הקלטות מנכ״ל וואלה: כך הורדו אייטמים לא מחמיאים על משפחת נתניהו

ההקלטות שהתפרסמו בחדשות 13 מראות כיצד האלוביצ'ים התקשרו לאילן ישועה, עורך אתר וואלה, כדי לדרוש הורדת כתבות מביכות על משפחת נתניהו ● המו"מ הקואליציוני: כחול לבן וישראל ביתנו הגיעו להסכמות ראשונות ● לפיד: התגובה לטרור לא יכולה להיות בבניית התנחלויות; בנט: יישוב הארץ מייאשת את הטרור הערבי ● ניר חפץ יגיש תביעה נגד שר המשפטים אוחנה ונגד יאיר נתניהו

בנימין נתניהו (צילום: יונתן סינדל/פלאש90)
יונתן סינדל/פלאש90
בנימין נתניהו
06:51 עריכה

מפגינים אנטי ישראלים התפרצו לראיון שנערך עם יאיר נתניהו בניו יורק. אחת המפגינות קראה לעבר בנו של ראש הממשלה "מדוע ישראל ממשיכה לתמוך בדונלד טראמפ שסיכן את ישראל?". הראיון, שערך הרב שמולי בוטח והתקיים מול קהל מקומי, הועבר בשידור ישיר בעמוד הפייסבוק של נתניהו. המפגינים סולקו על ידי מאבטחים.

07:22 עריכה

"נשמור על הבלוק גם במחיר של בחירות", כך אומר סגן שר הבריאות יעקב ליצמן, יושב ראש יהדות התורה, בראיון ל"ישראל היום", שיתפרסם במלואו מחר וקטע מתוכו הופיע כבר היום. "או שמישהו יישבר או שנלך לבחירות. אני לא יודע מי כן יישבר, אני כן יכול להגיד לך מי לא יישבר – אנחנו. הבלוק לא יישבר. בכל שבוע אנחנו יושבים, מסתכלים האחד בעיני זולתו ומכריזים שהבלוק חי וקיים", הבהיר ליצמן.

"יש אביגדור ויש איווט", אמר ליצמן על יושב ראש ישראל ביתנו. "אביגדור זה שם יהודי, שם יפה. אביגדור יושב איתנו, עושה איתנו דברים, מסכים למתווה הגיוס שהסכמנו עליו, הולך עם נתניהו והכל בסדר. איווט הוא פוליטיקאי שהולך פעם ככה ופעם ככה. יש לו פיצול אישיות. הוא לא צפוי. ליברמן התחנן אלינו לפני הבחירות לרשויות המקומיות שנעבוד יחד על בחירת משה ליאון לראשות עיריית ירושלים. אחר כך הוא התהפך עלינו. אני מכיר מוסדות שמטפלים בפיצול אישיות", הוסיף סגן השר. למרות זאת אמר ליצמן שיסכים לכהן בממשלה יחד עם ישראל ביתנו.

07:44 עריכה

בכחול לבן מוכנים להחיל ריבונות ישראל על בקעת הירדן ועל צפון ים המלח – כך עולה משיחה שקיים יושב ראש הבית היהודי, השר רפי פרץ, עם יועז הנדל וחילי טרופר מכחול לבן. כך דיווח זאב קם בתאגיד השידור כאן. החלת ריבונות על אזורים אלה הייתה אחת מהבטחות הבחירות של נתניהו. טרופר והנדל מסרו בתגובה שלא ניהלו משא ומתן קואליציוני עם פרץ, אלא רק שוחחו עימו.

08:26 עריכה

בשיחה עם הרב שמולי בוטח, שהתקיימה בניו יורק בפני קהל ושודרה בשידור ישיר בחשבון הפייסבוק שלו, סיפר יאיר נתניהו שהוא זוכר את המתקפות התקשורתיות עוד מאז היה ילד בן חמש, אז נבחר אביו לראשונה לראשות הממשלה.

נתניהו אמר שהחל לפעול ברשתות החברתיות כי סבר שהתמונה שמציגה התקשורת לא מאוזנת. הוא סיפר שאין יום שהוא לא מקבל בו איומים לרצוח אותו או את הוריו, אך בתקשורת אין מדווחים על כך.

In conversation with Yair Netanyahu

פורסם על ידי ‏‎Rabbi Shmuley Boteach‎‏ ב- יום רביעי, 6 בנובמבר 2019

בנו של ראש הממשלה התייחס לסוגיה הפלסטינית ואמר שמה שנחתם בהסכמי אוסלו לא שווה היום הרבה. עוד אמר שמאז מלחמת העולם השנייה אין זה תקין פוליטית להיות אנטישמי, אבל זה פוליטיקלי קורקט להיות אנטי ישראלי. ההיפים של שנות השישים הם היום פרופסורים באוניברסיטאות, והם תולים את האשם בכל במערב, אמר בנו של ראש הממשלה.

על הכלכלה הישראלית אמר נתניהו שעד שאביו נבחר לראש ממשלה ב-1996 היה המשק הישראלי "סובייטי, פרימיטיבי וסוציאליסטי. הייצוא הסתכם פחות או יותר בתפוזים". נתניהו אמר שאביו הפך את הכלכלה הישראלית למשגשגת.

נתניהו אמר שהוא אדם פוליטי אך אין בכוונתו להיכנס לזירה הפוליטית.

08:51 עריכה

פרקליטו של עד המדינה ניר חפץ, עורך הדין אילן סופר, מתח בראיון לגלי צה"ל ביקורת על שר המשפטים אמיר אוחנה: "לא חושב ששר או חבר כנסת יכול לעמוד מעל בימת הכנסת ולהטריד עד, לשבש הליכי משפט – ולהיות חסין".

סופר אמר כי "אין דבר קל יותר מלקחת עדות ולדלות ממנה אמירות כאלה ואחרות ולהציג את העד כלא אמין. חפץ סיפק עדות מאוד מפורטת הנתמכת באינספור ראיות חיצוניות". לדבריו, חפץ ידבוק בהסכם שעליו חתם.

09:03 עריכה

ברשת מגיבים לדבריו של יאיר נתניהו בראיון לשמולי בוטח בניו יורק, שטען שעד שאביו עלה לשלטון הייצוא הישראלי הסתפק פחות או יותר בתפוזים (עוד על דברי בנו של ראש הממשלה – ברשומה שפורסמה בשעה 8:26 ביומן זה).

09:11 עריכה

סנגורו של עד המדינה ניר חפץ, עורך הדין אילן סופר, פנה ליועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, בבקשה שיפתח בחקירה פלילית נגד שר המשפטים אמיר אוחנה – כך פרסם אבישי גרינצייג מ"גלובס". אתמול הפר אוחנה בנאומו במליאת הכנסת צו איסור פרסום וחשף פרטים על חקירתו של חפץ במשטרה.

שר המשפטים אמיר אוחנה במליאת הכנסת, היום (צילום: עדינה ולמן, דוברות הכנסת)
אוחנה במליאת הכנסת, אתמול (צילום: עדינה ולמן, דוברות הכנסת)
09:31 עריכה

העיתונאי רביב דרוקר פרסם באתר שלו חילופי מסרונים בין ניר חפץ לאילן ישועה, בשעה שהראשון היה יועץ התקשורת של ראש הממשלה נתניהו והאחרון היה מנכ"ל אתר "וואלה!".

ישועה שלח לחפץ ראיון שערך דב גיל-הר עם ראש הממשלה נתניהו, כדי שזה יערוך אותו. ב-12 במרץ 2015 כתב חפץ לישועה: "בדקה 3:08 לחתוך החוצה החל מהמילים של גילהר 'או שיש אפשרות אחרת'. חוזרים לראיון בדקה 5:09 כשגילהר אומר 'רק אתמול התפרסמו הנתונים'. בלוק נוסף שמוציאים מדקה 5:17 עד 5:24. כלומר חותכים החוצה מהמילים של גילהר 'זה לגמרי הממשלה שלך'. מילים אלו נשארות בחוץ וחוזרים במילים של ביבי 'תזכרו דבר אחד חשוב'".

עוד קודם מנכ"ל "וואלה!" כתב לחפץ: "אין בעיה, לא תרצה – לא נעלה, אבל חושב שאחרי עריכה ייצא בסדר גמור. המסרים של ביבי הועברו מצוין. נוריד כמה שאלות מעצבנות. הכותרות והטקסט יתרכזו במה שביבי אמר".

10:03 עריכה

שר המשפטים אמיר אוחנה משיב ליאיר לפיד: אני מוכן ללכת לפוליגרף על כך שנתניהו לא עומד מאחורי דבריי בכנסת, אם אתה תלך למכונת אמת על שיחותך עם מו"ל "ידיעות אחרונות" נוני מוזס.

10:38 עריכה

בשנים 2018-2017 נחקרה מנכ"לית בזק סטלה הנדלר לפחות 13 פעמים במשטרה וברשות לניירות ערך. לפי החשד, הנדלר העבירה למנכ"ל משרד התקשורת שלמה (מומו) פילבר הנחיות איך לפעול בנושאים הקשורים לקבוצת בזק. להנדלר נשלחו מסמכים מסווגים ישירות מפילבר.

בחקירתה בלהב 433 אמרה הנדלר: "מעולם שאול (אלוביץ') לא אמר לי על ראש הממשלה, שצריכים לגייס אותו". בתשובה לשאלת החוקר אמרה מנכ"לית בזק שאבי ברגר היה טוב יותר לבזק מאשר פילבר. "בתקופה שלו", אמרה בהתייחס לפילבר, "קיבלנו הכי הרבה נזקים". תמלילים מהחקירה פורסמו הבוקר על ידי תומר גנון וליטל דוברוביצקי ב"כלכליסט".

הנדלר בבית משפט השלום בתל אביב בשנה שעברה (צילום: פלאש 90)
הנדלר בבית משפט השלום בתל אביב בשנה שעברה (צילום: פלאש 90)

החוקר אמר להנדלר שפילבר לא רק היה קשוב לבזק, "הוא היה מאוד פרו". "אני לא ראיתי", השיבה הנדלר. כשנשאלה למה מחקה הודעות מהטלפון הנייד שלה השיבה: "כי אני כל הזמן מוחקת".

עוד פורסם, שבעימות בינה לבין עד המדינה ניר חפץ, אמר האחרון שמנכ"לית בזק הפנתה לו שורה של דרישות לראש הממשלה. "אני לא זוכרת דבר כזה. ממש לא. לא היה כזה מצב בכלל".

10:57 עריכה

ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט, שהורשע בעבירות של מרמה, הפרת אמונים וקבלת שוחד, התראיין היום ל"חדשות הבוקר" בקשת 12, והתעמת עם עיתונאי חדשות 12 גיא פלג, שסיפר שאולמרט "הוקלט מנסה למנוע משולה זקן למסור עדות אמת".

11:15 עריכה

אדם בשם יוסי פרידמן פרסם תכתובת שניהל אמש עם שר התחבורה בצלאל סמוטריץ'. פרידמן סיפר ליושב ראש האיחוד הלאומי – תקומה שהוא ממתין בתחנת אוטובוס בנתניה, אך הקווים שצריכים היו להגיע – מבוששים לבוא. סמוטריץ' טיפל בעניין.

בעקבות הדברים פרסם כתב "הארץ" יהושע (ג'וש) בריינר את מספר הטלפון של סמוטריץ', כדי שכל מי שיקלע לצרה דומה יוכל להסתייע בשירותיו של השר. בתגובה הִרהר סמוטריץ' באפשרות להפנות את כל השיחות שיקבל ישירות אל בריינר.

11:31 עריכה

בכפר המכבייה ברמת גן החלה פגישת המשא ומתן בין נציגי כחול לבן לנציגי ישראל ביתנו. את כחול לבן מייצגים יורם טורבוביץ' ושלום שלמה ואת ישראל ביתנו – עודד פורר, אלכס קושניר ואמיר שניידר.

עודד פורר בדרכו לפגישת המשא ומתן עם כחול לבן (צילום: תומר נויברג, פלאש 90)
פורר בדרכו לפגישת המשא ומתן עם כחול לבן בכפר המכבייה, היום (צילום: תומר נויברג, פלאש 90)
11:57 עריכה

ביום ראשון הקרוב, י"ב בחשוון, יחול יום הזיכרון ליצחק רבין, ובמליאת הכנסת תתקיים ישיבה לזכרו, במלאת 24 שנים לרצח. בישיבה יישאו דברים, בין היתר, ראש הממשלה בנימין נתניהו, יושב ראש כחול לבן בני גנץ ויושב ראש העבודה-גשר עמיר פרץ.

עצרת לזכר רצח ראש הממשלה יצחק רבין, 2 בנובמבר 2019 (צילום: מרים אלסטר/Flash90)
העצרת השנתית לזכר רבין בשבוע שעבר בתל אביב (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)
12:11 עריכה

העיתונאי יעקב ריבלין כתב בטורו בשבועון "בקהילה" שראש הממשלה נתניהו אמר לבכירי המפלגות החרדיות בשיחות סגורות שבבחירות הבאות "רק דבר אחד ברור: הציונות הדתית הולכת להתרסק ואיילת שקד תסיים סופית את הפרק הפוליטי בחייה. בנט יחבור לליכוד". בליכוד מסרו בתגובה:"הפרסום של יעקב ריבלין ב'בקהילה' הוא שקר מוחלט. הדברים לא נאמרו ולא נבראו".

12:21 עריכה

ביום רביעי הקרוב תקיים הכנסת דיון בנושא האלימות הגואה בחברה הישראלית. לאחר שארבעים חברי כנסת חתמו על הדרישה, יצטרך ראש הממשלה בנימין נתניהו להיות נוכח.

12:29 עריכה

עד המדינה ניר חפץ שכר עורכי דין ויגיש בשבוע הבא תביעה נגד שר המשפטים אמיר אוחנה ונגד יאיר נתניהו, שהפרו אתמול צו איסור פרסום בעניינו. כך פרסם כתב "הארץ" חיים לוינסון.

12:35 עריכה

איש השעה, שר המשפטים אמיר אוחנה, מוחה על כך שאהוד אולמרט וליאורה גלאט-ברקוביץ' – שניהם מורשעים בדין – הוזמנו לדיונים תקשורתיים בעניינו.

12:47 עריכה

חדשות 13 פרסמו את הקלטות שיחותיהם של ראש הממשלה בנימין נתניהו ומו"ל "ידיעות אחרונות" נוני מוזס. אורכן – כארבע שעות. קטעים רבים אינם ברורים. לצד ההקלטות, שביצע ארי הרו, מופיע תמלול שנעשה בחדשות 13.

13:41 עריכה

ראש הממשלה בנימין נתניהו צפוי לערוך היום אחר הצהריים תדרוך לתקשורת הזרה בישראל לגבי התחמשותה של אירן בנשק גרעיני. נתניהו עתיד להידרש לכך ששרידי אורניום נמצאו על ידי פקחי האו"ם בטהרן. כך עדכן ברק רביד מחדשות 13.

עדכון (13:51): לשכת ראש הממשלה מוסרת שהתדרוך לא ייעשה על ידי נתניהו.

14:04 עריכה

יועצי ראש הממשלה והליכוד יונתן אוריך ועופר גולן עתרו לבית המשפט המחוזי בתל אביב בדרישה לאסור על הרשויות לחדור לטלפונים הניידים שלהם. השניים חשודים בהטרדת עד המדינה שלמה פילבר. את אוריך וגולן מייצגים עורכי הדין עמית חדד ונועה מילשטיין.

בשבוע שעבר פסק שופט בית משפט השלום בראשון לציון עלאא מסארווה שהמשטרה תוכל לעיין בטלפונים הניידים של השניים, אך גם מתח ביקורת על התנהלותה בחקירה.

14:18 עריכה

סרטונים ופרטים מזהים של מי שנגבתה עדותה בזמן חקירת ניר חפץ מופצים ברשת – כך דווח אמש בקשת 12. לפי הפרסום, העדה סגרה את חשבונותיה ברשתות החברתיות פייסבוק ואינסטגרם ויש קושי ליצור עימה קשר.

אתמול שר המשפטים אמיר אוחנה עסק בנאומו בכנסת בזימונה למשטרה – תוך כדי הפרת צו איסור פרסום – והביא לעניין רב בעדותה. אוחנה טען שהעדה הופגשה במכוון עם חפץ על ידי המשטרה במסדרונות חדרי החקירה.

14:43 עריכה

שרת התרבות והספורט מירי רגב מברכת על ההחלטה – שאותה קידמה – שלא להקרין את הסרט "לאה צמל, עורכת דין" במעלות תרשיחא בפסטיבל דוקאביב גליל.

14:53 עריכה

בית המשפט המחוזי טרם דן בערעור שהגישו יועצי ראש הממשלה נתניהו על ההחלטה לאפשר למשטרה לחדור לטלפונים שלהם, אולם הם כבר מודיעים שאם עתירתם לא תתקבל – בכוונתם לערער לבית המשפט העליון, כך דיווח יובל אראל בגלי צה"ל.

14:59 עריכה

הדיון בערעור של יועצי ראש הממשלה על ההחלטה לאפשר למשטרה לעיין בטלפונים הניידים שלהם נקבע ליום רביעי הקרוב, בשעה 13:30. עד לדיון, שייערך בבית המשפט המחוזי בתל אביב, יישארו הטלפונים סגורים.

16:27 עריכה

ח"כ עופר שלח (כחול לב) על איסור החקלאים הישראלים להיכנס לאזור נהריים: "כבר חודשיים שאנשי עמק הרידן מבקשים מנתניהו להתערב בעניין, אבל מה אכפת לו. הוא עסוק בפרקליטות ובתרגילים פוליטיים".

16:54 עריכה

ח"כ גלעד קריב (כחול לבן) על ההפגנה נגד גירוש ילדי העובדים הזרים שהתקיימה היום בתל אביב: "שיעור האזרחות ושיעור היהדות הטוב ביותר שהילדים האלה יקבלו בבית הספר. המשך מעצר הילדים והאמהות, בשעה שהדלת המסתובבת של הגירת העבודה לישראל ממשיכה, היא חרפה".

 

17:00 עריכה

ח"כ משה ארבל (ש"ס) הציע הבוקר בראיון בגלצ לתפקיד שר המשפטים את ח"כ יוסף ג'בארין (הרשימה המשותפת). ג'בארין הגיב על הדברים ואמר: "אשמח להיות שר משפטים. בממשלה שתקיים את עקרונות המשפט הבינלאומי במלואם, ממשלת שלום ושוויון. ולא, זה לא חלום".

הדברים שאמר ח"כ ארבל על ח"כ ג'בארין (דוקטור למשפטים) הרגיזו לא מעטים במגזר הדתי. יו"ר רשימת 'עוצמה יהודית' איתמר בן גביר, למשל, גינה את ההצעה.

17:33 עריכה

הסתיימה ישיבת המשא ומתן בין כחול לבן וישראל ביתנו. הצדדים הגיעו להבנות ראשונות: תתבצע העלאת השכר לקשישים לגובה של 70% משכר המינימום ולא תהיה פגיעה בהעלאת קצבאות הנכים. כמו כן, נמסר מכחול לבן, כי פגישה נוספת תקבע לשבוע הבא.

17:38 עריכה

מספר 2 בכחול לבן, ח"כ יאיר לפיד: "התגובה לטרור לא יכולה להיות במסדרונות המשא ומתן ולא יכולה בבניית התנחלויות".

עוד אמר לפיד בכנס של המכון למחקרי ביטחון לאומי כי "הטרור הוא מעשה פוליטי. זה השדה שבו הוא פועל. הכלים של הטרור הם צבאיים, אבל מטען הצד האמיתי שהוא מצמיד לחברה הישראלית היא החרדה. אם הוא מפעיל את מרעום הפחד – הוא ניצח. אם אנחנו נותנים לו לקבוע את המהלך הפוליטי – זה מה שהוא רצה".

ח"כ נפתלי בנט (ימינה) מיהר להגיב ללפיד: "הטרור הערבי מתודלק מתקוות הערבים לשבור את רוחנו ואת רצוננו לחיות כאן ולהתפתח כאן בארץ ישראל". בנט הוסיף: "בנייה ויישוב הארץ יוצרות את האפקט ההפוך: היא מייאשת אותם מתקוותם זו הנלוזה".

18:16 עריכה

חקירת נתניהו בתיק 4000. לאחר ששר המשפטים, אמיר אוחנה, הפר צו איסור פרסום על בימת הכנסת, וחשף פרטים מתוך חקירתו של עד המדינה בתיק, ניר חפץ, פרקליטו, עו"ד אילן ספר, מגיב: "חפץ מביע זעזוע עמוק על מה שקרה. זו חצייה של קו אדום וביזוי של צו בית המשפט".

כמו כן, אישר עו"ד סופר בתוכנית "שש עם" בחדשות 12, את הפרסום לפיו הוא צפוי להגיש בשמו של חפץ בקשה ליועץ המשפטי לממשלה לחקירה פלילית נגד שר המשפטים ובנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו, שהדהד את דבריו – כאמור, דברים שמוטלים תחת צו איסור פרסום.

על פרסום תמלילי חקירתו של חפץ, במהלכה אמר כי "הזיכרון שלו לא מצוין", אמר פרקליטו: "הכי קל לקחת שברירי דברים שאמר אדם, לערוך אותם ולהפוך אותם לסיפור שלם". 

18:19 עריכה

נתניהו: "קורא לקהילה הבינלאומית להתעורר, להצטרף לארה"ב ולהגביר את הלחץ על איראן".

עוד אמר ראש הממשלה בנימין נתניהו על איראן: אני מודיע לכם, היא ממשיכה לשקר, ממשיכה להסתיר את תכנית הגרעין שלה. איראן גם ממשיכה וחידשה אפילו את העשרת האורניום האסורה שכל תכליתה הוא אך ורק ייצור נשק גרעיני.

18:22 עריכה

יו"ר כחול לבן והרמטכ"ל לשעבר, בני גנץ, מגיב גם הוא לחשיפת הפעילות המתחדשת בכור בפורדו: "איראן מסוכנת לשלום העולם. איראן מסוכנת ליציבות המזרח התיכון. איראן מסוכנת לישראל".

"על האיום האיראני אין מחלוקת פוליטית", כתב גנץ, "כולם מחוייבים למנוע מאיראן להגיע לנשק גרעיני".

18:25 עריכה

בית משפט השלום בראשון לציון שחרר בתנאים מגבילים את הגבר בן ה-53 מאשקלון החשוד באיומים על ראש הממשלה בנימין נתניהו ובני משפחתו.

במסגרת התנאים לשחרורו, הוצא לחשוד צו הרחקה מבית הראש הממשלה ל-180 יום ונאסר עליו להשתמש בפייסבוק למשך 60 יום.

החשוד נעצר לאחר שפרסם בחשבון פייסבוק הנושא את השם "צביקה סבג", איומים והסתה לפגיעה בראש הממשלה ובמשפחתו.

צביקה סבג
צביקה סבג
19:11 עריכה

פרקליטות מחוז חיפה הגישה היום לבית משפט השלום בעיר, כתב אישום נגד מוחמד דיאב, תושב טמרה בן 31 בגין עבירות של פגיעה בטוהר הבחירות לכנסת. 

מכתב האישום עולה כי ביום הבחירות, בעת ששימש כיו"ר ועדת הקלפי מטעם ש"ס, הוא נטל שלא כדין שבע מעטפות חתומות והכניס אותן לתיבת הקלפי. 

מזכיר ועדת הקלפי שהבחין במעשיו של הנאשם, צעק עליו וביקש לברר את המעשה. זה בתגובה השיב לו: "תעזוב את זה, לא קרה כלום, אלה מעטפות ריקות. כולה שתי מעטפות".

19:31 עריכה

יו"ר העבודה-גשר, ח"כ עמיר פרץ, נשא דברים הערב באירוע מפלגתי לזכרו של יצחק רבין: "דרכו של רבין היא כי לא מנהלים את המציאות, לא משלימים איתה, משנים אותה. זה הבסיס לכל צוואתו. זה הבסיס לכל תכנית העבודה שלנו".

פרץ הציג לאחר מכן הציג את תכנית ארבעת השלבים של מפלגתו לניקוי עזה מרקטות וקרא ליו"ר כחול לבן בני גץ לאמץ את דרכו של ראש הממשלה רבין ז"ל.

19:47 עריכה

שר החינוך רפי פרץ בעצרת הנוער הממלכתית לזכרו של ראש הממשלה יצחק רבין ז"ל: החברה הישראלית מנסה, עדיין, לאחות את השבר – בתהליך איטי מאוד, הדורש מכולנו סבלנות אין קץ. אני רוצה לומר בקול בחד וברור: אני סומך את ידי על בית המשפט ועל קביעתו בעניין זהות הרוצח. כל שיח אחר הוא שיח הבל".

 

20:35 עריכה

חקירות נתניהו – תיק 4000. רביב דרוקר פרסם הערב בחדשות 13 שיחות שהקליט אילן ישועה, מנכ"ל אתר וואלה, עם בעלי בזק-וואלה, שאול אלוביץ' ואשתו איריס. ההקלטות חושפות כיצד פעלה שיטת הורדת הכתבות הלא מחמיאות אודות משפחת נתניהו באתר החדשות.

הנה קטע מהשיחות שהוקלטו:

איריס אלוביץ' לישועה: "יש כעס עלינו שם…זה לא טוב, בוא נמסד פינה…פעמיים בשבוע מאמר אורח".

ישועה: "בסדר. מי השמות?"

איריס: "למשל גיא בכור (מזרחן שמזוהה עם הימין), שבעיניי הוא בסדר, סבבה, לא?".

ישועה: "מעולה. מסכים לגמרי. הלאה".

איריס: "ארז תדמור".

ישועה: "מאיפה הוא?".

איריס: "אני לא מכירה… ומי זה שמעון ריקלין?".

ישועה: "שמעון ריקלין בסדר. הוא חבר טוב מאוד של ינון והוא אחלה, חכם".

איריס: "בוא נתחיל להמר על הסוס הנכון".

ישועה: "היום אני כבר מטלפן אליהם"
.
איריס: "עכשיו את טל צריך להרגיע (טל שליו, הכתבת הפוליטית של האתר). היא באה כשמאלנית, אבל אמרנו שהיא שמאלנית מחמד. היא נהייתה דוברמן… אנחנו צריכים לעשות תיקון מהיר. האיש הזה – נתניהו – הולך להישאר עוד הרבה זמן. אני אמרתי לשאול – אני מוכנה בשביל הקבוצה למכור את נשמתי לשטן ואני מוכנה לזה. זה עולה לי בריאות, שלא תבין".

שאול אלוביץ' עצמו מתקשר לישועה.

שאול: "זה יושב על העמוד הראשון כבר שעות. אלוביץ' כועס על ידיעה בנושא פרשת הבקבוקים שמופיעה באתר".

ישועה: "שאול, אני אומר לך – הגרון שלי כואב כבר. אתה צודק".

אלוביץ': "זה בקבוקים".

ישועה: "סך הכול אנחנו מצליחים תשעים אחוז לסנן".

אלוביץ': "אני בטוח שאני אחטוף קללות היום. סתם. אני לא אגיד לה לה, ככל הנראה גברת נתניהו. אני כבר לא יודע מה להגיד".

ישועה: "שאול, אנחנו מורידים. מורידים המון דברים, נשבע לך".

21:26 עריכה

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, מגיב לתקיפת בנו, יאיר, לאחר שאמר: "אבא שלי קיבל בשנות ה-90 משק בסגנון סובייטי שהתבסס על ייצוא תפוזים. זו הייתה כלכלה סוציאליסטית פרימטיבית".

ראש הממשלה הגיב להתנפלות על בנו ואמר: "הייצור הישראלי ב-1995 עמד על 27.5 מיליארד דולר (כולל תפוזים). הייצוא הישראלי השנה עומד על 110 מיליארד דולר – שיא של כל הזמני. זו תוצאה של כלכלת השוק החופשי שהנהגתי בתמיכתם!".

21:51 עריכה

יו"ר העבודה-גשר, עמיר פרץ: "העמדה האסטרטגית שלא לאפשר לאיראן להחזיק נשק גרעיני נכונה, אלא שכדאי לדבר פחות ולעשות הרבה יותר".

סגירה