבסיס צה"ל סמוך לגבול. אוריון הרננדס נרצח וגופתו נחטפה כשניסה לבלות עם זוגתו שאף היא נרצחה וגופתה נחטפה – שני לוק. הם הופקרו לחסדי רוצחי ההמונים לאחר אינספור אזהרות שקיבלה ממשלת הבלהות על ההשלכה הביטחונית של ההפיכה המשטרית. אז גם ראינו את הריקבון המוחלט אליו הובילו אותנו רב הנוכלים הבזוי וכנופייתו.

גם חנן יבלונקה נרצח וגופתו נחטפה. אתמול נקבר. המוני ישראלים וישראליות הגיעו למסע הלוויה. איזה פער נורא בין ישראלים וישראליות כה רבים לבין ההנהגה שלהם.

עו"ד דניאל חקלאי הוא בעל משרד עריכת דין שמתמחה בייצוג בתחומי המשפט הפלילי, עבירות הצווארון הלבן, ועדות החקירה, הדין המשמעתי ולשון הרע. יליד שנת 73', נשוי ואב לשני בנים. פרסם מאמרים וכן סיפורים קצרים בכתבי עת דיגיטליים. אוהב מאד ספרות, קולנוע ומוזיקה. מוטרד מאד מהסכנות העצומות למשטר הדמוקרטי ולזכויות האדם והאזרח. מנסה לחשוב כיצד למקם את המשפט החוקתי ואת המשפט הפלילי בהקשרים סוציולוגיים, תרבותיים, פוליטיים, היסטוריים ופסיכולוגיים.

פוסטים המתפרסמים בבלוגים של זמן ישראל מייצגים את כותביהם בלבד. הדעות, העובדות וכל תוכן המוצג בפוסט זה הם באחריות הבלוגר/ית וזמן ישראל אינו נושא באחריות להם. במקרה של תלונה, אנא צרו קשר.
עוד 464 מילים ו-1 תגובות
סגירה