סער: נתניהו רדף אותי; בכחול לבן מייחלים לניצחונו בפריימריז

בכנס השקת הקמפיין אמר סער ש"בחירה בנתניהו היא בחירה ביושב ראש האופוזיציה הבא" ● ביוזמת נתניהו נקבע שמתפקדים יוכלו להצביע רק בקלפי שבה הם רשומים, דבר, שלדברי אנשי סער, יפגע בו ● אוחנה עתיד להודיע מחר על בחירתו לממלא מקום פרקליט המדינה; ההערכה היא שלא יבחר במועמדו של מנדלבליט ● רע"ם תקיים בחירות לרשימתה ● במרצ מסתמן שלא יערכו פריימריז

סער, הערב (צילום: תומר נויברג, פלאש 90)
תומר נויברג, פלאש 90
סער, הערב
07:21 עריכה

יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן: יש דיל סגור בין כחול לבן לחרדים

"דברי 'ההספד' של הח"כים החרדים על נתניהו ביום פיזור הכנסת וחילופי השבחים בין כחול לבן למפלגות החרדיות לא מותירים מקום לספק – יש דיל סגור ביניהן להקמת קואליציה לאחר הבחירות הבאות", כתב ליברמן בחשבון הפייסבוק שלו.

על רקע תמונת ה"ממשלה" שהרכיבו בפוטושופ מנהלי הסושיאל שלו, הוסיף ליברמן: "זו אותה מפלגה שהבטיחה לבוחריה להקים ממשלת אחדות חילונית, שתפעל נגד הכפייה הדתית, והמבין יבין…".

דברי "ההספד" של הח"כים החרדים על נתניהו ביום פיזור הכנסת ולאחר מכן, וחילופי השבחים בין כחול לבן למפלגות החרדיות לא…

פורסם על ידי ‏Avigdor Liberman – אביגדור ליברמן‏ ב- יום ראשון, 15 בדצמבר 2019

07:23 עריכה

ב"ישראל היום" דווח הבוקר כי השרה לשעבר ציפי לבני בוחנת אפשרות להציע את עצמה כמועמדת לרשימת כחול לבן. לפי הדיווח היא אף שלחה בימים האחרונים את מקורביה לבדוק השטח עבורה. לבני עצמה הכחישה את הדברים, ומכחול לבן נמסר: "אין מגעים כאלה".

07:28 עריכה

פריימריז בליכוד. הערב יושק הקמפיין של גדעון סער, באירוע שיתקיים הערב בשעה 19:00 באור יהודה.

אתמול הצטרפו לח"כים מיכל שיר ויואב קיש, גם חיים כץ, אתי עטיה, שרן השכל, וראש העיר ראשון לציון. עד כה גלעד ארדן ויולי אדלשטיין נמנעו מלהצהיר על תמיכה בנתניהו או בסער, וההנחה היא כי השניים יישבו על הגדר.

07:43 עריכה

ח"כ דוד ביטן לכאן חדשות: "אני מאמין שגדעון סער הבטיח ליואב קיש, שאם ינצח ייתן לו כך וכך. לארדן אין אינטרס לתמוך בו, וכנראה יצהיר בימים הקרובים על תמיכה בנתניהו. מעריך שנתניהו ימנה אותו לתפקד בכיר יותר אחרי הבחירות".

במקביל פורסם הבוקר בגל"צ כי נתניהו עשוי להציע לארדן את תפקיד שגריר ישראל באו"ם, לפי גורמים המעורבים, על מנת שיתמוך בו בפריימריז בליכוד.

07:58 עריכה

עו"ד משה ימין, שאירח אמש את כנס פעילי התומכים בראש הממשלה בנימין נתניהו: "הוזמנו כ-200 פעילים, הגיעו 300 ועוד חיכו בחוץ כאלה שלא יכלו להיכנס. היית צריך לראות בעיניים איזו אהבה יש כלפי נתניהו".

08:11 עריכה

ח"כ עפר שלח (כחול לבן) על האפשרות של צירופה של ציפי לבני: "לא מתייחס לשמועות. יהיו שינויים קטנים למלא חורים ברשימה פה ושם". עוד הוסיף: "בתוך בלוק הימין יש חרטה על ההליכה העיוורת אחר נתניהו. מקווה שההכרה שלהם בטעות תביא להקמת ממשלה בבחירות הבאות".

08:16 עריכה

שר המשפטים אמיר אוחנה יודיע היום מי ימלא את מקומו של פרקליט המדינה, במקום שי ניצן, שיסיים היום את תפקידו בתום כהונה בת שש שנים. המועמד שייבחר יכהן זמנית, שכן ממשלת מעבר לא ניתן למנות פרקליט קבוע.

השר צפוי לבחור אחד משלושה מועמדים לתפקיד: המשנה לפרקליט המדינה לעניינים פליליים, שלמה למברגר, מנהל המחלקה הכלכלית, דן אלדד, והמשנה לפרקליטת מחוז מרכז, אורלי בן ארי־גינזברג.

08:45 עריכה

בעקבות הפרסום על כך שראש הממשלה בנימין נתניהו שוקל להציע לגלעד ארדן את תפקיד שגריר ישראל באו"ם, על מנת שיתמוך בו, ח"כ יואב קיש, מתומכי סער, אמר: "אם זה נכון – חמור מאוד!".

08:49 עריכה

יו"ר מפלגת העבודה-גשר עמיר פרץ אמר בגל"צ שיבחן את נושא החיבורים בעוד כחודש בהתאם לנתונים. כרגע, הוא הוסיף, "ריצה נפרדת של שלוש המפלגות היא הדבר הנכון ביותר על פי הסקרים שהם עושים".

08:53 עריכה

ח"כ דודי אמסלם: "נתניהו צריך להנהיג את ישראל לא בשביל הליכוד, אלא לטובת המדינה. אף מועמד ליכודי אחר לא יביא לנו את השלטון. השמאל יודע זאת ולכן תומך בסער".

09:27 עריכה

תיק 4000. תמלילי שיחה שנערכה בין איריס אלוביץ', רעייתו של בעל השליטה לשעבר באתר וואלה ובחברת בזק, שאול אלוביץ', שהתפרסמו הבוקר בכלכליסט, מראים כיצד ניסתה לקשור קשר עם מנכ"ל וואלה לשעבר, אילן ישועה, על מנת לאיים על שר האוצר משה כחלון.

בשיחה שהתקיימה בסוף שנת 2016, אומרת אלוביץ' לישועה: "תגיד לכחלון שיש לנו חומר מפה עד הודעה חדשה, והוא בכספת ולא מפורסם. ישועה שאל אם שאול, בעלה, יודע, ונענה: "שאול אומר להמשיך לזיין את כחלון". 

משה כחלון, ספטמבר 2019 (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
משה כחלון, ספטמבר 2019 (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
10:33 עריכה

הח"כים ניצן הורוביץ ותמר זנדברג סיכמו כי לא יהיו בחירות לראשות ורשימת מרצ. ועידת המפלגה תתכנס ביום ראשון, והמשא ומתן על המשך מבנה המחנה הדמוקרטי יחל לאחר מכן.

10:34 עריכה

ח"כ מיקי זוהר לח"כ יואב קיש: "אחי, אתה מתחיל לאבד את זה".

11:13 עריכה

השר לביטחון פנים גלעד ארדן פנה ליועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, בבקשה לבדוק אפשרות של מינוי מפכ"ל משטרה ונציב שב"ס בזמן ממשלת מעבר.

ארדן ציין כי בעבר החליט שלא להביא בפני הממשלה מועמדים לתפקידים אלה לאור פיזור הכנסת, והציפייה שתקום ממשלה חדשה. "אולם לאור שינוי הנסיבות המשמעותי, אני מעוניין להביא בפני הממשלה לאישור מועמדים לכהונת קבע".

11:47 עריכה

קמפיין הבחירות של הימין החדש, יתרכז בהבאת מצביעים מכחול לבן וכן מצביעים דוברי רוסית.

מהימין החדש נמסר: "אין שלטון ימין בלי ימין חדש גדול, שיפסיק את ההתחזות של מפלגות אחרות. ימין זה לא רק במישור המדיני. אנחנו ימין כלכלי, ימין של חרות הפרט, ימין שלא מחויב לוועדים. הימין החדש הוא ימין בטוח, לא כאילו ולא לפעמים".

image_720
קמפיין הימין החדש
12:18 עריכה

פריימריז בליכוד. "אדוני ראש הממשלה, הפריימריז אינם עלינו, המתמודדים", אמר גדעון סער. "בחירות הן תמיד על האזרחים אותם אנו משרתים. בוא ניפגש לעימות ונדון על כל הנושאים. אני מחכה לך, בכל זמן ובכל מקום שתקבע".

12:33 עריכה

גם העבודה-גשר השיקו היום את קמפיין הבחירות, תחת הססמה: "עמיר ואורלי היחידים שסופרים אותך. בני אדם לפני הכל".

קמפיין העבודה-גשר
קמפיין העבודה-גשר

 

 

 

 

 

 

 

12:49 עריכה

איתמר בן גביר חוזר לזירה הפוליטית, ומתכונן לפריימריז במפלגתו, עוצמה יהודית.

13:31 עריכה

פריימריז בליכוד. תומך נוסף לגדעון סער – אלחנן אנגלסמן, יו"ר מועצת סניף הליכוד בגבעת שמואל.

"גדעון היחיד שעשוי להביא לניצחון הליכוד", אמר. "לצערי הרב, מר נתניהו, כלפיו יש לי הערכה עצומה, נכשל בכך בשני הניסיונות הקודמים. אין לנו את הפריבילגיה לניסיון שלישי".

14:26 עריכה

מינוי פרקליט המדינה. לאחר שנציב שירות המדינה, דניאל הרשקוביץ, פנה לשר המשפטים אמיר אוחנה וליועץ המשפטי הממשלה אביחי מנדלבליט על כך שלא התייעצו איתו בנוגע למינוי פרקליט המדינה, אוחנה מגיב: לא קיימת בחוק חובה התייעצות עם היועץ המשפטי לממשלה ולא נדרשת הסמכתו.

"כשתחליט על מי מבין המועמדים", אמר אוחנה, "הרי ששמו של אף אחד מהם יהיה זר לך. נפגשתי עמך בנושא המינוי לא פעם אחת, אלא פעמיים וזאת מעבר לשיחותינו הטלפוניות בנדון".

14:31 עריכה

ח"כ משה בוגי יעלון (כחול לבן): "יש התפכחות לגבי נתניהו גם בציבור הרחב ובעיקר הליכוד. מה כולם לא רואים? כולם סמרטוטים ושותקים? יש זעם בליכוד מלמטה. אני שומע ביטויים כמו 'די הוא נדבק לנו כמו מסטיק לרגל'".

עוד הוסיף יעלון באולפן וואלה!, כי למפלגתו "אין צורך לצרף בגורמים נוספים".

14:35 עריכה

הודעת רשם המפלגות: היום האחרון לרישום מפלגה חדשה הוא 2 בינואר.

14:56 עריכה

בראיון לאתר "וואלה! ניוז" נדרש חבר הכנסת משה (בוגי) יעלון ליחסם של חברי הליכוד לראש הממשלה נתניהו ותהה: "כולם לא רואים?! כולם סמרטוטים?!". השר לשעבר השיב לשאלה שהציג ואמר שהוא שומע גורמים במפלגה שמתנגדים לנתניהו, אבל התייחסותו לחברים בליכוד כאל "סמרטוטים" לא נותרה ללא מענה, וחבר הכנסת שלמה קרעי קבע ש"הסמרטוט היחיד" הוא יעלון עצמו.

15:16 עריכה

פעילים בבית היהודי שיגרו מכתב תמיכה ביושב הראש רפי פרץ. לאחרונה פורסם כי יושב ראש האיחוד הלאומי בצלאל סמוטריץ' ויושבת ראש הימין החדש איילת שקד פועלים לקיים פריימריז פתוחים לרשימה משותפת של הציונות הדתית – במגמה להביא להחלפתו של פרץ. הבוקר פורסמה הודעה מטעם הבית היהודי, הקוראת שלא לערוך בחירות פנימיות לרשימה בשל פרק הזמן הקצר שישנו לשם כך. על מכתב התמיכה חתומים, בין היתר, ראש עיריית קריית מלאכי אליהו (ללו) זוהר, סגנית ראש עיריית ירושלים חגית משה, סגן ראש עיריית עפולה חביב פרץ וסגן ראש המועצה האזורית שומרון דוידי בן ציון.

15:53 עריכה

רע"ם – הרשימה הערבית המאוחדת – אחת משלוש המפלגות המרכיבות את הרשימה המשותפת, תקיים בחירות פנימיות לקראת הבחירות לכנסת העשרים ושלוש. הפריימריז ייערכו ב-10 בינואר. כיום שלושה מחברי המפלגה חברים בכנסת: מנסור עבאס, וליד טאהא וסעיד אלחרומי.

16:19 עריכה

הערב יערוך חבר הכנסת גדעון סער באור יהודה את אירוע השקת קמפיין הבחירות שלו לראשות הליכוד. לפי התמונה שהשר לשעבר פרסם, סיסמת מסע הבחירות תהיה "רק סער יכול!".

16:50 עריכה

נציב שירות המדינה דניאל הרשקוביץ פנה היום ליועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט ולשר המשפטים אמיר אוחנה לגבי מינוי ממלא מקום לפרקליט המדינה שי ניצן, שמסיים היום את תפקידו. הרשקוביץ כתב לשניים שעליהם להסכים על מועמד לתפקיד ולהיוועץ בו. אוחנה השיב כי אין חובה להגיע להסכמה וכי "חובת ההיוועצות קוימה גם קוימה". על רקע דברים אלה קראו בתנועה למען איכות השלטון לפעול בהתאם לחוק:

הליך המינוי למשרת פרקליט המדינה מחייב היוועצות עם נציב שירות המדינה. המשרה חשובה ורגישה, בייחוד בתקופה שבה אנו קרובים לניהול הליך משפטי נגד ראש ממשלה מכהן. אנו סבורים שמן הראוי ששר המשפטים והיועמ"ש יפעלו במהירות ובהתאם לחוק.

17:24 עריכה

ועדת הכספים אישרה שינויים בתקציב ועדת הבחירות המרכזית. בטרם סיים את תפקידו כיושב ראש ועדת הבחירות ביקש שופט בית המשפט העליון חנן מלצר להעביר 7.9 מיליון שקלים מתקציב הוועדה לבחירות לכנסת העשרים ואחת לכיסוי גרעונות של הוועדה בבחירות לכנסת העשרים ושתיים. הכספים הוצאו בין היתר על רכישת מצלמות ועל הקמת יחידה לפיקוח על טוהר הבחירות.

18:01 עריכה

נציב שירות המדינה לשעבר יצחק גל-נור מתח ביקורת על שר המשפטים אמיר אוחנה וקרא לו להגיע להסכמה עם היועץ המשפטי לממשלה ונציב שירות המדינה על מינוי ממלא מקום לפרקליט המדינה. גל-נור, פרופסור אמריטוס באוניברסיטה העברית בירושלים, אמר בראיון בכאן רשת ב', שממשלת מעבר לא יכולה להקים ועדת איתור למינוי של פרקליט מדינה והסיק מכך שעל אוחנה – כמי שמינויו לשר לא אושר על ידי הכנסת – לנהוג במתינות. הנציב לשעבר העלה השערה שייתכן ששר המשפטים מעוניין להגיע לבג"ץ כדי שזה יכריע כנגדו ואז יוכל לטעון שבג"ץ שולט במדינה.

היום מסיים פרקליט המדינה שי ניצן את כהונתו אחרי שש שנים בתפקיד.

18:27 עריכה

החל מהיום (שני) הכנסת בפגרת בחירות – כך קבעה הוועדה המסדרת. בתקופת הפגרה תפעל ועדת ההסכמות, שתורכב מחבר כנסת מכחול לבן ומחבר כנסת מהליכוד.

בתקופת הפגרה רשאית הממשלה לכנס את מליאת הכנסת ולהביא לדיון הצעות חוק. גם חברי הכנסת יכולים להביא לכינוס המליאה, אך רק לטובת דיון בהצעות לסדר היום – זאת על ידי איסוף של 25 חתימות של חברי הבית.

ועדות הכנסת יכולים להתכנס, אך באישור של ועדת ההסכמות. אם ועדת ההסכמות לא תאשר את הבקשה, יכול יושב ראש הוועדה, או שליש מחבריה, לפנות ליושב ראש הכנסת – ולהתכנס באישורו.

הוועדה המסדרת אינה זקוקה לאישור ועדת ההסכמות, אך נדרשת הסכמה של יושב ראש הכנסת לאחר שקיבל חוות דעת מהיועץ המשפטי לכנסת.

18:33 עריכה

ועדת הבחירות של הליכוד אישרה החלטה, שאותה הוביל יושב הראש נתניהו, ולפיה חברי הליכוד יוכלו להצביע רק בקלפי שבה הם רשומים – ולא בכל קלפי, כפי שהיה נהוג בעבר. כך פרסם עקיבא נוביק מחדשות 13. אנשיו של גדעון סער טוענים שהמהלך נועד לפגוע ביריבו של נתניהו, והוא מנוגד לסיכום שהושג בין ראש הממשלה לבין יושב ראש מרכז הליכוד חיים כץ.

19:12 עריכה

בכיר בבית היהודי הציע לאיילת שקד להצטרף באמצעות מפלגת אח"י לרשימה המתהווה של הציונות הדתית – וכך להשתבץ במקום הראשון. כך פרסמה עטרה גרמן ב"סרוגים". הרשימה צפויה לכלול את הבית היהודי ואת האיחוד הלאומי. בסביבתה של חברת הכנסת מסרו שההצעה איננה רלוונטית.

19:18 עריכה

תומכיו של גדעון סער, המתמודד לראשות הליכוד, החלו להגיע לאירוע השקת הקמפיין שלו, שנערך הערב באור יהודה.

19:40 עריכה

גדעון סער, המתמודד מול נתניהו על ראשות הליכוד, הגיע יחד עם רעייתו, גאולה אבן-סער, לכנס השקת הקמפיין שלו באור יהודה. סער התקבל בקריאות "היידה גדעון" ו"הו הא מי זה בא? ראש הממשלה הבא". לדברי המארגנים, למעלה מאלף איש נוכחים בכנס.

19:54 עריכה

גורמים בסביבתו של גדעון סער, המתמודד על ראשות הליכוד, הסבירו מדוע ההחלטה – שאותה הוביל נתניהו, לאפשר למתפקדים להצביע רק בקלפי שבה הם רשומים – תפגע במועמדם. לדבריהם, עובדי התעשייה האווירית, התומכים בסער, נוהגים להצביע ליד מקום עבודתם. גם דתיים רבים, התומכים בשר לשעבר, יהיו באילת ביום הפריימריז, לכן לא יוכלו להצביע עבורו. כך פרסם עקיבא נוביק בחדשות 13.

לטענת אנשי סער, ההחלטה מנוגדת להסכמה שאליה הגיע יושב ראש מרכז הליכוד חיים כץ עם ראש הממשלה נתניהו. המהלך – הסבירו – יביא לירידה בשיעור ההצבעה בבחירות.

20:03 עריכה

בפרקליטות מעריכים ששר המשפטים, אמיר אוחנה, לא ייבחר במשנה לפרקליט המדינה, שלמה (מומי) למברגר – שעל מינויו לתפקיד המליץ היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט – לתפקיד ממלא מקום פרקליט המדינה. כך דווח הערב בחדשות 12.

20:07 עריכה

גדעון סער פתח את דבריו בכנס השקת הפריימריז שלו לראשות הליכוד:

זה לא כנס פריימריז רגיל. זהו ערב של תקווה חדשה. זה ערב שמסמל רצון להתחדשות. ערב שמונע מאהבה גדולה לתנועתנו, תנועת הליכוד, ולמדינת ישראל. לכאן לא הגיעו בגלל אינטרסים. לכאן הגיעו הערב בגלל אמונה גדולה – ומי שמאמין לא מפחד.

20:16 עריכה

"אין אדם בפוליטיקה שעשיתי עבורו יותר מאשר עשיתי עבור נתניהו. ואני לא מתחרט על כך", אמר גדעון סער בכנס שהוא עורך באור יהודה הערב. "נתניהו הוא מגדולי ראשי הממשלה שהיו לנו, וכך אני מבקש להתייחס אליו".

גם כשנתניהו גמל לי רעה תחת טובה ורדף אותי – לא שכחתי את הישגיו של ראש הממשלה, אמר. "נתניהו חסום", קבע סער. לדבריו, לדרך הליכוד יש רוב בעם, אך יש רצון בציבור להחליף את נתניהו. "אם לא נחולל שינוי – אנחנו קרובים מאוד לממשלת שמאל… חייבים לחולל בשבוע הבא שינוי בהנהגת הליכוד".

"המטרה שלנו ביום חמישי הבא: ניצחון. ניצחון – ולא פחות מזה. בכחול לבן מתפללים – טוב, אולי זו לא המילה הנכונה – מייחלים שלא נעשה שום שינוי".

20:32 עריכה

בכניסה לאירוע השקת הקמפיין של גדעון סער מפגינים תומכיו של ראש הממשלה ויושב ראש הליכוד בנימין נתניהו.

20:38 עריכה

הסתיים נאומו של גדעון סער באירוע השקת הקמפיין שקיים. קודם לנאומו נשאו דברים חברות הכנסת מיכל שיר ושרן השכל. את האירוע הנחה ראש עיריית עכו, שמעון לנקרי. סער הודה במיוחד ליושב ראש מרכז הליכוד חיים כץ. כשהודה לרעייתו, גאולה אבן-סער, קולו של סער נסדק. "בואו נצא לדרך למען עם ישראל", קרא סער.

20:54 עריכה

איילת שקד נפגשה היום עם נפתלי בנט וניסתה לשכנע אותו לשוב למתכונת של ימינה – רשימה אחת שתורכב מהימין החדש, הבית היהודי והאיחוד הלאומי, כפי שהיה בבחירות האחרונות. נתניהו מסויג מתצורה זו, שלא הביאה לניצחונו בספטמבר האחרון. כך דיווח הערב עקיבא נוביק בחדשות 13.

במקביל, פעילים של הבית היהודי אוספים חתימות למען הצבתה של שקד בראש רשימתם.

21:01 עריכה

יושב ראש מרכז הליכוד חיים כץ יתמוך בגדעון סער ככל הנראה סמוך ליום הבחירות לראשות הליכוד – כך מפרסם הערב ספי עובדיה בחדשות 13. נתניהו נפגש היום עם יושב ראש ועד עובדי התעשייה האווירית, יאיר כץ, בנו של חיים כץ, בניסיון לשכנעו שעובדי התעשייה האווירית לא יילכו כאיש אחד עם סער. במקביל פעל היום נתניהו למנוע ממתפקדים להצביע שלא בקלפי שבה הם רשומים – כדי להקשות על הצבעת עובדי התעשייה האווירית, שנוהגים להצביע סמוך למקום עבודתם.

21:12 עריכה

בסביבתו של יושב ראש העבודה-גשר, עמיר פרץ, לא שוללים חבירה לרשימה משותפת עם המחנה הדמוקרטי, אך אומרים שכדאי לחכות עם זה ולראות האם בעוד שבועות אחדים, אם אכן אחת משתי הרשימות לא תעבור בסקרים את אחוז החסימה – כך פרסם הערב רביב דרוקר בחדשות 13.

עוד דווח שבמרצ מביעים הסתייגות משיבוצה ברשימה של סתיו שפיר, שבבחירות האחרונות הוצבה במקום השני. ליאיר גולן מישראל דמוקרטית מוכנים במרצ להציע את המקום החמישי ברשימה.

21:31 עריכה

גדעון סער, המתמודד לראשות הליכוד, הודה למאות התומכים שהגיעו לאירוע השקת הקמפיין שלו.

21:39 עריכה

מחר יודיע שר המשפטים אמיר אוחנה במי בחר שיכהן כממלא מקום פרקליט המדינה – כך דיווח הערב אביעד גליקמן מחדשות 13.

ההערכה היא שאוחנה לא בחר במשנה לפרקליט המדינה שלמה למברגר – שבבחירתו מצדד היועץ המשפטי לממשלה מנדלבליט – אלא באחד משני המועמדים האחרים: מנהל המחלקה הכלכלית בפרקליטות המדינה דן אלדד או המשנה לפרקליטת מחוז מרכז אורלי בן ארי גינזברג. בעוד שבחירה באלדד עשויה להיות סבירה, בחירה בבן ארי גינזברג תיחשב למרחיקת לכת ועלולה לגרור התנגדות חריפה.

22:06 עריכה

חברת הכנסת סתיו שפיר קוראת לקיים בחירות לראשות המחנה הדמוקרטי – כך פרסם הערב יובל קרני ב-ynet. היום סיכמו ניצן הורוביץ ותמר זנדברג שלא ייערכו בחירות לראשות מרצ ולרשימת המפלגה, אך הדבר כרוך באישור של מוסדות מרצ.

22:28 עריכה

אופיר פינס-פז, שכיהן כחבר כנסת וכשר מטעם מפלגת העבודה, התמנה לראש הצוות האסטרטגי של העבודה-גשר לקראת הבחירות לכנסת העשרים ושלוש. כך פרסם אריק בנדר ב"מעריב".

סגירה