הקרקס הנודד מקיסריה

בנימין ושרה נתניהו בחגיגות המימונה, 27 באפריל 2019 (צילום: פלאש90)
פלאש90
בנימין ושרה נתניהו בחגיגות המימונה, 27 באפריל 2019

היום נדע אם בנימין נתניהו יתייצב לשימוע. המדינה עוצרת נשימה. האם חמגשית הכסף ילך לשימוע ואחר כך יבעט בבג"ץ, או קודם יעתור לבג"ץ ואחר כך יבעט בהם? איזה מתח! אין על ריאליטי טוב.

באותו זמן ובאותו צד של הכוכב צדק צדק תרדוף, תזכה שרה נתניהו לעסקת טיעון מהחלומות עם ניסוח מהתחת. תסלחו לי על הצרפתית שלי, אבל הם התחילו.

בסטנדאפ שנקרא מדינה, שני אלה כבר השתמשו בכל טריק. הוא העלה מופע והוריד, היא, לכאורה – הכי לכאורה, מה קרה לכם? – מינתה ופיטרה לוחך ישבן אחר אסקופה נדרסת; הוא דיברר את עצמו לדעת, שאל וענה לעצמו, ירד על צופה ששעממה אותו; היא רוממה והוא השפיל באבחת רגע וככל שהשפילו – התרומם. קרקס משפחתי נודד עם תקשורת מריעה ביציע.

יש כאן מישהו מקיסריה?

לא, כי ביבי צריך קצף גילוח, יש לו מדינה לגלח.

המשפחה הזו היא מתנה שלא מפסיקה לתת. האב הבן ורוח המפקד הם נייר לקמוס של מדינה בהפרעה. פעם שרים היו מתאבדים רק בגלל חשד לפלילים, היום היועץ המשפטי רוצה למות במקומם אבל מתגבר כארי, נערת גומי שהוא, ומי שמרגיש אשמה זה העם.

המציאות נכתבת כל יום מחדש. קחו למשל (למה לכם? תברחו!) את הניסוח הגאוני של עסקת הטיעון של שרה נתניהו. הפרקליטות על הברכיים. הוד מלקותה לא קיבלה שום דבר במרמה, רקפת ביישנית שהיא. כל הכספים האלה שנשפכו עליה זה רק
"ניצול מכוון
של טעות הזולת
שאין בה מרמה."

זה ענק! מישהו צריך לצאת עם זה לסיבוב הופעות. זה סטארטאפ גאוני. שינוי פני המשפט העברי. שיא העולם בשפל המדרגה המשפטי.

(אמא, זרקו אותי מהעבודה, גנבתי כסף מ-2008 עד 2015. מה? תיקי לקוחות. מי אמר להם לסמוך עלי? מה? מה יעשו לך? כלום, מה את בלחץ? זה רק ניצול מכוון של טעות הזולת שאין בה מרמה)

אני הייתי מצמצמת את הגאונות המשפטית לקליפת אגוז: אל תאמר ניצול מכוון של טעות הזולת שאין בה מרמה; מעתה אמור נמשטה"שבם.

ואני אסביר. הבוס השאיר כספת לא נעולה בהיסח הדעת? נמשטה"שבם. חמדת על החוף ארנק שבעליו משתכשך במים? נמשטה"שבם. נכנסת בשוגג לשירותי נשים והושטת יד לבחורה עירומה שלא באשמתך? סליחה, נמשטה"שבם. יצאת מהסופר בלי לעבור בקופה כי מישהו בדיוק קרא לקופאית? הכי נמשטה"שבם.

הלאה. צוללות? נמשטה"שבם. שימרון גוזר קופון? שיחת יחסינו לאן עם נוני מוזס? עסקת בזק? ארנון מילצ'ן, תכשיטים, בקבוקים, סיגרים, מתנות, חוק הלאום, פסקת התגברות, חוק החסינות?
נבחרת לראשות ממשלה ולא בא לך על הממשלה? היועץ המשפטי לא זוחל מספיק? העיתונות לא ממושמעת? העם? המדינה קטנה עליך?
נמשטה"בם
נמשטה"בם
נמשטה"בם.

ונאמר ברוך בורא פרי קרקס מדינת ישראל.

כרמלה כהן שלומי היא אזרחית מודאגת

פוסטים המתפרסמים בבלוגים של זמן ישראל מייצגים את כותביהם בלבד. הדעות, העובדות וכל תוכן המוצג בפוסט זה הם באחריות הבלוגר/ית וזמן ישראל אינו נושא באחריות להם. במקרה של תלונה, אנא צרו קשר.
עוד 377 מילים ו-2 תגובות
סגירה