תזכיר חוק: המשטרה תיכנס לבתים ללא צו, הממשלה תגביל ביקורי בית

נתניהו: חדשות 12 עסוקים בתעמולה נגד הימין ● המשטרה חושדת שעובדות מעון רה"מ מסרו תצהירים שקריים לטובת שרה נתניהו ● אדלשטיין: נרחיב את הבדיקות לאנשים ללא תסמינים ● כ"ץ עוקץ את פרץ: אין שר אוצר חלופי ● הממשלה תקצץ במשרדים קיימים כדי לפנות כספים למשרדים חדשים ● גנץ: "אנחנו ממש מצטערים על המקרה שבו נורה איאד אל-חלאק; הנושא יתוחקר"

ישיבת הממשלה היום (צילום: חיים צח / לע"מ)
חיים צח / לע"מ
ישיבת ממשלה מס' 3 במשרד החוץ צילום: חיים צח / לע"מ Photos By : Haim Zach / GPO
07:07 עריכה

אחרי למעלה מחודשיים שבהם היה סגור למתפללים בגלל מגפת הקורונה, הבוקר נפתחו שעריו של מסגד אל-אקצא למבקרים, בהתאם להחלטת הממשלה.

07:13 עריכה

כחלק מהמאמצים לבלום את התפשטות הקורונה, היום ייפתחו מחדש מתחמי היבדק וסע בתל אביב, בחיפה ובבאר שבע. המתחמים בשלושת הערים יפעלו מהשעה 15:00 בצהריים עד 23:00 בלילה. ביום חמישי האחרון פתח מגן דוד אדום מתחם היבדק וסע בירושלים, הפועל מ-10:00 בבוקר עד 18:00 בערב.

07:33 עריכה

לאחר שבגימנסיה העברית בירושלים התגלו יותר ממאה חולי קורונה, היום לא יתקיימו לימודים בתיכון ליד האוניברסיטה (ליד"ה) בית הספר התיכון על שם מיי בויאר, ובבתי הספר היסודיים סאלד ופולה בן-גוריון בירושלים. ההחלטות על סגירת שערי בתי הספר התקבלו על ועדי ההורים במוסדות החינוך, בעוד שבעיריית ירושלים קבעו שהלימודים בעיר יתקיימו כסדרם להוציא בגימנסיה שברחביה.

07:40 עריכה

שר המשפטים אבי ניסנקורן יקיים היום דיון עם בכירי משרדו בנוגע לחקיקת הקורונה שמקדמת הממשלה, כדי לוודא שלצד העמדת כלים אפקטיביים לממשלה לשם המאבק בנגיף – ישמרו זכויות הפרט של האזרחים כך שהפגיעה בהם תהיה מידתית ומצומצמת ככל הניתן. בנוסף, הנחה ניסנקורן לבחון אפשרות של הארכת התקופה המוקנית להתייחסות הציבור בנוגע לתזכיר החוק בעניין – שפורסם ביום שישי האחרון – בטרם יובא לאישור ועדת השרים לענייני חקיקה.

08:01 עריכה

בוועדת החוקה, חוק ומשפט יחלו היום בדיונים קדחתניים לחקיקת החוק הנורבגי, שאושר במליאת הכנסת בקריאה טרומית ביום רביעי האחרון. החוק מאפשר לשרים ולסגני שרים להתפטר מהכנסת, כשבאפשרותם לשוב ולכהן בכנסת, אם ירצו בכך.

08:27 עריכה

בישיבת הממשלה שתתקיים היום צפויים השרים לאשר את הקמת משרד ראש הממשלה החלופי ואת הקמת משרד משאבי המים, משרד ההשכלה הגבוהה והמשלימה, המשרד לחיזוק וקידום קהילתי, משרד הדיגיטל הלאומי ומשרד ההתיישבות. לשם הקמת המשרדים החדשים תאשר הממשלה קיצוץ רוחבי של 1.5% בכל המשרדים הקיימים.

בישיבה יצביעו השרים בהצעה למנות את אמיר אשל למנכ"ל משרד הביטחון ובהצעה למנות את דוד לפלר למנכ"ל משרד הכלכלה והתעשייה. שני המינויים עתידים להיות מאושרים.

בשונה משתי ישיבותיה הקודמות, שנערכו בטרקלין שאגאל בכנסת, ישיבתה השבועית של הממשלה תתקיים היום במשרד החוץ. בשל גודלה ובגלל ההקפדה על ריחוק חברתי, לא מתקיימות ישיבות הממשלה במשרד ראש הממשלה, אלא באולמות גדולים יותר.

09:14 עריכה

שר הרווחה איציק שמולי הודיע שידרוש בישיבת הממשלה שהקיצוץ הרוחבי, בהיקף של 1.5%, לא יחול על משרד הבריאות ועל משרדו שלו.

09:28 עריכה

אמש נשאו דברים ראש הממשלה נתניהו, שר האוצר כ"ץ ושר החינוך גלנט לגבי ההתמודדות עם התפשטות נגיף הקורונה. מי שנעדר מהאירוע הוא שר הבריאות אדלשטיין. מורן אזולאי מ"ידיעות אחרונות" כותבת, שייתכן שהסיבה לכך היא שאת סוף השבוע העביר אדלשטיין בכנרת. הואיל והשר שומר שבת, הוא לא יכול היה לנסוע במהלכה דרומה.

ב-N12 תהה עמית סגל מדוע נעדרו שרי כחול לבן מהאירוע. לדבריו, ייתכן שנתניהו מקפיד לשמור על מונופול בניהול הסוגיה.

10:29 עריכה

"אידאולוגיית אנטי-בדיקות של פקידי משרד הבריאות היא הרסנית לבריאות אזרחי ישראל ולפרנסתם" – כך כתב הבוקר יושב ראש ימינה, השר לשעבר נפתלי בנט, בחשבון הטוויטר שלו. חבר הכנסת קרא להרחיב את מערך הבדיקות.

10:56 עריכה

מחר (שני) ייפתחו מועדוני היום לקשיש, כחלק מהקלת ההנחיות לציבור במסגרת המאבק במגפת הקורונה.

11:06 עריכה

לאחר שמחו הבוקר ליד מעון ראש הממשלה, מוחים כעת מפגינים דרוזים וצ'רקסים מול משרד החוץ – שם תתקיים הבוקר ישיבת הממשלה – בדרישה לבטל את חוק קמיניץ ולתקן את חוק הלאום.

11:36 עריכה

באופוזיציה תוקפים הבוקר את הממשלה על כך שהיא צפויה להחליט היום על קיצוץ כלל משרדי לטובת הקמת משרדי ממשלה כמו המשרד למשאבי המים והמשרד לחיזוק וקידום חברתי.

12:43 עריכה

ישראל מברכת על החלטת הפרלמנט האוסטרי שקוראת לנקיטת צעדים כנגד ארגון הטרור חיזבאללה – כך נמסר ממשרד החוץ. ההחלטה, שהתקבלה פה אחד בפרלמנט, קוראת לממשלת אוסטריה לפעול נגד פעילי הטרור ותומכיו, וכן מבקשת לשנות את מדיניות האיחוד האירופי המפרידה באופן מלאכותי בין הזרוע הצבאית והמדינית של הארגון.

שר החוץ גבי אשכנזי –

מדובר בהחלטה משמעותית נגד חיזבאללה, ואני מקווה שממשלת אוסטריה תאמץ את החלטת הפרלמנט ותצטרף לבריטניה, גרמניה והולנד אשר הכירו בארגון חזבאללה בכללותו כארגון טרור.

קדמה להחלטה זו, כמו להחלטות דומות שהתקבלו באירופה בחודשים האחרונים, עבודה דיפלומטית משמעותית של אנשי משרד החוץ שמובילים מאמץ בין-סוכנותי למאבק בארגון החיזבאללה בזירה המדינית הבינלאומית.

12:54 עריכה

חבר הכנסת משה גפני מיהדות התורה נבחר ליושב ראש ועדת הכספים.

12:59 עריכה

בפתחה של ישיבת הממשלה השבועית הביע ראש הממשלה החלופי ושר הביטחון בני גנץ צער על מותו של איאד אל-חלאק, שנהרג אתמול מאש כוחות הביטחון בעיר העתיקה בירושלים.

"אנחנו מצטערים על המקרה שבו נורה איאד אלחאלק ואנחנו כמובן משתתפים בצערה של המשפחה. אני בטוח שהנושא הזה יתוחקר מהר ויוסקו ממנו המסקנות ואנחנו נעשה כל מאמץ להפעיל את הכח במידה הנדרשת מתוך כוונה לצמצם ככל האפשר את הנפגעים. נהיה כמובן חייבים לשמר את רמת הביטחון בתקופה הזו כמו תמיד", אמר גנץ.

שר הבריאות יולי אדלשטיין אמר שהעלייה במספרי החולים החלה לפני האירוע בגימנסיה העברית. הוא אמר שכל מי שחש ברע ויש לו תסמינים – יופנה לבדיקת קורונה.

13:49 עריכה

הממשלה אישרה הבוקר את העברת רשות מקרקעי ישראל (רמ"י) ממשרד האוצר אל משרד הבינוי והשיכון. שר הבינוי והשיכון יעקב ליצמן יכהן כיושב ראש מועצת ראשות מקרקעי ישראל. גם חברת דירה להשכיר, החברה הממשלתית לדיור ולהשכרה, הועברה לסמכותו של שר הבינוי והשיכון.

ליצמן –

אני מברך על ההחלטה להעביר את רשות מקרקעי ישראל, מטה הדיור, ודירה להשכיר, לאחריות משרד הבינוי והשיכון. בכך נוכל להאיץ את פתרונות הדיור בישראל, תוך ריכוז ותיאום כל גורמי הנדל"ן, באיתור ופיתוח שטחים לבנייה למגורים, לתעשייה ולחקלאות, בצורה מקצועית ונכונה. העברת מטה הדיור כחלק ממשרד הבינוי והשיכון תעניק את הכלים הנכונים הדרושים למימוש מדיניות אחידה ונכונה בנושא מקרקעין, בנייה ודיור.

14:19 עריכה

הממשלה אישרה את הקיצוץ הרוחבי, בשיעור של 1.5%, במשרדי הממשלה לצורך הקמה של משרדים חדשים.

14:27 עריכה

חבר הכנסת יעקב אשר מיהדות התורה נבחר ליושב ראש ועדת חוק, חוקה ומשפט.

יעקב אשר (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)
יעקב אשר (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)
14:31 עריכה

חברת הכנסת עאידה תומא סלימאן דחתה את הבעת הצער של שר הביטחון גנץ על מותו של איאד אל-חלאק: "מדובר באדם בעל מוגבלויות שירו בו שבעה כדורים ואז ניסו להפליל אותו".

14:34 עריכה

לדרישת שר החוץ גבי אשכנזי, הקיצוץ במשרדו הופחת ב-6.7 מיליון שקלים מ-11.5 מיליון ל-4.8 מיליון. לאור ההחלטה, לא יקוצצו תקנים של דיפלומטים בנציגויות המדינה בחו"ל ויקוצצו רק תפקידי מטה.

15:16 עריכה

מנכ"ל רשות שדות התעופה יעקב גנות פנה למשרד הבריאות בדרישה לאשר את חידוש הטיסות באופן מיידי. "מיקומה הגאוגרפי של מידנת ישראל שאינו מאפשר יציאה או כניסה למעט בדרך האוויר, כמו גם הנזק לתעשיית התעופה והתיירות הגיעו לנקודת האל חזור. אבקשך לאשר את המתווה שגובש ולאפשר את חידוש הטיסות בהתאם להגדרות עבודת המטה".

15:32 עריכה

שאול מזרחי שובת רעב מול בית ראש הממשלה בירושלים. המייסד של הבארבי בתל אביב דורש מתווה כלכלי למוסדות התרבות ומתכוון לפתוח את המועדון שלו בניגוד לחוק בחודש הקרוב.

15:54 עריכה

בתי הספר ממשיכים להוות מוקדי הדבקה. 190 תלמידים ואנשי צוות בבאר שבע נכנסו לבידוד מחשד שנחשפו לנשאית הנגיף ובירושלים נדבקה תלמידת כיתה ה' בבית ספר זלמן ארן ותלמידת כיתה י"א בתיכון לאמנויות.

16:20 עריכה

ישיבת הממשלה הסתיימה לאחר שאושר הקיצוץ הרוחבי בשיעור של 1.5% לטובת הקמת משרדים חדשים (ומיותרים) כמו משרד המים, השכלה גבוהה, התיישבות, דיגיטל, קידום קהילתי, מיעוטים, ראש ממשלה חליפי, שר במשרד הבטחון ובמשרד ראש הממשלה.

הממשלה אישרה גם את מענקי העידוד למעסיקים שהחזירו עובדים לחל"ת, תוך מחלוקת בין עמיר פרץ (שר הכלכלה) שרצה לפצות גם מעסיקים שהשאירו את העובדים בתעסוקה, לעומת כץ שרצה לפצות רק כאלה שהוציאו עובדים לחל"ת וכעת מחזירים אותם. כ"ץ פנה לפרץ ואמר לו, "יש ראש ממש חליפי, אין שר אוצר חליפי".

לפי נתניהו, המעון לראש הממשלה החלופי "לא עלה ולא עולה".

ישיבת הממשלה היום (צילום: חיים צח / לע"מ)
ישיבת הממשלה היום (צילום: חיים צח / לע"מ)
17:02 עריכה

לפי דיווחים בהארץ ובכלכליסט, הוועדה המייעצת לשר הכלכלה החליטה לדחות את ההמלצה של הממונה על ההיטלים להעלות את המס על מלט מיובא. המשמעות היא הפסד ליצרן המקומי נשר ונצחון ליבואנים.

במשרד הכלכלה לא מאשרים את הדיווחים האלה, ואומרים שיוציאו את ההודעה שלהם רק כאשר הוועדה המייעצת תעביר את המלצתה לשר עמיר פרץ. הוא לא מחוייב לקבל את ההמלצה, אך כדי להשית מס של 17%-30% על מלט מיובא, יצטרך לקבל גם אישור של שר האוצר וועדת הכספים.

מחברת סימנט, היבואנית הבולטת של המלט, נמסרה ההודעה הבאה:

"אנו מברכים על החלטת הועדה שראתה לנגד עיניה את טובת כלל המשק והציבור ולא נכנעה ללחצים שהופעלו עליה במטרה לעצור את התחרות ולהעלות את מחירי המלט בישראל. אנו בטוחים ששרי הכלכלה האוצר ימשיכו את המגמה החיובית של פתיחת המשק לתחרות שאיפשרה, בין השאר, את כניסתם לפעילות של עשרות יצרני בטון חדשים המעסיקים אלפי עובדים ואת הורדת יוקר המחיה ולא יאפשרו חזרה לימים של שוק ריכוזי הנשלט על ידי מונופול דורסני".

17:51 עריכה

יו"ר המועצה הלאומית לכלכלה אבי שמחון אומר בראיון לכאן ב' כי לא צפויות השנה העלאות מסים. הפרופ' הוסיף שזו תהיה טעות גדולה להעלות את נטל המס השנה ובשנה הבאה.

18:06 עריכה

מבקר המדינה פותח בביקורת רוחב בנושא משבר קורונה, אחרי שבתקופה האחרונה צוותי המשרד אספו מידע ופגשו גורמי מקצוע. הביקורת תבדוק את משרדי ראש הממשלה, הביטחון, הבריאות, האוצר, בנק ישראל, קופות החולים, המוסד לביטוח לאומי וכן המוסד לתפקידים מיוחדים ועוד.

18:11 עריכה

לפיד מציג את הקיצוץ הרוחבי ככסף שלקחו מהעניים ונתנו "לאלה שלא אכפת להם מהעניים".

18:37 עריכה

המשטרה חוקרת חשד לעדות שקר של עובדות בבית ראש הממשלה לטובת שר נתניהו, כך לפי דיווח של גיא פלג ב-N12. לפי אותו דיווח, העובדות נתנו תצהירים לטובת אשתו של ראש הממשלה במשפט שעסק בתלונה של עובדת אחרת בשם שירה רבן. החשד הוא שהתצהירים ניתנו בעקבות לחצים פסולים שהופעלו על העובדות ושהם שקריים.

19:01 עריכה

רחוב האצ"ל בשכונת התקוה נחסם לתנועה ונפתח חלקית לאחר שבשעה האחרונה התקיימה שם הפגנה סוערת במחאה על סגירת מועדון נוער בסיכון בידי העירייה. המפגינים מוחים על סגירת מועדון אכפת שליד גן התקווה אחרי שלטענת המשטרה אדם זר הגיע למקום מספר פעמים, השתמש בסמים ותקף מינית את בני הנוער. המועדון שקיים שנים רבות נחשב למוסד בשכונה והמפגינים קראו לפתוח אותו למרות המקרה המצער.

הפגנה בשכונת התקוה במחאה על סגירת מועדון לנוער בסיכון
הפגנה בשכונת התקוה במחאה על סגירת מועדון לנוער בסיכון
19:20 עריכה

שר הבריאות יולי אדלשטיין מקיים כעת מסיבת עיתונאים ומבקש מהציבור לשתף פעולה עם הכללים הפשוטים, ללכת להיבדק ומודיע על הרחבת מעגל הבדיקות, אם כי לא על סקר בדיקות לכלל האוכלוסייה. אדלשטיין מדבר לאחר ממצאי ההדבקה במוסדות החינוך והעלייה בתחלואה בסוף השבוע:

"אירועי ההידבקות בבית הספר בירושלים הוא סימפטום למשהו רחב יותר שקורה בעוד בתי ספר, ראינו את נתוני הבדיקות ומתוך 2800 ומשהו בדיקות שבוצעו בשעות האחרונות נמצאו 53 חולים חדשים בקורונה.

"הנתונים האלה מאוד מדאיגים, שמענו את הטענות שכל מי שרצה להיבדק קיבל אפשרות כזאת … נפגשנו עם המנכ"לים של קופות החולים כדי להחדיר לשטח את הבדיקות. לא נוכל לעשות שום דבר, ההנחיות הכי מדויקות, העבודה הכי מקצועית, לא נוכל לעשות ללא שיתוף פעולה של האוכלוסייה.

"אין כאן חלק מהאוכלוסייה, כלל האוכלוסייה מתבקשת לשתף פעולה, לא מבקש ללמוד את כל הנהלים והאותיות הקטנות, אלא רק לשים מסיכה, לשמור מרחק לשמור על היגיינה, דברים מאוד פשוטים שכל ילד יכול לעשות.

"לא פעם עלתה שאלה על כמות הבדיקות הנדרשת, יש חילוקי דעות לגבי הצורך בהרחבת מעגל הבדיקות … לאחר התייעצויות שקיימנו אני מודיע על שינוי מדיניות … לפני שאתחיל לפרט חשוב לי לציין שתי נקודות: מדיניות מרחיבה, אבל לא לסקר כלל האוכלוסייה, נעשה בדיקות לאלה שצריכים לעבור את הבדיקה, לא מתכוונים במשרד הבריאות לשנות את כללי הבידוד, לא יהיה מצב שמישהו שהיה במגע עם חולים יפטור את עצמו מבידוד, נבצע את הבדיקות אבל זה לא משנה את העובדה שהסימפטומים מתפתחים אצל כל אחד בקצב שונה… אנא, גם בנושא הזה אני מבקש את האוכלוסייה שלנו לשתף פעולה.

"ביצענו בדיקות באופן נקודתי בירושלים סביב בתי הספר ומעכשיו נרחיב את הבדיקות גם ללא תסמינים בכל הארץ, אנשים שהיו במגע עם חולה מאומת בבתי הספר, אנשים ללא תסמינים שהיו במגע קרוב עם חולה מאומת בדיור מוסדי, מחלקות סיעודיות וכיו"ב. לפי שיקול דעת של רופא מטפל, כל רופא יכול לשלוח אדם שמתלונן או טועם שהיה במגע, לשלוח לבדיקה, כל האוכלוסיות המיוחדות. כל אדם עם תסמינים שהיה במגע קרוב עם חולה מאומת, (חום, שיעול, אובדן חוש טע וחוש ריח).

"לא סביר שאנחנו עם אלפיים ומשהו בדיקות כשהיכולת גבוהה יותר … מי שצריך להיבדק שיילך להיבדק … אם לא נהיה בסדר נהיה בסגר.

20:04 עריכה

משרד הבריאות מדווח על 53 נשאי קורונה חדשים שהתגלו ביממה האחרונה, 33 מהחולים במצב קשה. מספר המונשמים עומד על 30, בשבת התבצעו קצת מעל 1,000 בדיקות והיום 2,874.

20:07 עריכה

יואב גלנט מקים חמ"ל של משרד החינוך לריכוז נתוני הקורונה במערכת החינוך, לאחר אירועי ההדבקה בגימנסיה בירושלים ובבתי ספר אחרים בארץ. בין היתר, דווח ב-N12 שאירועי ההדבקה יחייבו הגעה של קב"ט ממשרד החינוך לבית הספר שבו התגלו נשאים.

20:14 עריכה

בנימין נתניהו מגיב בסדרת ציוצים שמשתלחים במערכת האכיפה ומאשימים אותה בנקמנות לאחר הדיווח לפיו המשטרה חוקרת חשד לתצהירים שקריים של עובדות בבית ראש הממשלה לטובת אשתו, שרה.

ראש הממשלה מצטט את עורך הדין שלו יוסי כהן, לפיו המשטרה איימה "לתפור תיק" לנתניהו אחרי שנחשפו, לכאורה, חקירות "עברייניות" שנוהלו במשטרה בחסות היועמ"ש אביחי מנדלבליט.

וכך, ממשיך נתניהו לצטט את כהן, המשטרה אכן מימשה את האיום כביכול, ופתחה בחקירה "בעוד תיק סרק תפור נגד רעיית ראש הממשלה … מנדלבליט משעבד את משטרת ישראל לרדיפה אובססיבית ומגמתית של משפחת נתניהו בניסיון להפיל את ראש הממשלה".

20:21 עריכה

לאחר הדיווח על חקירת משטרה כנגד עובדות בבית ראש הממשלה שנחשדות בתצהירים שקריים לטובת שרה נתניהו, עו"ד של אחת מהן מגיב.

עו"ד בן גביר המייצג את אחת העובדות, אומר כי "העובדת נחקרה משעה 12 ועומדת מאחורי תצהירה. בדבריה לחוקרים אמרה בין היתר כי הם מחפשים את נתניהו ולכן מבקשים להשתמש בה כפיון. אני בעולם המשפט שלושים שנה ומעולם לא ראיתי את המשטרה חוקרת בגין עדות שקר. להב 433 באובססיה נגד ראש הממשלה ועובדי המעון משלמים את המחיר".

20:35 עריכה

נתניהו מתלונן על כך שחדשות 12 צינזרו את תגובתו. "אין יום שהם לא עסוקים בתעמולה נגד הימין".

21:05 עריכה

לפיד מגיב על התגובה של נתניהו לחקירה נגד עובדות בבית ראש הממשלה, בסדרת ציוצים משלו. "נתניהו מגיב לעוד חקירה פלילית עם התקפה על היועץ המשפטי לממשלה. גנץ שומר על זכות השתיקה", כתב לפיד. הוא הוסיף כי השרים של כחול-לבן מוחים על הבזבוז שהם שותפים לו, "או שתיקחו אחריות ותפרשו או שלפחות תשתקו".

21:37 עריכה

אחמד טיבי משווה את היוזמה המתגבשת בממשלה לחקיקת חירום חדשה, לחקיקה האנטי דמוקרטית שצצה בשנים האחרונות בהונגריה של ויקטור אורבן.

תזכיר החוק נועד כביכול להעניק לממשלה סמכויות מיוחדות להתמודדות עם נגיף קורונה, ובין הסעיפים המופיעים בו, היתר למשטרה להיכנס לבית ללא צו, היתר לשימוש בכוח לאכיפת התקנות, קביעת עבירות בלי אישור כנסת והשר הממונה על החוק יהיה ראש הממשלה עצמו.

הממשלה תוכל להכריז על מצב החירום של התפרצות הנגיף למשך 45 יום ולאחר מכן אפשר לחדש את הסטטוס הזה כל 30 יום. הכנסת יכולה לבטל את מצב החירום. הממשלה יכולה להגביל ביקורים בבתים פרטיים.

22:22 עריכה

ראש הממשלה החליפי ושר הביטחון, בני גנץ, ערך הערב פגישת עבודה ראשונה עם היועץ המשפטי לממשלה, ד"ר אביחי מנדלבליט.

בפגישה דנו השניים על הסוגיות השונות הרלבנטיות למשרד הביטחון ולממשלה. גנץ אמר למנדלבליט כי הוא רואה במערכת שלטון החוק ובאנשי מערכת אכיפת החוק גורמים מרכזיים בשמירה על הדמוקרטיה ובכוונתו להגן עליהם, לחזק אותם ולדאוג כי יוכלו לבצע את שליחותם ללא מורא וללא משוא פנים.

22:27 עריכה

היועמ"ש מגיב להאשמות שהטיח בו עורך הדין של משפחת נתניהו. "התבטאויותיו המשתלחות של עו"ד כהן אינן הולמות עורך דין, ראויות לכל גינוי, אין בהן בדל של אמת ואין בהן כדי להרתיע איש ממערכת אכיפת החוק מלבצע את מלאכתו נאמנה".

סגירה