אילו הייתי אוחנה וחושב כמוהו שיש פרקליטות בתוך פרקליטות

שר המשפטים אמיר אוחנה (צילום: Yonatan-Sindel-Flash90)
Yonatan-Sindel-Flash90
שר המשפטים אמיר אוחנה

אילו הייתי חלילה וחס אמיר אוחנה…אילו הייתי חלילה וחס חושב באמת כמוהו… שיש פרקליטות בתוך הפרקליטות ומתנהל מסע סחיטה נגד ראש הממשלה, הכולל תפירת תיקים, ורדיפה, והשחרת דמותו כדי להעיף אותו מתפקידו…

אילו הייתי חלילה וחס אמיר אוחנה שר המשפטים – הייתי מקים צוות חקירות מיוחד במשרד המשפטים. הייתי מעביר חוק בממשלה המאפשר לשר מרחב פעולה נגד מרד של פרקליטות בתוך הפרקליטות, ונגד מי שסוחט את ראש ממשלת ישראל.

אילו הייתי אמיר אוחנה שר המשפטים – הייתי מקים צח"מ במשרד המשפטים. הייתי מעביר חוק בממשלה המאפשר לשר מרחב פעולה נגד מרד של פרקליטות בתוך הפרקליטות, ונגד מי שסוחט את ראש ממשלת ישראל

אילו הייתי שר המשפטים אוחנה חלילה וחס, הייתי מקדם מהלך מהיר להקמת ועדת חקירה ממלכתית כדי שתחקור את "הפיגוע בדמוקרטיה", כפי שהגדיר זאת ראש הממשלה עצמו בהתיחסו להחרמת הטלפונים של דובריו העבריינים.

אילו הייתי… הייתי מונע את "ההתנקשות בדמוקרטיה" מצד כחוללבן, כפי שהגדירה זאת השרה לשעבר איילת שקד. אילו הייתי חלילה וחס… לא הייתי מכנס מסיבת עיתונאים ולא מדברר לדעת את דף המסרים ששלחו לי מרחוב בלפור, אלא הייתי נוקט צעדים מעשיים.

אחרי הכל, כשר משפטים, הייתי הרי ממונה על התביעה הכללית, ועל יחידות לחקירת שוטרים, ועל הסנגוריה, ועל בתי המשפט, ועל התקציבים של כל מערכות החוק בישראל, ובידי היה כוח אדיר כדי למנוע את טרור הפיגועים וההתנקשויות הללו בדמוקרטיה, ואת החתירה של ליאת בן ארי נגד ראש הממשלה עצמו.

אחרי הכל, כשר משפטים, הרי הייתי ממונה על התביעה הכללית, ומח"ש, והסנגוריה, ובתי המשפט, ועל התקציבים של כל מערכות החוק בישראל, ובידי היה כוח אדיר כדי למנוע את טרור הפיגועים וההתנקשויות הללו בדמוקרטיה

כל הדברים החמורים הללו היו מטופלים על ידי אילו הייתי… אבל כיוון שזה לא אני, אלא אמיר אוחנה, אז הוא משתמש בכלים שקיבל ולמד ממי שמינה אותו: הוא מקלל, ויורק, ומאיים, ומשמיץ, ומסית, ומשקר, ומטיח האשמות חסרות בסיס ללא שום הוכחות, ומתאר מציאות בדיונית הנמצאת רק במוחו הקודח של ראש הממשלה ותוקף את הפרקליטות והמשטרה ואת כלי התקשורת… וממשיך לירוק ולקלל בחיוך מאולץ בלי לענות לשאלות, ולהציג את עצמו ואת שולחו כקרבנות של מערכת החוק בישראל.

זו כנראה הבעיה של ישראל היום. מדינת ישראל. לא העיתון.  שזה לא אני שר המשפטים עם הדעות של אוחנה. אז אוחנה הוא שר המשפטים עם הדעות של אוחנה ונתניהו, מרשה לעצמו לנהוג כמו אמיר אוחנה עם הדעות של נתניהו. זו כבר ממש פאדיחה. בושה. מכמיר לב. מעורר רחמים. מגוחך ברמות שאי אפשר להבין.

אתה מביט באנשים האלה שנמצאים בשלטון ומחזיקים בו בלי להרפות, ומתעקשים לאחוז גם בשלטון וגם בעמדת המסכנים, שהשלטון לכאורה פוגע בהם ואתה תוהה אם הם בכלל תופשים את המציאות ברמה של אדם נורמאלי.

הרי לא יתכן ששר המשפטים מתבטא בחריפות כזו נגד גורמים בפרקליטות – בלי שהוא נוקט מיד במעשים במסגרת הסמכויות שיש לו בחוק

הרי לא יתכן ששר המשפטים מתבטא בחריפות כזו נגד גורמים בפרקליטות – בלי שהוא נוקט מיד במעשים במסגרת הסמכויות שיש לו בחוק. לא יתכן שראש הממשלה יתבכיין ברשתות החברתיות כאילו היה…עבריין עולם תחתון מדרג ג' שכרגע יצא מתרגיל עוקץ משטרתי. לא זה לא יתכן. הרי בויקפדיה כתוב שאוחנה הוא שר המשפטים של מדינת ישראל ולא אני.

כי הרי אילו אני הייתי חלילה וחס שר המשפטים…וואי וואי חבלז שלכם…ואני רק מוסיף עוד דבר אחד קטן … אילו אני הייתי שר המשטרה גלעד ארדן חס וחלילה …אוהו.. אבל זה לא אני. זה ארדן הפחדן השר שלכם.  אז תאכלו אותה חברים יקרים שם בין מסיבת יומהולדת אחת לשניה.  כי אילו אני הייתי חס וחלילה…

איתי לנדסברג נבו הוא אזרח המודאג מעומק השחיתות השלטונית, חושש לגורל הדמוקרטיה ומזועזע מהגזענות והאלימות בחברה הישראלית. לשעבר עורך "מבט שני" ומנהל מחלקת תעודה בערוץ הראשון (2002-2017). בן קיבוץ תל יוסף וממקימי הפורום למען אנשי המילואים ( 1995-2017) . כיום במאי, עורך תוכן ומפיק עצמאי.

פוסטים המתפרסמים בבלוגים של זמן ישראל מייצגים את כותביהם בלבד. הדעות, העובדות וכל תוכן המוצג בפוסט זה הם באחריות הבלוגר/ית וזמן ישראל אינו נושא באחריות להם. במקרה של תלונה, אנא צרו קשר.
עוד 538 מילים
סגירה